Upravitelj soglasja za piškotke za agencije

V spletnem svetu je negotovost ne le od Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) . Pravno in tehnično ste z nami na varni strani. Tudi kot agencija. Naš vodja soglasij za agencije odlikujejo naslednje prednosti:

  • V skladu z GDPR in CCPA
  • je v skladu s predpisi EU o e-zasebnosti
  • enostaven za integracijo
  • prilagodljiv pri oblikovanju – popolnoma prilagodljiv vašim načelom oblikovanja
  • Podpora za Google Consent Mode v2
  • opremljen s strojnim učenjem
  • Oglas se lahko predvaja v več kot 30 jezikih
  • Integriran pajek piškotkov

Ali ste vi in ​​vaše stranke že nastavljeni za Google Consent Mode v2 ? Googlovo prehodno obdobje traja do marca 2024!

Cookie-Banner und Cookie-Check

Rešitve piškotkov za agencije

Potrebno je pridobiti soglasje

  • Kaj lahko storimo za vas

    Poleg svetovanja za upravljanje so agencije v ospredju inovativnih rešitev. Kljub temu pravne in tehnične novosti izven vsakdanjega poslovanja predstavljajo težave tudi kreativnim podjetjem. S Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR, pogosto tudi »GDPR« kot angleška okrajšava) morajo uporabniki dati soglasje za uporabo piškotkov. Ponujamo rešitve. Nekomplicirano, varno in poceni.

    Ali še vedno uporabljate postopke za odjavo za upravljanje piškotkov? Nato morate obnoviti sistem za upravljanje privolitve. Kar spremljate, zbirate in uporabljate kot agencija, mora ostati pregledno za obiskovalce spletnega mesta. Še preden zainteresirana oseba z brskanjem razišče domačo stran vaše agencije, mora biti vsem vpletenim jasno, kam in s katerimi piškotki gre pot.

  • Postopek prijave je obvezen

    Od tod tudi postopek prijave. Kateri piškotki so tehnično potrebni? Katere so za marketinške namene? In katere se uporabljajo za statistiko? Uporabnik se mora o tem odločiti namesto vas. Tehnično to rešujemo z uporabo okvirjev. Nekakšna odmevna komora, iz katere postane jasno, katere podatke je dejansko dovoljeno posredovati oglaševalcem, kot sta Google ali Facebook in katere ne. In katere informacije lahko uporablja vaše spletno trženje. Vmesnik med obiskovalci spletne strani in informacijami: naš sistem za upravljanje privolitve. Z njim prenašamo predpise o e-zasebnosti in GDPR v zakonsko skladno uporabnost.

  • Upravitelj soglasja za agencije – zagovarjamo pravno varnost in visoko učinkovitost

    Naš upravitelj soglasja za piškotke za agencije izpolnjuje vse zakonske zahteve. Poleg evropskih predpisov upoštevamo tudi California Consumer Privacy Act (CCPA). Zakaj? Ustreznost kalifornijske zakonodaje o varstvu podatkov izhaja iz dejstva, da evropska spletna mesta pogosto zbirajo tudi podatke o prebivalcih ameriške zvezne države. Na primer: če Kalifornijci obiščejo evropsko spletno trgovino ali preberejo stran z novicami iz EU, začne veljati CCPA.

  • Zakonsko skladen in uporabniku prijazen

    Rešitev za soglasje agencijskih piškotkov mora to upoštevati. Konec koncev delate za stranke iz različnih panog, ki imajo vse zelo različne stranke. Naš upravitelj soglasja za piškotke za agencije je zato na voljo v več kot 30 jezikih. Samodejno izbere pravega. Tako ste lahko prepričani, da ga lahko razumejo tudi ljudje, ki vidijo upravitelja soglasja piškotkov za agencije. Varnost, preglednost in internacionalizacija se združujejo z našim sistemom upravljanja privolitve. Velik pomen pripisujemo tehnično brezhibni integraciji v vaše spletno mesto. To lahko storite v samopostrežbi ali z našo podporo. Na primer, lahko hitro in preprosto zamenjate svojega trenutnega upravitelja soglasja za agencije za naše orodje.

    Naše rešitve za soglasje za piškotke upoštevajo vse te parametre in jih prikažejo na uporabniku prijazen način.

 

Ali ste vedeli, da ConsentManager podpira tudi Google Consent Mode v2 ? Za stranke in agencije, ki se ukvarjajo z oglaševanjem, je za uporabo Googlovih storitev obvezna uporaba Googlovega načina privolitve v2. Google zahteva, da imajo spletna mesta ali aplikacije, ki ciljajo na občinstvo v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP) ali Združenem kraljestvu, omogočen Google Consent Mode v2. Kot certificirani partner Googlove platforme za upravljanje privolitve (CMP) so uporabniki programa Consentmanager lahko prepričani, da izpolnjujejo to zahtevo.

Več kot 25.000 spletnim mestom smo že pomagali uskladiti z GDPR, TDDDG in ePrivacy

Naše stranke vključujejo nekaj največjih spletnih mest in najbolj znanih blagovnih znamk na svetu.

… in še veliko več.

Popolnoma prilagodite našega upravitelja privolitve piškotkov za agencije, da bo ustrezal vašemu dizajnu

To verjetno veste iz lastnih izkušenj: obiščete spletno mesto in poizvedba o piškotkih se oblikovno ne ujema s preostalim delom portala. Z našo rešitev za soglasje za piškotke vam za to ni treba skrbeti. Zasnovo lahko v celoti prilagodite svojim oblikovalskim načelom. Naš upravitelj soglasij za agencije je zato popolnoma prilagodljiv vaši blagovni znamki. Vendar to ni edini razlog, zakaj trajnostno povečuje sprejemljivost vaših strank!

Consent-Lösungen für Agenturen

Tako vsestranski kot vaše stranke

Vaše prednosti s privolitvijo upravitelja

Naš upravitelj soglasja za piškotke smo zasnovali za agencije, da je čim bolj razumljiv in intuitiven.

Vendar to ne pomeni, da vam ne bomo z veseljem pomagali, če imate kakršna koli vprašanja o rešitvi ali potrebujete podporo.

  • Cookie Consent Manager za agencije ima optimiziran vmesnik za namizne sisteme, pa tudi za mobilne naprave in spletna mesta AMP . Neodvisno se prilagaja vsem velikostim zaslona.
  • Merjenje stopnje sprejetosti in obiska ene strani (A/B testi): Upravitelj privolitve vam poda informacije o tem, kako se obiskovalci odzovejo nanje. Stopnja obiskov ene strani opisuje, koliko ljudi se odbije, ko so pozvani, da se strinjajo s piškotki.
  • Naša rešitev piškotkov za agencije vam omogoča tudi testiranje več modelov hkrati.
  • Vgrajeni pajek piškotkov samodejno preveri vaše spletno mesto in tukaj najde vse piškotke, tako da jih lahko v celoti navedete.
  • Blokiranje oglasov: naš CMP lahko odloži ali ustavi uporabo oglasnega materiala, dokler obiskovalci ne dajo svojega soglasja. Rešitev agencije za soglasje za piškotke ustvarja zaupanje.

Osnovne funkcije za vašo agencijo

odzivnost

Odzivno prilagajanje je dandanes samoumevno. Stranke dostopajo do spletnih mest z različnimi končnimi napravami z različnimi velikostmi zaslona in operacijskimi sistemi . Pasica s piškotki Consentmanager se vedno odzivno prilagaja ustreznim parametrom. Na ta način je mogoča optimalna predstavitev vsebine, skladne z GDPR. Ne glede na to, ali je dostop preko pametnega telefona, tablice ali namizja, lahko pasica s piškotki vedno prispeva k skladnosti z GDPR.

večjezičnost

Ker je vedno več spletnih mest mednarodno usmerjenih , je rešitev večjezičnega soglasja pomembna. Tudi mednarodne stranke želijo razumeti, s katerimi piškotki soglašajo. Zato je pasica s piškotki consentmanager na voljo v več kot 30 jezikih . To pomeni, da je vaše spletno mesto jezikovno primerno za področje GDPR in daleč širše.

kompatibilnost

Izdelovalec spletnih mest se zanaša na vtičnike in razširitve. Drugi sistemi se pogosto dodajajo prek vmesnikov. To zahteva obsežno združljivost in interoperabilnost . Consentmanager, vključno z različnimi pasicami za piškotke, je združljiv z velikim številom običajnih upraviteljev oznak, trgovinskih sistemov in skoraj vseh Googlovih izdelkov in oglasnih strežnikov.

Zaščita podatkov za vaše stranke

Zaščitite svoje stranke in ustvarite zaupanje . Z upoštevanjem vseh veljavnih predpisov o varstvu podatkov CCPA in GDPR se obiskovalci z vami počutijo udobno in varno. To poveča dolžino bivanja in stopnjo konverzije!

Seveda, consentmanager sodeluje tudi z …

Pogosto zastavljena vprašanja

Niste prepričani, ali potrebujete CMP?

Da bi vam pomagali pri stvareh, kot so GDPR, CMP in privolitev, smo tukaj zbrali najpogostejša vprašanja.

Od leta 2018 se od uporabnikov spletnega mesta zahteva soglasje za skladnost s smernicami EU o varstvu podatkov s strani upravljavca. Če je dano soglasje, se lahko nastavijo piškotki in drugi sledilci. Do leta 2020 pa se je ta praksa večinoma izvajala po postopku opt-out: piškotki so bili nastavljeni samodejno, pasica pa je ponujala možnost naknadnega ugovarjanja tej praksi. To je zdaj zastarelo in se ne bi smelo več izvajati.

Definirana strategija soglasja za piškotke se osredotoča na tehnično in pravno dobro pasico, da se izogne pravnim tveganjem. V tem kontekstu je treba upoštevati izjavo o varstvu podatkov v skladu s specifikacijami Sodišča Evropskih skupnosti (ES) in upoštevati vse spremembe. To vključuje tudi politiko piškotkov z informacijami o delovanju piškotkov in pravicah dostopa.

ConsentManager za agencije se nanaša na zakonsko skladno oblikovanje spletnih mest agencij. Obiskovalci se morajo načeloma najprej strinjati z uporabo piškotkov prek postopka prijave. Tako se strankam ob vstopu na spletno stran prikaže ustrezna pasica. Ker agencije pogosto skrbijo za stranke na spletnem področju, je za resen videz vedno priporočljiv brezhiben in zakonsko skladen prikaz pasice.

Če polje za prijavo ni potrjeno s privolitvijo, ustrezni podatki ne bodo posredovani. Izjema so na primer tehnično potrebni piškotki, ki jih je treba nastaviti za postopke naročanja in nakupa. Vse druge piškotke je treba blokirati, če ni soglasja.

Upoštevajte, da ne moremo nuditi pravnih nasvetov. Nekatere točke tega FAQ se lahko sčasoma spremenijo ali pa jih sodišča različno razlagajo. Zato se vedno posvetujte s svojim odvetnikom!