Rešitev za izključitev CCPA

Kako lahko spletna mesta postanejo skladna s CCPA z našim orodjem za odjavo CCPA.

  • Popolna podpora za standard IAB USP / CCPA
  • je v skladu s predpisi EU o e-zasebnosti
  • enostaven za integracijo
  • prilagodljiv pri oblikovanju – popolnoma prilagodljiv vašim načelom oblikovanja
  • opremljen s strojnim učenjem
  • Oglas se lahko predvaja v več kot 30 jezikih
  • Pajek piškotkov je že integriran
CCPA Bär mit Cookie Motiv

Priporočajo odvetniki in pooblaščenci za varstvo podatkov

CCPA/CPRA
Pregled skladnosti

Preizkusite svoje spletno mesto glede skladnosti z zakonodajo CCPA/CPRA:

  • Test skladnosti s CCPA/CPRA
  • Ocena tveganja za vaše spletno mesto
  • Oglejte si vse piškotke in ponudnike

Kaj je CCPA?

  • Kalifornijski zakon o zasebnosti potrošnikov je ameriški ekvivalent GDPR in prvi celovit zakon o varstvu podatkov ameriške zvezne države. CCPA ureja ravnanje z osebnimi podatki strank iz Kalifornije. V nasprotju z GDPR po CCPA uporabniku ni treba najprej dati soglasja za obdelavo podatkov, ampak ima pravico ugovarjati tej uporabi z odjavo .

  • Spletno mesto mora uporabnika obveščati, da in katere podatke od njega zbira in posreduje ali prodaja tretjim osebam. CCPA zahteva jasno prepoznavno povezavo z napisom »Ne prodajaj mojih osebnih podatkov«. Za mladoletnike, mlajše od 16 let, je potrebno soglasje (soglasje) dati aktivno, mlajši od 13 let potrebujejo soglasje zakonitega skrbnika.

  • Poleg tega imajo prizadeti pravico do seznama zbranih podatkov z namenom njihove uporabe v zadnjih dvanajstih mesecih. Potrošnik lahko zahteva tudi izbris podatkov . Izključitev ne sme povzročiti diskriminacije (npr. v obliki višjih cen izdelkov v trgovini).

  • Za koga velja CCPA?

    Kalifornijski zakon o zasebnosti potrošnikov se uporablja za profitna podjetja, ki presegajo enega od treh pragov: podjetje zbira podatke od več kot 50.000 prebivalcev Kalifornije ; ima letno prodajo vsaj 25 milijonov USD; več kot 50 odstotkov letne prodaje izvira iz prodaje teh osebnih podatkov.

  • Kaj zame pomeni CCPA?

    Opomba: vaše spletno mesto uporablja izdelke in piškotke tretjih oseb. Odgovorni ste za pravilne in popolne informacije o uporabi podatkov, zbranih od vas. Piškotki na primer shranjujejo informacije o tehnologiji uporabnika (brskalnik, naprava itd.), pa tudi o obnašanju na vašem spletnem mestu ali vnesenih iskalnih izrazih itd.

  • Osebni podatki, na katere vpliva CCPA, pomenijo zlasti vse podatke, ki lahko vodijo do identifikacije ali določljivosti uporabnika. Hkrati prodaja vključuje prenos podatkov za denarno ali primerljivo korist. Na zahtevo stranke morajo biti sposobni obračunati vso hrambo, posredovanje in uporabo.

  • Najverjetneje morate svojo spletno stran narediti vsaj skladno z GDPR, saj imate sedež v Evropskem gospodarskem prostoru. S Consentmanager dobite integrirano orodje za odjavo CCPA in je samodejno skladno s CCPA. S pomočjo našega brezplačnega preverjanja piškotkov preverite, kateri piškotki so nastavljeni na vaši spletni strani!

3 glavni razlogi, zakaj bi morali postati skladni s CCPA

Zaščita podatkov za vaše stranke

Zaščitite svoje stranke in ustvarite zaupanje . Z upoštevanjem vseh veljavnih predpisov o varstvu podatkov CCPA in GDPR se obiskovalci z vami počutijo udobno in varno. To poveča dolžino bivanja in stopnjo konverzije!

Zaščita pred tožbami

Le če je vaše spletno mesto skladno s CCPA, ste lahko varni pred tožbami in globami. Uporabite našega upravitelja soglasij za optimalno skladnost s CCPA in enostavno izvajanje zahtev potrošnikov.

povečati prihodke od oglaševanja

Oglaševalci želijo biti prepričani, da so njihove naložbe skladne s CCPA. Z našim orodjem CCPA prodate več prometa oglaševalcem in tako povečate svoj promet.

Varno v Evropi

Vse podatke hranimo v zaščitenih bazah podatkov in izključno na strežnikih v Evropi.

 

Ostanite na tekočem!

Naročite se na glasilo

Mednarodno uspešen pri skladnosti s CCPA in GDPR

  • Z našimi  Ponudnik upravljanja privolitve  postavili pot do mednarodnega uspeha. Upravitelj privolitve je na voljo v več kot 30 jezikih  in samodejno izvaja smernice za varstvo podatkov GDPR in CCPA. To pomeni: če ima vaše podjetje sedež v državi EU, na primer, in GDPR  je predmet, ste tudi z našim orodjem skladni s CCPA.

  • Torej ste v Evropskem gospodarskem prostoru in Kaliforniji (ali celotnih ZDA, ker velja kalifornijski zakon o zasebnosti potrošnikov kot pionirski)  zavarovana. spremembe zakona  v najkrajšem možnem času prevzamemo svojega upravitelja soglasij. Tako ste vedno na tekočem.

  • Skladnost s CCPA je preprosta

    Naš upravitelj soglasij je združljiv z vsemi običajnimi sistemi trgovin :  WordPress, Joomla, Typo3 in  Veliko več. To velja tudi za vaš AdServer in Upravitelj oznak. Če želite biti skladni s CCPA, morate  povežite samo našega ponudnika upravljanja privolitve; dodatna programska oprema za kalifornijski ali ameriški trg ni potrebna. 

Skladnost s CCPA je preprosta

Naš upravitelj soglasij je združljiv z vsemi običajnimi sistemi trgovin: WordPress, Joomla, Typo3 in številnimi drugimi. To velja tudi za vaš AdServer in Upravitelj oznak.

  • Če želite biti skladni s CCPA, morate samo povezati našega ponudnika upravljanja privolitve; dodatna programska oprema za kalifornijski ali ameriški trg ni potrebna.

  • Povečajte prodajo z orodjem za izključitev CCPA

    Oglejte si zakone o zasebnosti, kot je GDPR ali  CCPA  kot priložnost, da se še bolje pozicionirate na trgu in izstopite iz konkurence . Pasica s piškotki, s katero svoje obiskovalce obveščate o uporabi podatkov, je prva kontaktna točka z vašimi strankami – in šteje prvi vtis ! S profesionalnim obvestilom o piškotkih sporočate varnost in resnost. Dajte svojim strankam vedeti, da so z vami v dobrih rokah. Tako kot je za vaše izdelke in storitve značilna visoka kakovost in varnost, se morate z enako skrbnostjo odzvati na potrebe obiskovalcev. Uporabite naše predloge oblikovanja in besedila v več kot 30 jezikih ali prilagodite pasico za piškotke z logotipom vašega podjetja in celostno podobo.

  • Izmerite izključitev CCPA

    Naš upravitelj privolitve lahko naredi več kot le skladnost s CCPA: meri učinkovitost in uspešnost vaše pasice s piškotki, izvaja A/B teste in samodejno uporablja najboljše nastavitve. Z našim orodjem CCPA lahko ugotovite, kako se obiskovalci odzivajo na obvestila o varstvu podatkov. Temelji na  S poročanjem in analizo lahko optimizirate obvestilno pasico in s tem zmanjšate stopnjo obiskov ene strani ali zavrnitve. Podaljšajo trajanje bivanja in zadovoljstvo strank  tako dobite boljšo stopnjo konverzije.

Naši paketi

Basic

0
Trajno brezplačno za
spletno stran
  • 5.000 ogledov / mesec vklj.
  • Skladno z GDPR
  • Pripravljeni dizajni
  • 1 plazenje/teden
  • Podpora: vstopnice
  • dodatno Ogledi, ki jih je mogoče rezervirati
  • CMP, združljiv s standardom IAB TCF
  • IAB GPP standard
  • A/B testiranje in optimizacija
  • dodatno uporabniških računov

Beginner

19
Mesečno za
spletno stran
  • 100.000 ogledov / mesec vklj.
  • dodatno Ogledi:0.1  / 1000
  • Skladno z GDPR
  • Prilagodljivi dizajni
  • 3 plazenja/dan
  • Podpora: vstopnice
  • A/B testiranje in optimizacija
  • CMP, združljiv s standardom IAB TCF
  • IAB GPP standard
  • dodatno uporabniških računov
Zelo priljubljena

Standard

49
Mesečno do
3 spletna mesta ali aplikacije
  • 1 milijon ogledov / mesec vklj.
  • dodatno Ogledi:0,05  / 1000
  • Skladno z GDPR
  • IAB TCF združljiv CMP
  • IAB GPP standard
  • Prilagodljivi dizajni
  • A/B testiranje in optimizacija
  • 10 plazov/dan
  • Podpora: vstopnice in e-pošta
  • dodatno uporabniških računov

Agency

195
Mesečno do
20 spletnih mest ali aplikacij
  • 10 milijonov ogledov / mesec vklj.
  • dodatno Ogledi:0,02  / 1000
  • Skladno z GDPR
  • IAB TCF združljiv CMP
  • IAB GPP standard
  • Prilagodljivi dizajni
  • A/B testiranje in optimizacija
  • 100 plazov/dan
  • 10 dodatnih uporabniških računov
  • Podpora: vstopnica, e-pošta in telefon
  • Osebni upravitelj računa

Enterprise

Na zahtevo
Mesečna cena po individualnem dogovoru
  • Kateri koli ogledi / mesec
  • dodatno Ogledi:0,02  / 1000
  • Skladno z GDPR
  • IAB TCF združljiv CMP
  • IAB GPP standard
  • Prilagodljivi dizajni
  • A/B testiranje in optimizacija
  • Vsako plazenje/dan
  • kakršen koli dodatek. uporabniških računov
  • Podpora: vstopnica, e-pošta in telefon
  • Osebni upravitelj računa

Pomagali smo že več kot 25.000 spletnim mestom uskladiti z GDPR, TTDSG in e-zasebnostjo

Naše stranke vključujejo nekaj največjih spletnih mest in najbolj znanih blagovnih znamk na svetu.

… in še veliko več.

Pogosto zastavljena vprašanja

Niste prepričani, ali potrebujete CMP?

Da bi vam pomagali pri stvareh, kot so GDPR, CMP in privolitev, smo tukaj zbrali najpogostejša vprašanja.

Piškotki med drugim zbirajo podatke, ki bi jih lahko uporabili za identifikacijo uporabnika (npr. IP naslov, starost, spol, kraj bivanja). Kot taki se piškotki štejejo za edinstvene identifikatorje in zanje velja CCPA. Na primer, če mora vaša organizacija biti skladna s CCPA na podlagi treh mejnih vrednosti, morate na zahtevo uporabnika zagotoviti popolno odgovornost za zbrane podatke in njihovo uporabo. In to zadnjih dvanajst mesecev. Orodje za odjavo CCPA, kot je Consentmanager, opravi to namesto vas in nudi pravno varnost.

Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) se uporablja v Evropskem gospodarskem prostoru in jo posamezne države članice prevajajo v konkretne zakone o varstvu podatkov. Kalifornijski zakon o zasebnosti potrošnikov po drugi strani velja za Kalifornijo. Najpomembnejša razlika je v začetni zahtevi: zakonodajalec države GDPR v večini primerov zahteva aktivno privolitev uporabnikov (consent management) za obdelavo osebnih podatkov. CCPA pa predpisuje možnost zavrnitve (opt-out) .

Upoštevajte, da ne moremo nuditi pravnih nasvetov. Nekatere točke tega FAQ se lahko sčasoma spremenijo ali pa jih sodišča različno razlagajo. Zato se vedno posvetujte s svojim odvetnikom!