Zakaj bi morali zaupati naši alternativi Quantcast
Ameriško podjetje Quantcast se ukvarja z oglaševalskimi tehnologijami. Upravljalci soglasij za piškotke so na tem področju nepogrešljivi. Tukaj podjetje ponuja Quantcast Choice kot rešitev. Obljuba je zasebnost, preglednost in večje zaupanje potrošnikov.
Orodje tako služi za zaščito in povečanje prihodkov od oglaševanja. In optimiziranje stopnje odobritve. Toda zakaj bi hodil daleč, ko je dobro tako blizu? Pri consentmanagerju vam zagotavljamo alternativo Quantcast, ki je skladna z GDPR, izdelano v Nemčiji. Poceni, preprosto in zato zelo prijazno do strank. Izkoristite številne ugodnosti:
- Naše orodje je enostavno integrirati
- Naša resnost, preglednost in prijaznost do uporabnika zagotavljajo visoko stopnjo sprejemljivosti
- Naš vtičnik samodejno blokira piškotke, če želite
- Naš upravitelj soglasij je skladen s CCPA in GDPR
Več kot 25.000 spletnim mestom smo že pomagali uskladiti z GDPR, TDDDG in ePrivacy
Naše stranke vključujejo nekaj največjih spletnih mest in najbolj znanih blagovnih znamk na svetu.
… in še veliko več.
Alternativa Quantcast
Samodejno iskanje piškotkov zahvaljujoč naši alternativi Quantcast
Če kot upravljavec spletnega mesta izberete consentmanager, so vam na voljo številne funkcije našega orodja. Integrirani robot za piškotke vsak dan opravi samodejno iskanje po vaši spletni strani in izvede preverjanje skladnosti z GDPR . O novih piškotkih ponudnika boste takoj obveščeni, da boste lahko takoj ukrepali.
Poleg tega robot piškotkov samodejno razvrsti obstoječe piškotke .Quantcast alternativa s temami in prilagoditvami
Pasica piškotkov se mora ujemati z vašo spletno stranjo. Zato vam ConsentManager ponuja možnost dodajanja logotipa vašega podjetja na pasico za piškotke. Zahvaljujoč našim že pripravljenim dizajnom lahko začnete takoj. Obstaja tudi možnost izdelave lastnih dizajnov . Spremenite velikost pisave, barvo, slog, gumbe, ozadje, razmik in obrobo pasice s piškotki ter izberite med več položaji polja.
Besedila pasic v mnogih jezikih
Pri ConsentManager so besedila za pasico piškotkov na voljo v več kot 30 jezikih . Če želite, lahko poljubno prilagodite besedilo.
Enostavna integracija
Robota za piškotke consentmanager lahko preprosto integrirate v svojo spletno stran . Primeren je tudi za mobilna spletna mesta z odzivnim dizajnom ter spletna mesta AMP.
Visoka združljivost
Druga prednost te alternative Quantcast je njena visoka združljivost. Robot s piškotki je združljiv z Googlovimi izdelki, kot sta Google AdSense in Google DFP . Enako velja za Google Analytics in Google Tag Manager. Vsestranskost robota piškotkov se kaže tudi v tem, da brezhibno deluje tako z upraviteljem oznak kot tudi z vsemi platformami za upravljanje podatkov (DMP) in oglasnimi strežniki. Soglasje se pošlje SSP, DSP, AdExchanges in TradingDesks. Podpora za Googlov seznam ATP (Google Approved Third Party Vendors) in za Facebook Pixel/Remarketing je praktična tudi za operaterje spletnih mest.
Priporočajo odvetniki in pooblaščenci za varstvo podatkov
Jasna poročila
Kot alternativa Quantcast robot za piškotke podjetja consentmanager ponuja tudi veliko število filtrov . Ogledi strani so filtrirani po domeni, državi, temi, operacijskem sistemu, brskalniku, napravi in datumu. Da bi promet potekal nemoteno, je treba najprej pridobiti soglasje uporabnika. To se naredi prek zaslona za soglasje. Lahko spremljate stopnjo obiskov ene strani in ugotovite, zakaj nekateri uporabniki hitro zapustijo stran, ne da bi opravili nakup. Zahvaljujoč funkciji izvoza je mogoče vse podatke ovrednotiti brez težav.
Kaj so piškotki spletnega mesta?
Verjetno ste seznanjeni s situacijo: takoj ko pokličete spletno stran ali spletno trgovino, se prikaže pasica. Nekaj piše o piškotkih – počakajte, ali niso bili piškotki v angleščini? Ko se pojavijo na spletnem mestu, piškotki niso okusni piškoti, ampak majhne besedilne datoteke, ki so shranjene v predpomnilniku uporabnikovega računalnika .
Obstajajo različne vrste piškotkov. Tako imenovani sejni piškotki so potrebni za pravilno delovanje spletnega mesta in omogočanje uporabnikom, da ostanejo prijavljeni določeno obdobje . Tako je na primer pri spletnem bančništvu. Takoj, ko se seja konča, se piškotki seje izbrišejo. Takšni piškotki so še posebej uporabni za spletne trgovine :
Če potencialna stranka da blago v nakupovalni voziček, se to shrani. To poveča verjetnost, da se bo stranka vrnila in oddala naročilo. Poleg tega se uporabnikom, zahvaljujoč piškotkom, ob obisku iste spletne strani ni treba znova prijaviti.
Vendar pa obstajajo tudi »slabi« piškotki: piškotki za sledenje ocenjujejo obnašanje uporabnika pri brskanju in včasih zbirajo osebne podatke. Pravzaprav bi ti piškotki morali omogočiti aktiviranje prilagojenega oglaševanja. Zato so piškotki za sledenje tako priljubljeni med tržniki.
Zahvaljujoč piškotkom za sledenje lahko vi kot upravljavec spletnega mesta bolje analizirate vedenje vaših strank. Kar pa je za vas ugodno, na vaše stranke žal vpliva precej neugodno. Sledenje piškotkom lahko hitro postane pravno tveganje. Navsezadnje datoteke zbirajo veliko informacij o posameznih uporabnikih.
Pogosto se zgodi, da sledilne piškotke nastavijo tretji ponudniki, ki na ta način spremljajo vedenje potrošnikov več let. Zagotavljamo transparentnost. Naše rešitve piškotkov za založnike so namenjene operaterjem portalov, ki želijo igrati na varno in želijo igrati osrednji element zaupanja z našim sistemom za upravljanje privolitve. Ker je vseeno, ali gre za spletno trgovino ali novičarski portal.
Zaupanje je vedno osnova za gospodarski uspeh. Študije to dokazujejo tudi na internetu. In kaj velja za spletne trgovine, je za založnike vedno resno vprašanje. Če bralec da vaše soglasje, lahko zakonito shranite in ovrednotite podatke. Posledično te informacije zagotavljajo prognostično dodano vrednost. Kako uporabniki pridejo na vaše spletno mesto? Kaj se bere, kateri članki se delijo? To je naše poslanstvo, ki ga izvajamo tudi za vas. Tehnično in pravno posodobljeno.
Seveda, consentmanager sodeluje tudi z …
GDPR in CCPA
Poleg GDPR je od januarja 2020 v veljavi tudi CCPA . California Consumer Privacy Act je zakon o varstvu podatkov ameriške zvezne države Kalifornije, ki ima podobno vsebino kot GDPR. Če ciljate na stranke v Kaliforniji , je pomembno, da se prepričate, da je vaše spletno mesto skladno s CCPA.
Kaj GDPR pomeni za uporabo piškotkov?
V skladu z GDPR vsako spletno mesto potrebuje pasico za piškotke. Uporabnik mora imeti možnost, da se sam odloči, katere piškotke bo dovolil – zato ni mogoče vnaprej nastaviti nobenih kljukic . Pasica s piškotki se mora pojaviti takoj, vendar ne sme prekrivati odtisa. GDPR prav tako zahteva navedbo pravne podlage za uporabo piškotkov .
Iščete alternativo Quantcast? Naša ponudba za vas:
Z robotom za piškotke podjetja consentmanager kot alternativo Quantcast ste lahko prepričani, da so na vašem spletnem mestu samo piškotki, skladni z GDPR. Pridobite to priročno orodje za svoje spletno mesto še danes in mu dovolite, da nadzoruje vse piškotke.
Pogosto zastavljena vprašanja
Niste prepričani, ali potrebujete CMP?
Da bi vam pomagali pri stvareh, kot so GDPR, CMP in privolitev, smo tukaj zbrali najpogostejša vprašanja.
Consentmanager je alternativa Quantcastu. Consentmanager se strogo drži zahtev GDPR.
Od maja 2018 se ta direktiva uporablja za vse upravljavce spletnih mest v Evropski uniji in za spletna mesta
ponudbe storitev ali blaga v Evropski uniji.
Consentmanagerjev robot za piškotke vsak dan preveri vaše spletno mesto za nove piškotke in vas o tem obvesti
ali so vsi piškotki skladni z GDPR.
Piškotki so majhni nabori podatkov, ki so shranjeni v brskalniku, da je brskanje prijetnejše. Ker se nekateri piškotki lahko uporabljajo tudi za branje osebnih podatkov, morajo uporabniki dati svoje soglasje.
Upoštevajte, da ne moremo nuditi pravnih nasvetov. Nekatere točke tega FAQ se lahko sčasoma spremenijo ali pa jih sodišča različno razlagajo. Zato se vedno posvetujte s svojim odvetnikom!