GDPR, piškotki in so – Kaj morate vedeti v e-trgovini!


Varstvo podatkov je bilo v poslovnem svetu vedno vroča tema, vendar so GDPR, piškotki in druge teme obvezno branje za podjetnike od 25. maja 2018. Ni pomembno, ali upravljate e-trgovino, ponujate blog ali celo popolno platformo je vaš izdelek – brez pravilnega ravnanja s podatki grozijo uničujoče kazni. V tej objavi boste izvedeli vse o uredbi o varstvu podatkov, kaj so piškotki in zakaj je upravitelj privolitve del vsakega spletnega izhoda.

Rešitev za soglasje za spletne trgovine

GDPR: Pet črk, ki spremenijo vse

Za to kratico, ki ste jo zagotovo že opazili, se skriva izraz Splošna uredba o varstvu podatkov. To uredbo je izdala EU in ureja obdelavo osebnih podatkov. GDPR se uporablja tako v javnem kot zasebnem kontekstu ter po vsej EU. Njegov cilj je zaščititi vse osebne podatke v EU , hkrati pa zagotoviti prost pretok podatkov na evropskem notranjem trgu. Do takrat se veliko podjetij ni ustrezno ukvarjalo z varstvom podatkov ali pa je bilo neprevidno do podatkov svojih uporabnikov ali strank.

GDPR je temu končno naredil konec in mnoga podjetja prisilila, da so se prvič posebej ukvarjala s to tematiko. V skladu z GDPR je obdelava osebnih podatkov dovoljena le z izrecnim soglasjem. Kar se sliši preprosto, je na internetu še posebej eksplozivno. Ker je zahvaljujoč sofisticirani programski opremi za sledenje osebne uporabniške podatke enostavno pridobiti, tudi če uporabnik sam ne razkrije nobenih podatkov, na primer v polju obrazca.

Pravzaprav možnosti sodobne spletne tehnologije segajo veliko dlje, saj je uporabnike mogoče posredno prepoznati tudi po njihovem IP naslovu in jih združiti z drugimi osebnimi lastnostmi, da tvorijo individualni profil. Namerne kršitve GDPR bodo strogo kaznovane. V tem primeru morajo podjetja pričakovati visoke denarne kazni ali zapor do dveh let.

Kaj pravzaprav so piškotki?

Vsak, ki prvič obišče spletno mesto, bo najverjetneje vprašan, ali je treba piškotke spletnega mesta sprejeti. To niso nič drugega kot majhne besedilne datoteke, ki jih je mogoče shraniti v brskalnik in tam zbirati osebne podatke. Njihova uporaba ni omejena na običajne namizne ali prenosne računalnike, ampak je možna tudi na mobilnih napravah, kot so pametni telefoni in tablice. Služijo lahko različnim namenom, vendar se večinoma uporabljajo za identifikacijo uporabnikov spletnega mesta.

Ist Ihre Webseite konform? Finden Sie es heraus mit unserer Checkliste

Checkliste herunterladen

To je lahko koristno iz več razlogov. Na primer, če želite, da si spletno mesto zapomni vaš nakupovalni voziček, iskalne izraze ali vaše uporabniške podatke, majhne besedilne datoteke naredijo prav to. Po drugi strani pa lahko shranijo tudi zgodovino brskalnika, ki zagotavlja informacije o osebnih interesih in navadah. Tovrstne informacije so seveda izjemno zanimive za oglaševalce, predvsem v e-poslovanju. Ker tukaj dobite popolnoma verodostojen profil, kateremu se lahko individualno oglaševanje idealno prilagodi.

Ker so občutljivi osebni podatki očitno shranjeni v majhnih besedilnih datotekah, je v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov nujno potrebno, da se uporabnik s tem osebno strinja.

Kaj je naslednje za varstvo podatkov?

Splošna uredba o varstvu podatkov je mišljena le kot prvi korak v širši kampanji za še večjo varstvo osebnih podatkov. Direktiva o e-zasebnosti naj bi začela veljati v bližnji prihodnosti. To je še bolj natančen priročnik za varstvo osebnih podatkov v elektronski komunikaciji v in izven e-poslovanja. Ker direktiva o e-zasebnosti še ni dokončana, je nekaj sprememb še pričakovati.

Rešite številne naloge z enim samim orodjem

S Splošno uredbo o varstvu podatkov je postalo standard, da morajo uporabniki pred shranjevanjem svojih podatkov dati izrecno izjavo o privolitvi.
Torej, če ste se že prej zanašali na uporabo piškotkov za trženje svojih izdelkov, se morajo vaši uporabniki izrecno strinjati, da se piškotki nastavijo v njihovih brskalnikih. Shranjevanje nadaljnjih osebnih podatkov za namene, kot so trženje ali analize, kot je naslov IP, ni več možno brez privolitve.

 

Ostanite na tekočem!

Naročite se na glasilo

Vendar so to le nekateri od dejanskih dejavnikov, ki jih je treba upoštevati za skladnost s Splošno uredbo o varstvu podatkov. Podjetniki, ki želijo predvsem skrbeti za svoje vsakodnevno poslovanje, na tej točki potrebujejo zmogljivo rešitev, ki je preprosta za uporabo. Podjetja se torej ne morejo izogniti ponudniku upravljanja soglasij. To je ponudnik storitev, ki upravlja soglasje obiskovalcev spletne strani za svoje uporabnike in hkrati pripravlja podatke za uporabo v trženju. Vendar je glavni cilj upravitelja soglasij, da spletno mesto stranke uskladi s predpisi.

Upravitelj soglasja prinaša te prednosti

Consentmanager je popolnoma integrirano orodje, ki podjetjem precej olajša spoštovanje vseh določb Splošne uredbe o varstvu podatkov in še vedno zbira podatke za oglaševalsko rabo. Orodje za privolitev je združljivo z oglasnimi strežniki, kot so GAM/AdSense in drugi, ponuja obsežen portfelj funkcij zasebnosti in je na voljo v štirih različnih velikostih paketov. Za Splošno uredbo o varstvu podatkov in CCPA (Politika zasebnosti Kalifornije/ZDA) to orodje vključuje dnevnike soglasij, varno bazo podatkov z lokacijo strežnika v EU in samodejno blokiranje kod in piškotkov.

Poleg spremljanja je jedro pajka piškotkov, ki enkrat dnevno samodejno preišče vašo spletno stran in izvaja samodejno preverjanje skladnosti s Splošno uredbo o varstvu podatkov ter samodejno razvrščanje piškotkov. Pajek piškotkov prav tako identificira na novo najdene ponudnike in izvozi seznam piškotkov prek številnih vmesnikov. Consentmanager vam ponuja številne možnosti, da vaše spletno mesto uskladite z GDPR in da ste na varni strani. Orodje lahko prilagodite svojemu dizajnu in dodate svoj logotip.

Poleg tega vam upravitelj soglasij ponuja številna poročila in A/B testiranje ter predloge za optimizacijo. Poleg tega je orodje enostavno integrirati, na voljo v več kot 30 jezikih in popolnoma varno v Evropi.

Zavarujte zdaj in implementirajte Consent Manager!

Ali ste odgovorni za varstvo podatkov v podjetju ali bi želeli še izboljšati skladnost svojega MSP s Splošno uredbo o varstvu podatkov? Zdaj je pravi čas za implementacijo popolnoma integrirane rešitve, kot je Consent Manager – ne glede na to, ali delujete v e-trgovini ali ste aktivni v drugem segmentu. Zaščitite svoje podjetje pred ostrimi sankcijami, saj skoraj vsak pooblaščenec za varstvo podatkov ne more delati z natančnostjo visoko zmogljivega orodja. Tako se lahko zaščitite pred dragimi napakami in ste na poti do uspeha. Spoznajte Consent Manager zdaj in izkoristite!


več komentarjev

Newsletter consentmanager Juni
Novo

Glasilo 06/2024

Nov dodatek: zasebnosti prijazna analitika spletnega mesta Z junijsko posodobitvijo vam je v vašem računu na voljo nov dodatek »Website Analytics«. Tukaj združujemo dve komponenti, v katerih smo še posebej dobri: resnično varstvo podatkov in odlično poročanje. Prednost naše nove zasebnosti prijazne spletne analitike je predvsem v zaščiti podatkov in preprostosti sistema: Z našo zasebnostjo […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Novo

Nizozemski DSB: Vodnik po pasicah za piškotke in povečanih inšpekcijah

Nizozemski organ za varstvo podatkov (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) je objavil nov vodnik , ki opisuje najboljše prakse za oblikovanje pasic za piškotke in čemu se je treba izogibati, da se izognete morebitnim kaznim. Kot je bilo napovedano februarja 2024 , bo organ za varstvo podatkov uvedel več nadzora, da bi zagotovil, da spletna mesta zakonito […]