Upravitelj soglasja piškotkov za WordPress

Vtičniki za pravno varno varstvo podatkov

WordPress Kot eden najbolj priljubljenih CMS je zelo pomemben za spletna mesta. Številne strani podjetja ali trgovine temeljijo na WordPressu. Zaradi tega je usklajevanje z določbami GDPR še toliko bolj pomembno. Upoštevati je treba natančne smernice, zlasti za nastavitev piškotkov in tehnologij sledenja na splošno. Upravljavec spletne strani naredi to ravnotežje med Tehnologija, dizajn in zakonske zahteve sooča z velikimi težavami. Pokažemo vam, da so skrbi in težave neutemeljene. Ker v podjetju Consentmanager ponujamo rešitve, ki so preproste, varne in integrativne. Tudi za vašo spletno stran.

Vas zanima? Potem pa na ta način
dogovorite se za sestanek

WordPress kot sistem za upravljanje vsebin

WordPress je kot sistem za upravljanje vsebin (CMS) najbolj priljubljena rešitev po vsem svetu. Na globalni ravni skoraj 40 odstotkov vseh spletnih prisotnosti temelji na odprtokodnem CMS. Prednosti WordPressa so v njegovi jasni strukturi in hitri implementaciji. Druga prednost je ogromna raznolikost vtičnikov. Različne teme omogočajo uporabnikom, da v samo nekaj preprostih korakih ustvarijo vizualno privlačno spletno mesto z visoko stopnjo enostavne uporabe. WordPress ponuja skupno več kot 50.000 različnih vtičnikov. Večinoma brezplačne razširitve imajo širok nabor funkcij. Segajo od vtičnikov SEO (optimizacija iskalnikov) do vtičnikov za predpomnilnik za hitrejše nalaganje spletnega mesta. Široka uporaba WordPressa kot CMS zagotavlja, da številni ponudniki spletnih storitev ponujajo tudi razširitve in vtičnike za povezavo WordPressa s svojimi storitvami. Tu nastopimo mi iz Consentmanagerja. Ker morajo biti rešitve zahtevne tam, kjer postane pravno občutljivo in je potrebno oblikovalsko-tehnično programsko znanje. Naš vtičnik za soglasje za piškotke za WordPress je zasnovan kot celovita razširitev GDPR. In prispeva k pravno varnemu videzu vašega spletnega mesta WordPress.

Pomagali smo že več kot 25.000 spletnim mestom uskladiti z GDPR, TTDSG in e-zasebnostjo ...

Naše stranke vključujejo nekatere največje spletne strani in najbolj znane blagovne znamke na svetu.

… in še veliko več.

Soglasje za piškotke za WordPress – zakaj pravzaprav?

Na splošno je potrebno soglasje obiskovalca spletnega mesta za obdelavo piškotkov v WordPressu. Edine izjeme so obvezni piškotkiki so bistvenega pomena za delovanje strani. Potreba po izrecnem soglasju (znana tudi kot privolitev) izhaja iz odločbe Evropskega sodišča (ES). Izrecno soglasje je mogoče v praksi uresničiti z možnostjo opt-in. To pomeni, da imajo obiskovalci ob obisku možnost, da dajo ali zavrnejo soglasje za obdelavo piškotkov.
To se običajno naredi tako, da se prikaže majhna pasica z obvestilom o piškotkih WordPress. Tu se lahko uporabniki odločijo, ali bodo dali soglasje ali dovolili obdelavo le določenih izbranih piškotkov v WordPressu. Obravnava takšne privolitve se imenuje soglasje s piškotki. Številni portali, tržnice in platforme skrbijo za upravljanje privolitve piškotkov tovarniško. Če pa vodite svoje spletno mesto WordPress, je odvisno od vas, da zagotovite potrebno upravljanje privolitve, ki je skladno z GDPR.
Trg ponuja obilico rešitev. Consentmanager ponuja upravitelje privolitve piškotkov, ki dinamično upoštevajo različne vidike. Težave z oblikovanjem, večjezičnost tudi tuje jurisdikcije V Braziliji ali Kanadi, na primer, v podjetju Consent-Manager nenehno upoštevamo in poudarjamo specifično dodano vrednost v primerjavi s standardnimi rešitvami na trgu vtičnikov.

Brezplačen test zdaj!

Upravitelj privolitve za WordPress – vaše prednosti na prvi pogled

img
Odzivno

En CMP za vse naprave: ne glede na to, ali je spletna, mobilna ali v aplikaciji. Naš CMP se samodejno prilagodi zaslonu.

img
A/B testi

Integrirani A/B testi in samodejna optimizacija pomagajo prikazati najboljši dizajn za vaše obiskovalce.

img
Pajek piškotkov

Naš integrirani iskalnik piškotkov bo samodejno preveril vaše spletno mesto in našel vse piškotke.

img
Blokiranje oglasov

Naš CMP lahko samodejno blokira ali odloži ves oglasni material na vašem spletnem mestu, dokler obiskovalec ne da svojega soglasja.

img
Varno v Evropi

Vse podatke hranimo v zaščitenih bazah podatkov in izključno na strežnikih v Evropi.

Upravljanje privolitve piškotkov: standardi in funkcionalnost

Za pridobitev soglasja za obdelavo piškotkov obstaja okvir industrijskega združenja IAB Europe (Interactive Advertising Bureau). The Okvir za preglednost in soglasje se je razvila v standard za sisteme upravljanja privolitve. Okvir, ki ga je panožno združenje predstavilo aprila 2018, služi standardizaciji postopka pridobivanja soglasja. Različica Transparency and Consent Framework 2.0 (TCF 2.0) je na voljo od maja 2020. Cilj okvira je razumeti točne informacije o privolitvi obiskovalca na podlagi celotne verige dostave oglasa. V praksi se pri prikazovanju spletnih oglasnih pasic običajno ukvarja večje število ponudnikov storitev. Načeloma so vsi, ki so vključeni v postopek, odvisni od informacij o tem, ali so dali soglasje za obdelavo ustreznih piškotkov ali ne. Upravljanje privolitve piškotkov na podlagi okvira IAB najprej določi, ali je uporabnik sploh dal privolitev. - Upravljavci privolitve nato ugotovijo, katere posebne namene obdelave ali s katerimi ponudniki se je stranka strinjala v posameznem primeru. Na podlagi tega upravitelj piškotkov za WordPress ustvari niz za soglasje. Ta niz soglasja je shranjen tudi v piškotku. Na tej podlagi imajo drugi ponudniki upravljanja privolitev možnost, da preberejo morebitno privolitev obiskovalca. Načeloma se podatki zbirajo na skoraj vseh nezasebnih spletnih mestih WordPress, ki zahtevajo izrecno soglasje v skladu z GDPR in sodbo Sodišča Evropskih skupnosti. Tukaj zadostuje uporaba katerega koli Orodja za analizo, kot je Google Analytics. Tudi nastavitev enega Pripomočki na platformi družbenih medijev vodi do takšne oblike zbiranja podatkov. Zato je vsak operater, ki ima v lasti spletno mesto WordPress in nagovarja stranke v Evropski uniji prek lastne spletne strani, odvisen od upravitelja soglasja piškotkov za WordPress.

Upravitelj soglasja piškotkov za WordPress: Največja preglednost

Poslovna stran WordPress se težko izogne snemanju piškotkov ali shranjevanju podatkov. Ne samo bistvene piškotke za čisto delovanje spletne strani, temveč tudi za večinoma nepogrešljive oglaševalske namene, podatke je treba nenehno zbirati. Pri izbiri dobrega upravitelja soglasij morajo biti upravljavci spletnih mest WordPress pozorni na določene lastnosti in lastnosti. Naše upravljalnike piškotkov je mogoče intuitivno integrirati v WordPress, tako da je mogoče upravljanje privolitve izvajati tudi brez velikih tehničnih izkušenj. Poleg enostavne integracije so pomembni tudi vmesniki do drugih uporabljenih storitev. Ko kopirate kodo za soglasje za piškotke na vaše spletno mesto WordPress, se piškotki in druga orodja za sledenje samodejno blokirajo. Pajek piškotkov deluje tudi samodejno v ozadju.

img
Odzivnost

Dandanes je odzivno prilagajanje samoumevno. Stranke pretiravajo različne končne naprave z različnimi velikostmi zaslona in operacijskimi sistemi tudi na spletnih straneh. Pasica piškotkov upravitelja soglasja se vedno prilagaja ustreznim parametrom. Na ta način je mogoče vsebino optimalno predstaviti v skladu z GDPR. Ne glede na to, ali je dostop preko pametnega telefona, tablice ali namizja, lahko pasica s piškotki vedno prispeva k usklajevanju z GDPR.

img
Večjezičnost

Ker je vedno več spletnih strani mednarodno usmerjena pomembna je večjezična rešitev privolitve. Tudi mednarodne stranke želijo razumeti, s katerimi piškotki soglašajo. Od tod pasica piškotkov upravitelja soglasja na voljo v več kot 30 jezikih. To pomeni, da je vaše spletno mesto jezikovno primerno za področje GDPR in daleč širše.

img
kompatibilnost

Modularni sistem spletnega mesta temelji na vtičnikih in razširitvah. Preko vmesnikov se pogosto dodajajo tudi drugi sistemi. To zahteva daljnosežna združljivost in interoperabilnost. Skupaj z različnimi pasicami piškotkov je upravitelj soglasja združljiv z velikim številom običajnih upraviteljev oznak, sistemi trgovin in skoraj vsemi Googlovimi izdelki in oglasnimi strežniki.

WordPress in piškotki: kateri podatki se obdelujejo?

V WordPressu je osnovna razlika med tremi vrstami piškotkov: piškotki uporabnikov, piškotki komentarjev in piškotki tretjih oseb.

Sejni piškotki

Uporabniški ali sejni piškotki se uporabljajo za shranjevanje podatkov za prijavo in preverjanje pristnosti. Takšni piškotki so privzeto shranjeni za obdobje 15 dni. Osebni podatki so shranjeni kot šifrirani in zgoščeni podatki. Če se uporabniki ne prijavijo aktivno na svoje spletno mesto WordPress, se sejni piškotki redko uporabljajo. Uporabljajo jih samo skrbniki, ko posodobijo spletno mesto WordPress.

Piškotki za komentiranje

Piškotki za komentarje so vedno nastavljeni takoj, ko uporabniki komentirajo objavo v WordPressu. Natančneje, to so trije piškotki comment_author_ [hash], comment_author_email_ [hash] in Comment_author_url_ [hash]. Piškotki pomagajo, da se podatki o uporabniku shranijo v funkcijo komentarja. Obiskovalcem potem za vsak komentar ni treba znova vnašati svojih podatkov. Te vrste piškotkov trajajo približno eno leto. Nato se postavijo nove.

Piškotki tretjih oseb

Poleg tega so piškotki tretjih oseb pomembni pri uporabi vtičnikov in razširitev. Področja uporabe segajo od sledenja analize do funkcionalnosti e-trgovine. WordPress sam uporablja samo dva osnovna piškotka, vendar večina spletnih mest WordPress in njihovih vtičnikov uporablja veliko več piškotkov. Zmedeno in težko si je predstavljati, da bi natančno poznali vse piškotke, kar je še en razlog, zakaj je pomemben dobro premišljen sistem za zakonsko skladno upravljanje piškotkov.

Ali je vaša spletna stran skladna? Ugotovite z našim kontrolnim seznamom

Prenesite kontrolni seznam

Seveda consentmanager deluje tudi z ...

Upravitelj privolitve za WordPress in njegove prednosti

Obstaja več prednosti, povezanih z uporabo upravitelja piškotkov iz Consentmanagerja za uporabnike WordPress. Dobro spletno mesto WordPress je prilagojeno potrebam obiskovalcev in ponuja odlično uporabniško izkušnjo. Eden od glavnih ciljev je eden Maksimalno podaljšanje bivanja na vašem spletnem mestu WordPress. Stopnja sprejemanja in stopnja obiskov ene strani sta tukaj najpomembnejši ključni številki. Pomembno je, da je stopnja obiskov ene strani nizka, medtem ko mora biti stopnja sprejemanja čim višja. Z našimi rešitvami pomagamo doseči višje stopnje sprejemanja in nižje stopnje obiskov ene strani. Na ta način dober upravitelj privolitve prispeva k izkoriščanju celotnega potenciala vašega spletnega mesta WordPress. Pridobivanje strank in stalna zvestoba strank sta mogoča le srednjeročno in dolgoročno z nizko stopnjo obiskov ene strani.

Naše rešitve za upravljanje privolitev vam ponujajo stalen pregled v realnem času nad trenutnimi stopnjami sprejemanja in obiskov ene strani. Ogledate si lahko trenutno vedenje strank in prejmete tudi zaključke o potencialu izboljšav.

Samodejni prikaz pasic za soglasje v vseh jezikih držav GDPR je pri naših rešitvah za upravljanje privolitev samoumeven. Standardne so tudi odzivne usmeritve. Ti se prilagajajo vsem uporabljenim končnim napravam, s katerimi uporabniki dostopajo do vašega spletnega mesta WordPress.

Pogosta vprašanja o naših CMP-jih za WordPress

Poleg obvestila o piškotkih WordPress, pasica vašim obiskovalcem ponuja več možnosti privolitve. Brez soglasja za uporabo piškotkov ni mogoče zbirati ali posredovati ustreznih podatkov. Edina izjema so bistveni piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje spletne strani.

Uporaba nujnih piškotkov za delovanje spletne strani je možna tudi brez privolitve. Postopek prijave je obvezen za druge piškotke. Pred uporabo piškotkov morajo uporabniki dati izrecno privolitev. Ko daste svoje soglasje, lahko piškotke zakonito nastavite.

Privolitev v obliki privolitve je zakonsko določena, takoj ko stran uporabi piškotke, ki presegajo zgolj funkcionalnost strani. Kot operater morate uporabnikom dati možnost, da nasprotujejo uporabi piškotkov, preden so ustvarjeni. V nasprotnem primeru boste postali pravno ranljivi.

CMP

Niste prepričani, ali potrebujete CMP?

Če niste prepričani, ali potrebujete CMP ali ne, nas kontaktirajte - pomagali vam bomo najti pravo rešitev za vaše podjetje!

Kontakt