General

Naj bo Facebook Pixel skladen z GDPR


Evropska splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) je v veljavi od 25. maja 2018. Ima velik vpliv na varstvo podatkov na spletnem področju. To velja za spletna mesta in spletne trgovine ter družbena omrežja. Na piškotek Facebook pixel vpliva tudi reforma varstva podatkov EU, ki opredeljuje zapletene predpise o piškotkih in varstvu podatkov. Pomemben predpis v tem kontekstu je privolitev uporabnikov, na katere spremljanje slikovnih pik vpliva.

znak s palcem navzgor z belim ozadjem

Ta članek vam ponuja dragocen povzetek zelo aktualne teme, kako narediti Facebook Pixel skladen z GDPR . Imaš kakšno vprašanje? Kot profesionalni ponudnik upravljanja privolitve (CMP) je Consentmanager specialist za vse teme, povezane s slikovnimi pikami in piškotki Facebooka.

Kaj ureja GDPR?

Tudi leta po uvedbi Splošne uredbe EU o varstvu podatkov številni upravljavci komercialnih spletnih mest še vedno ne vedo, kakšna je povezava med naborom pravil in predvsem piškotkom Facebook pixel in spletnim sledenjem na splošno. Zato vam ta prvi razdelek ponuja pregled povezave med Facebook Pixel in zasebnostjo.

GDPR je bil razvit za zaščito osebnih podatkov vseh ljudi, ki prihajajo v stik s podjetji, javnimi zavodi, fundacijami, klubi, društvi in drugimi podobnimi ustanovami. Zbiranje, obdelava, shranjevanje in brisanje teh podatkov – vključno s piškotkom Facebook pixel – je zdaj predmet obsežnih predpisov. Neupoštevanje predpisov GDPR, ki dopolnjuje Zvezni zakon o varstvu podatkov (BDSG) v Zvezni republiki Nemčiji, je lahko predmet strogih sankcij. Zato je priporočljivo natančno poznati in upoštevati predpise, če želite Facebook Pixel uskladiti z GDPR. Ta članek je namenjen podpori pri izvajanju v skladu z zakonodajo.

Facebook Pixel in GDPR – tako je vse povezano

Kaj ima Facebook piksel opraviti z GDPR? Zelo enostavno! Facebook piksel lahko torpedira predpise o varstvu podatkov, če se sledenje ne uporablja na pravno varen način.

Toda kaj pravzaprav je to sledenje?

Sledenje na internetu pomeni, da upravljavci spletnih strani uporabljajo ustrezna orodja za sledenje “surf tracks” uporabnikov. Natančneje, od uporabnikov zbirajo podatke, ki jih uporabljajo za sklepanje o njihovi osebnosti in vedenju . Namen tovrstnih ukrepov je povečati učinkovitost spletnega trženja za ciljno skupino in seveda posledično ustvariti večjo prodajo. Ugotovimo lahko na primer, ali je klik na oglas sprožil nakup ustreznega izdelka.

Težava pri sledenju so občutljivi podatki, zbrani z metodami, kot je piškotek Facebook pixel. “Občutljivo” v tem kontekstu pomeni, da bi jih lahko uporabili za identifikacijo osebe, ki stoji za uporabnikom . To je mogoče z uporabo osebnih podatkov, pa tudi, na primer, z uporabo IP naslova uporabljenega računalnika ali pametnega telefona. In prav to ni dovoljeno, zato je za piškotek Facebook pixel potrebna tudi »soglasje«, torej soglasje zadevnih oseb.

Ist Ihre Webseite konform? Finden Sie es heraus mit unserer Checkliste

Checkliste herunterladen

Dovoljenje uporabnikov je vse in končno

Eno od osnovnih pravil Splošne uredbe o varstvu podatkov, ki seveda vključuje tudi temo Facebook Pixel in GDPR, je, da mora uporabnik vedno dati svoje dovoljenje, če se njegovi podatki shranijo. In: Če da na voljo svoje podatke, ima tudi pravico, da jih večino znova izbrišejo. V tem kontekstu GDPR predvideva tako imenovano ” pravico biti pozabljen” . Toda ravno to je problematično. Konec koncev, kako lahko nekdo uveljavlja takšne pravice, če sploh ne ve, da se od njega zbirajo podatki? Ker je sledenje s piškotkom Facebook pixel nekaj, česar mnogi uporabniki niti ne opazijo. In ravno zato je težko nastaviti Facebook Pixel skladen z GDPR.

Politika zasebnosti Facebook Pixel

Kritika, ki je bila namenjena pikslu, je, da piškotki za sledenje berejo osebne podatke – brez privolitve uporabnika. Za piškotek pikslov Facebook je predpogoj privolitev uporabnika. GDPR to jasno ureja v 13. odstavku obsežnega sklopa pravil:

Obveznost posredovanja informacij pri zbiranju osebnih podatkov posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki

Če se osebni podatki zbirajo od posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, odgovorna oseba obvesti posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, v času zbiranja teh podatkov:

  • ime in kontaktne podatke odgovorne osebe in, če je primerno, njenega zastopnika;
  • če je primerno, kontaktne podatke pooblaščene osebe za varstvo podatkov;
  • za namene, za katere se bodo osebni podatki obdelovali…«

Uporabnik mora biti obveščen tudi o pravni podlagi in morebitnih prejemnikih osebnih podatkov.

Za področje Facebook Pixel in GDPR vse to pomeni, da uporabnik a) mora biti obveščen o zbiranju piškotkov na spletnem mestu in b) se mora s tem strinjati.

beseda facebook, izpisana s kockami na leseni mizi

Bi raje brez piškotka Facebook pixel?

Seveda je za združljivost Facebook Pixel GDPR potreben celo vrsto natančnih in ustreznih ukrepov. Toda trud je vreden tega, če upoštevate naslednji seznam prednosti uporabe piškotka Facebook pixel s privolitvijo uporabnika.

Piškotek Facebook pixel vam omogoča:

  • učinkovit vpogled v obnašanje obstoječih in potencialnih strank vašega podjetja
  • razvoj ciljnih kampanj na področju družbenih medijev, ki je danes tako pomemben
  • idealen način za dosego ustrezne ciljne skupine s prilagojeno strategijo spletnega oglaševanja
  • izboljšanje spletne prodaje

Današnje profesionalne strategije za spletno trženje potrebujejo socialne medije kot ključen kanal, v katerem se vaša ciljna skupina sprehaja. Zato je najpomembnejše doseči in obravnavati te potencialne stranke in stranke na optimiziran način. Zaradi težav, povezanih s Facebook Pixel in DSGVO, in se odpovedati tako učinkovitemu načinu spletnega oglaševanja ni smotrno zabijati glave v pesek. Ker je spletno oglaševanje postalo vse in konec vsega za podjetniški uspeh. Obstaja veliko študij, ki impresivno dokazujejo, da stranke – naj bo to B2B ali B2C – danes uporabljajo internet za raziskovanje ustreznih podjetij, izdelkov in storitev. To pomeni, da so spletna mesta in spletne trgovine ter oglaševanje po družbenih medijih bistvenega pomena za učinkovitost in uspeh.

 

Ostanite na tekočem!

Naročite se na glasilo

Vmesni sklep

Piškotek Facebook pixel je uporabna metoda za sledenje uporabnikom kot osnova za ustvarjanje spletnih kampanj, od katerih boste vi in vaše podjetje dolgoročno imeli koristi. Ker pa Facebook Pixel zbira podatke od uporabnikov, se v zvezi s piškotki uporabljajo določbe GDPR. Kaj to konkretno pomeni za vas kot potencialnega uporabnika Facebook Pixela? Kaj morate kot upravljavec spletnega mesta upoštevati, da nastavite Facebook Pixel v skladu z GDPR?

Teh deset točk vam omogoča implementacijo piškotkov Facebook pixel s privolitvijo uporabnika v skladu z varstvom podatkov. Seveda je to splošni standard. Pri Consentmanagerju kot specializiranem ponudniku upravljanja privolitve lahko dobite prilagojeno rešitev za piškotek pikslov Facebook.

1. Pravilna politika zasebnosti Facebook Pixel

Da bi lahko uporabljali Facebook Pixel v skladu z GDPR, je izjava o varstvu podatkov Facebook Pixel za spletno mesto, spletno trgovino ali zadevno stran Facebook nepogrešljiv temelj. V tej izjavi o varstvu podatkov morate navesti, da uporabljate piškotke. Opisujejo, kakšne vrste piškotkov – na primer piškotek Facebook pixel – so in kakšen je njihov namen. Ena stvar je še posebej pomembna: obvestite uporabnika, da ima pravico, da kadar koli ugovarja uporabi Facebook slikovnih pik in drugih metod sledenja. Ta pravica do ugovora je ključna pravica, ki jo je treba upoštevati pri uporabi predpisov Facebook Pixel in GDPR.

2. Besedilo soglasja

Številni upravljavci spletnih strani menijo, da zadostuje že točka 1 (sklicevanje v izjavi o varstvu podatkov na uporabo Facebook slikovnih pik za skladnost sledenja z GDPR). Ampak temu ni tako. Uporabnik se mora strinjati z uporabo Facebook Pixel Cookie Consent, torej se aktivno strinjati, da dovoljuje uporabo sledenja. To soglasje je bistveno merilo, da se spletno mesto strinja s Facebook Pixel in GDPR na pravno varen in popoln način, saj se pravice uporabnika uresničujejo na pravno varen in popoln način. Privolitev obiskovalca spletne strani je pripravljena z besedilom soglasja.

računalniški zaslon s Facebook stranjo na zaslonu"

3. Postavitev besedila soglasja

Pomembno je, da uporabniki resnično prepoznajo besedilo za privolitev ali ugovor. Zato je označevanje besedila soglasja na vidnem mestu be-all in end-all. Za to obstajata dve možnosti, ki sta tudi skladni z GDPR. Ali uporabite klasično pasico za soglasje piškotkov Facebook Pixel ali pa na spletnem mestu prikažete pojavno okno, ki obiskovalcem olajša podajanje soglasja za sledenje. V tem kontekstu lahko obiskovalci običajno izberejo več možnosti dovoljenega sledenja.

4. Določite obseg sledenja

Za izjavo o varstvu podatkov in besedilo soglasja je pomemben tudi obseg, v katerem vi kot upravljavec spletne strani načrtujete sledenje. Pomemben izraz v tem kontekstu je tako imenovana “razširjena primerjava” . Ime je program. Podatke, ki jih zbira Facebook Pixel, je treba primerjati tudi s podatki strank, ki jih je podjetje že zbralo. Primer so seznami strank, pa tudi e-poštni naslovi, ki so bili morda ustvarjeni z naročnino na novice. Ta kombinacija podatkov in pikslov Facebook lahko pomembno vpliva na varstvo podatkov, saj je morda mogoče identificirati uporabnike.

5. Naredite pravo izbiro med postopkom za prijavo in odjavo

Vsekakor se morate zavedati teh dveh postopkov. Ker so velikega pomena za pravilno izvedbo skladnosti Facebook Pixel DSGVO. Dva načina za privolitev uporabnika v sledenje se razlikujeta po tem, da uporabnik prevzame aktivno vlogo v postopku prijave, da da svojo privolitev. To je na primer dana z aktivnim izbiranjem možnosti (in povezanega obsega) sledenja. Zahteve glede uporabe Facebook slikovnih pik v smislu varstva podatkov se bolje izvajajo v postopkih prijave . V primeru razširjene primerjave podatkov je postopek izrecne privolitve uporabnika zakonska obveznost. Po drugi strani je pri postopku izključitve privolitev privzeto samoumevna in uporabnik bo morda moral temu aktivno ugovarjati.

6. Izbira datumov

Kot upravljavec komercialnega spletnega mesta morate natančno analizirati, katere podatke zbirate od uporabnikov. To je tudi eno od načel GDPR, da se zbirajo le podatki, ki služijo določenemu namenu . Primer s področja naročnine na novice: Za naročanje na novice je seveda nujno zahtevati e-poštni naslov uporabnika. Toda telefonska številka ali spol sta nepogrešljiva elementa. Podobno je s Facebook piksli in zaščito podatkov: bolj ko so vtičniki primerni za to, da se anonimni psevdonim uporabnikov na internetu ne ohranja več, bolj je vprašljiv in kritičen postopek z vidika pooblaščenih oseb za varstvo podatkov. .

7. Upoštevajte kronološko zaporedje

Nekatera podjetja uporabljajo funkcijo orodja za sledenje, preden uporabnik umakne svoje soglasje. To ni zakonsko dovoljeno in je običajno že kaznovano z neprijetnimi globami. Načeloma je treba pred uporabo metod sledenja privoliti uporabnika . To je še posebej pomembno, če se kasneje izvede podrobna primerjava s seznami strank in drugimi podatki, ki jih zbira samo podjetje. Če uporabnik ne da privolitve in še vedno uporablja spletno stran in vsebino, to ne pomeni, da se strinja s piškotkom Facebook pixel!

8. Izvedite dokaze v skladu z GDPR

Da bi bil Facebook Pixel DSGVO pošten, je potrebno tudi, da se uporabniku lahko kadar koli posredujejo informacije o tem, katere podatke zbira, shranjuje in uporablja. Za dokazovanje takšne obdelave podatkov sta še posebej pomembna dva vidika GDPR. Eno je tako imenovana presoja vpliva na varstvo podatkov , drugo pa seznam postopkovnih aktivnosti, ki jih izvaja podjetje. Oboje mora opraviti profesionalna pooblaščena oseba za varstvo podatkov. Consentmanager lahko opravlja tudi takšno funkcijo kot ponudnik upravljanja privolitve.

9. Imenovati pooblaščeno osebo za varstvo podatkov

Nujno je treba upoštevati smernice v zvezi s Facebook Pixel in GDPR. Vendar pa kaže tudi resnost in preglednost, da so uporabniki čim bolje obveščeni o vrsti in funkciji sledenja . Zato bi morala biti pooblaščena oseba za varstvo podatkov, navedena v impresumu in izjavi o varstvu podatkov, sposobna tudi strokovno in natančno obravnavati posamezna povpraševanja obiskovalcev ustreznih spletnih mest. To je pogosto celo prednost v spletni konkurenci, saj uporabniki oziroma kupci še posebej raje in zaupajo podjetjem, ki upoštevajo sodobno varstvo podatkov.

10. Uporabite podporo

Ustrezna povezava Facebook slikovnih pik in zaščite podatkov zahteva tako tehnično kot pravno znanje. In to znanje je pomembno. Ker nespoštovanje predpisov GDPR sankcionirajo organi za varstvo podatkov. Obstaja nekaj načinov, kako lahko v svoje spletne oglaševalske dejavnosti vključite ključno varstvo zasebnosti.

Zagotovite vam podporo:

  • Pripravljeni vtičniki, ki združujejo piškotek Facebook Pixel in poizvedbo za soglasje
  • pristojna pooblaščena oseba za varstvo podatkov, ki izvaja povezovanje Facebook Pixela in GDPR na zakonsko skladen način
  • specializirana spletna agencija, ki pri dejavnostih na družbenih omrežjih upošteva tudi varstvo podatkov
  • Upravitelj privolitve kot ponudnik upravljanja privolitve

Ponudniki upravljanja privolitve , kot je Consentmanager, ponujajo visoko stopnjo specializacije, ko gre za privolitev ljudi za zbiranje in shranjevanje njihovih podatkov s sledenjem. Če se odločite najeti strokovnjaka za CMP, imate odločilno prednost, da integrirajo tudi pravne spremembe Facebook Pixela in GDPR, ki se občasno uvajajo. Vaše oglaševalske aktivnosti na internetu so postavljene v skladu s predpisi o varstvu podatkov in lahko se v celoti osredotočite na svoje temeljne kompetence.

Pogosta vprašanja: pogosta vprašanja o Facebook Pixelu in GDPR

št Seveda GDPR velja za vse različice , ki služijo namenu zbiranja osebnih podatkov uporabnikov in jih nato uporabljajo za lastne poslovne namene. YouTube je na primer tudi del družbenih medijev, kjer se zbirajo podatki. Vendar so Facebook slikovne pike in zaščita podatkov še posebej pomembni, ker se orodje obsežno uporablja za merjenje uspešnosti in strateške usklajenosti oglasov.

Številna podjetja menijo, da z uvedbo uredb GDPR sledenje ni več skladno z zakonodajo. Zagotovo pa obstajajo načini, kako narediti Facebook Pixel in GDPR združljiv . Dragocena podpora je na voljo pri ustreznih specializiranih agencijah in ponudnikih upravljanja privolitve, kot je Consentmanager. S strokovnim vpogledom v veljavno zakonsko ureditev ustvarjajo jasnost za zakonsko skladno izvajanje ukrepov.

Težave s piškotki in zasebnostjo Facebook Pixel? CMP je popoln partner za vse dejavnosti na internetu, ki so v skladu z zakonodajo o varstvu podatkov brezhibne. Tako kot pri Consentmanagerju lahko pravo CMP prepoznate po nezavezujočih nasvetih, dobrih referencah, prilagojenih konceptih in poštenem razmerju med ceno in zmogljivostjo. Prav tako je plus, če CMP prevzame tudi funkcijo pooblaščenca za varstvo podatkov.

Obstajata dva osnovna načina uporabe kompetenc pooblaščene osebe za varstvo podatkov. Kot večje podjetje lahko na primer imenujete kompetentnega zaposlenega za pooblaščeno osebo za varstvo podatkov ali naročite to funkcijo kot del zunanjega izvajanja .

Seveda. Skladnost s Splošno uredbo o varstvu podatkov je bistvenega pomena tako za preoblikovanje spletnega mesta kot za ponovni zagon obstoječih spletnih mest. To nadzirajo organi za varstvo podatkov, pa tudi stranke in predvsem konkurenca.

V bistvu, ko se zbirajo osebni podatki. Bolj ko ti prispevajo k dejstvu, da je mogoče sklepati o določeni osebi , bolj kritične metode je treba oceniti. Zbiranje uporabniških podatkov brez privolitve ni zakonsko skladno.

Splošna uredba o varstvu podatkov velja za vse, ki zbirajo, hranijo, obdelujejo in uporabljajo osebne podatke zainteresiranih strank ali potencialnih strank. Tipični primeri so vse spletne dejavnosti, povezane s spletnimi mesti, spletnimi trgovinami in družbenimi mediji, kot so registracija računa, naročanje na glasilo, sodelovanje na natečaju, raziskovanje izdelkov ali uporaba obrazcev.


več komentarjev

New regulations US 2024
Prav

Nova ameriška zakonodaja o zasebnosti stopi v veljavo leta 2024: posodobite svoje nastavitve zasebnosti za ZDA

V Združenih državah bodo novi zakoni o varstvu podatkov začeli veljati v drugi polovici leta 2024 – na Floridi, v Teksasu, Oregonu in Montani . Podjetja, ki delujejo v teh državah ali imajo stranke v teh državah, morajo pregledati svoje prakse varstva podatkov, da zagotovijo skladnost z novimi zakoni o varstvu podatkov. Da bi vam […]
General, Novo

Orodje consentmanager Spotlight: možnosti integracije na nadzorni plošči CMP

V tem mesecu Tool Spotlight si podrobneje ogledamo integracijske funkcije , ki jih boste našli na nadzorni plošči CMP Consentmanager . Ti so rezultat razširjenega razvojnega dela med consentmanagerjem in ustreznimi orodji, kar pomeni, da lahko našim uporabnikom ponudimo možnost, da aktivirajo integracijo s preprostim klikom neposredno na njihovi nadzorni plošči CMP. Najnovejše možnosti vključujejo […]