General

Kako dodati Matomo vaši pasici s piškotki (v 3 korakih)


Posnetek zaslona nadzorne plošče CMP Consentmanager

Če na svojem spletnem mestu uporabljate piškotke Matomo, se morda sprašujete, kako lahko integrirate Matomo Analytics v svojo pasico za piškotke, da bi izpolnili zahteve GDPR. V našem prejšnjem vodniku smo že podrobno razložili, kaj točno je Matomo Analytics in kako piškotki Matomo delujejo v povezavi z GDPR. In v tem članku vam bomo pokazali, kako lahko integrirate Matomo v svojo pasico s piškotki z uporabo orodja za piškotke consentmanager.

V samo treh korakih vas bomo vodili skozi vse potrebne korake za varno uporabo piškotkov Matomo na vaši spletni strani.

Kaj je Matomo Analytics?

Matomo (prej Piwik) je analitična programska oprema, ki je odprtokodna in za nekatere uporabnike predstavlja alternativo Google Analytics, skladno z GDPR. Programska oprema je v celoti opremljena s PHP/MySQL. Ena glavnih funkcij podjetja Matomo je sledenje interakcij uporabnikov na vašem spletnem mestu, mobilnih aplikacijah in programskih aplikacijah.

V nadaljevanju je razloženo, kako lahko to storite s CMP consentmanager in kako ga lahko integrirate v svojo pasico za piškotke.

Kako integriram Matomo Analytics v svojo pasico za piškotke v skladu z GDPR?

1. korak: Dodajte Matomo na seznam ponudnikov

Najprej morate Matomo dodati na seznam ponudnikov. Ponudnik je podjetje ali orodje, ki se uporablja na vaši spletni strani in bodisi nastavlja piškotke bodisi obdeluje osebne podatke uporabnikov. Primeri tega so Google Ads, Mailchimp in Facebook.

Na nadzorni plošči programa Consentmanager pojdite na zavihek »Ponudniki« v levi stranski vrstici.

posnetek zaslona nadzorne plošče Consentmanager z označenim gumbom Prodajalci

Nato kliknite možnost »Dodaj ponudnika« v zgornjem desnem kotu strani (glejte spodaj).

posnetek zaslona nadzorne plošče consentmanager z označenim gumbom Dodaj prodajalca sistema

Nato v iskalni vrstici poiščite »Matomo« in kliknite »Dodaj ponudnika« na desni strani seznama.

Zdaj se vrnite na seznam ponudnikov tako, da se pomaknete navzgor in kliknete »Nazaj«.

posnetek zaslona nadzorne plošče Consentmanager z označenim gumbom Nazaj

In prvi korak je narejen! Kot lahko vidite spodaj, lahko Matomo zdaj najdete na svojem seznamu ponudnikov.

posnetek zaslona nadzorne plošče ConsentManager

2. korak: Prilagodite storitev, da bo ustrezala vaši uporabi in pravni podlagi

Zdaj lahko določite in definirate namen tega orodja. Če želite to narediti, preprosto kliknite zavihek »Nameni« na levi strani nadzorne plošče. Kliknite »Uporabi klasične namene«.

posnetek zaslona nadzorne plošče ConsentManager z označenim gumbom Uporabi klasične namene

Skoraj končano! Vaš seznam bi zdaj moral izgledati takole:

posnetek zaslona nadzorne plošče ConsentManager

Zdaj se vrnite na seznam ponudnikov in izberite namen te storitve. Izberete lahko “Merjenje”.

posnetek zaslona nadzorne plošče Consentmanager z označenim gumbom Namen

3. korak: Pripravite skripte za prejšnje blokiranje

Nazadnje bomo nastavili predhodno blokiranje skriptov. To je preprosta prilagoditev vaši kodi. Sledite primeru, ki je prikazan tukaj → https://help.consentmanager.net/books/cmp/page/working-with-matomopiwik

Tukaj je posnetek zaslona primera izvirne kode in kode po meri, potem ko ste spremenili kodo za prejšnji blok.

Čestitamo, uspelo vam je! Končali ste nastavitev in zdaj ste lahko prepričani, da je uporaba Matomo Analytics na vašem spletnem mestu zakonsko skladna.

Drugi članki, ki vas bodo morda zanimali:


več komentarjev

videi

Webinar: Brez piškotkov = izguba prihodka?

Spletni svet se sooča z velikimi spremembami, zlasti za založnike in oglaševalce. 11. marca smo skupaj z Refinery89.com gostili spletni seminar »Brez piškotkov = izguba prihodkov«, da bi pogledali v prihodnost. Webinar je potekal v angleškem jeziku. Obravnavane so bile naslednje teme: pregled Spletni seminar je ponudil dragocene vpoglede v to, kako se lahko založniki […]
Webinar Google Consent Mode v2
Novo, videi

Webinar: Google Consent Mode v2

Spletni seminar o »Google Consent Mode v2« je potekal 27. februarja 2024. PDF za webinar lahko najdete tukaj za prenos . Obravnavane so bile naslednje teme: pregled Vsi govorijo o Googlovem načinu privolitve v2. Od marca 2024 bo Google zahteval, da vsa spletna mesta in aplikacije uporabljajo Google Consent Mode v2. Za to je pomembno, […]