Novo

Glasilo 09/2021


TTDSG + uradno pismo

Naš načrt je dejansko načrtoval drugo temo za ta mesec, vendar smo si zaradi velikega števila povratnih informacij strank v kratkem času premislili in se ta mesec osredotočili na prihajajoče spremembe in pojasnila nemškega TTDSG. Poleg tega so različne stranke prejele vprašalnike organov za varstvo podatkov, tako da smo tudi tukaj implementirali več funkcij, ki bodo našim strankam pomagale lažje izpolnjevati zahteve organov (glej podrobnosti spodaj).

TTDSG: Začetek 01.12.2021

TTDSG je nemški odgovor na uredbo o e-zasebnosti, ki je zdaj končno implementirana v nemško zakonodajo. To pomeni, da je zdaj tudi v Nemčiji jasno urejeno, da je za nebistvene piškotke vedno potrebno soglasje , zato so pasice za piškotke obvezne . Ker bo TTDSG stopil v veljavo 1. decembra 2021, organi pa že izvajajo začetne preglede na podlagi Uredbe o e-zasebnosti (glej spodaj), je priporočljivo ponovno podvomiti obstoječo pasico s piškotki in po potrebi narediti načrtovati ali narediti logične prilagoditve.

preverjanje organa

Organi za varstvo podatkov v več državah so že maja izvedli usklajen pregled večjih spletnih strani. Zadevne spletne strani so morale izpolniti obsežne vprašalnike in predložiti izjave o varstvu podatkov. Med njimi so bile tudi različne stranke consentmanagerja. Oblasti so zdaj večinoma ocenjevale odgovore in na prizadeta spletna mesta usmerile različne kritike. Te točke smo izkoristili kot priložnost in v upravitelja soglasij namestili različne funkcije, da bi našim strankam olajšali izpolnjevanje zakonskih zahtev.

Pismo pristojnih daje relativno jasno sliko o tem, “kaj deluje” in “kaj ne deluje”. Tukaj smo za vas povzeli najpomembnejše točke:

  • Enostaven upad
    Oblasti so ponovno jasno dale vedeti, da mora biti zavrnitev tako enostavna kot privolitev. Zato mora biti na prvem sloju enakovredni gumb za zavrnitev. Skrivanje onemogočanja v besedilu ali samo gumba za oddajo ni skladno.
    Priporočilo: poskrbite, da ima vaš dizajn dva enakovredna gumba za sprejem in zavrnitev.
  • Legitimni interesi
    Poudarjeno je bilo tudi, da se pravna podlaga “legitimni interes” lahko uporablja le za resnično bistvene funkcije. Vsekakor pa trženje, analiza in družbeni mediji niso nujni. Toda to velja tudi za zunanje pisave, upravitelje oznak ali orodja za klepet.
    Priporočilo: Določite samo ponudnike kot “funkcionalne” / “bistvene”, brez katerih vaše spletno mesto ne bo delovalo. Vsi drugi ponudniki morajo biti vedno privzeto blokirani in aktivirani šele po odobritvi.
  • opisi
    V mnogih primerih so oblasti kritizirale opise spletnih strani. Zahteva se na primer, da so nameni razloženi jasno in nedvoumno (samo »trženje« ni dovolj). Poleg tega je treba na prvem sloju določiti število ponudnikov.
    Priporočilo: Shranite opisno besedilo za vse namene in ponudnike ter uporabite makro[vendorcount] v besedilo vstavite številko ponudnika.
  • Prenos podatkov izven EU
    Organi menijo, da je pomembno tudi sklicevanje na prenos podatkov izven EU. Če se ponudnik nahaja ali obdeluje podatke v državah, ki niso članice EU, je treba priložiti ustrezno opombo.
    Priporočilo: Preverite seznam ponudnikov in po potrebi razširite besedilo na prvem sloju. Imamo tudi pod menijem> CMP-ji> Za urejanje> Videz je ustvaril možnost v drugem sloju (napredne nastavitve) za prikaz seznama ponudnikov, pri katerih je označen prenos podatkov. pod menijem> Ponudnik> Urejate lahko, ali vsak ponudnik izvaja prenos podatkov v tujino.
  • Kratek seznam ponudnikov
    V mnogih primerih so bile s strani oblasti kritike, da so seznami ponudnikov predolgi. V ozadju je predvsem vprašanje, ali je privolitev lahko zakonita, če obiskovalec ne more več imeti smiselnega pregleda nad seznamom ponudnikov.
    Priporočilo: Razvrstite ponudnike in skrajšajte seznam ponudnikov na najnujnejše. Seznam ponudnikov z več kot 50 ali celo več kot 100 ponudniki se bo najverjetneje štel za neskladnega.
  • Standard IAB TCF
    Organi so ugotovili, da je standard IAB TCF kritičen. Različni organi so ocenili dele standarda kot morda pravno neskladne in so izrazili različne pomisleke. Nameni so bili na primer kritizirani kot preveč grobi ali interakcija med nameni, posebnimi nameni, značilnostmi in posebnostmi kot preveč nerazumljiva.
    Priporočilo: Če na svojem spletnem mestu ne uporabljate spletnega oglaševanja, ne uporabljajte IAB TCF in namesto tega določite svoje namene.

Več novih funkcij in sprememb

  • Izboljšave WCAG / dostopnega zaslona
  • Skupine piškotkov
  • Opisi namena na prvem sloju
  • Izboljšana poročila pajkov
  • … in veliko več.

več komentarjev

videi

Webinar: Brez piškotkov = izguba prihodka?

Spletni svet se sooča z velikimi spremembami, zlasti za založnike in oglaševalce. 11. marca smo skupaj z Refinery89.com gostili spletni seminar »Brez piškotkov = izguba prihodkov«, da bi pogledali v prihodnost. Webinar je potekal v angleškem jeziku. Obravnavane so bile naslednje teme: pregled Spletni seminar je ponudil dragocene vpoglede v to, kako se lahko založniki […]
Webinar Google Consent Mode v2
Novo, videi

Webinar: Google Consent Mode v2

Spletni seminar o »Google Consent Mode v2« je potekal 27. februarja 2024. PDF za webinar lahko najdete tukaj za prenos . Obravnavane so bile naslednje teme: pregled Vsi govorijo o Googlovem načinu privolitve v2. Od marca 2024 bo Google zahteval, da vsa spletna mesta in aplikacije uporabljajo Google Consent Mode v2. Za to je pomembno, […]