Pasice s piškotki za založnike in založnike

potrebe in koristi

Kot založnik ali upravljavec založbe ima varstvo podatkov vidno vlogo vsaj od GDPR. Piškotki in drugi sledilniki zahtevajo izrecno soglasje vaših uporabnikov. To velja tudi za spremenjene zakone o varstvu podatkov v nekaterih zveznih državah ZDA, ki bodo začeli veljati leta 2023. Naše ime pove vse. Z našim upraviteljem soglasja za piškotke za založnike ste na varni strani – tudi na mednarodni ravni z novim standardom IAB GPP.

Cookie-Banner-Lösung für Agenturen, Verlage, Internationale Unternehmen, Agenturen

potrebna je prijava

Soglasje za piškotke za založnike in pravno ozadje

  • Kaj počnejo uporabniki na vašem spletnem mestu, je zasebna zadeva. Zato je Zvezno sodišče (BGH) odločilo, da piškotki, ki se zbirajo za namene tržnih raziskav in oglaševanja , praviloma zahtevajo informirano privolitev uporabnika. Ta sodba postavlja založnike pred dvojno dilemo. Po eni strani je vprašanje praktične izvedbe; po drugi strani pa seveda problem prihodkov od oglaševanja, ki se tako ali tako zmanjšujejo . Če uporabniki svojo privolitev zavrnejo, ostaja učinkovitost klasičnih spletnih marketinških aktivnosti nepregledna. Podružnice skočijo in jih je mogoče pridobiti manj. Zato ponujamo rešitve, ki spoštujejo zasebnost , vendar stranke vabijo k privolitvi v oglaševalske piškotke.
  • Zagotavljamo transparentnost. Naše rešitve piškotkov za založnike so namenjene upravljavcem portalov, ki želijo biti varni. In želimo odigrati osrednji element zaupanja z našim sistemom upravljanja privolitve. Ker je vseeno, ali gre za spletno trgovino ali novičarski portal. Zaupanje je vedno osnova za gospodarski uspeh. Študije to dokazujejo tudi na internetu. In kaj velja za spletne trgovine, je za založnike vedno resno vprašanje. Če bralec da vaše soglasje, lahko zakonito shranite in ovrednotite podatke. Posledično te informacije zagotavljajo prognostično dodano vrednost. Kako uporabniki pridejo na vaše spletno mesto? Kaj se bere, kateri članki se delijo? To je naše poslanstvo, ki ga izvajamo tudi za vas. Tehnično in pravno posodobljeno.

Pomagali smo že več kot 25.000 spletnim mestom uskladiti z GDPR, TTDSG in e-zasebnostjo

Naše stranke vključujejo nekaj največjih spletnih mest in najbolj znanih blagovnih znamk na svetu.

… in še veliko več.

pregled in potrebe

Upravitelj soglasja za piškotke za založnike

  • Razlogi

    Razlogi za vključevanje upraviteljev soglasij so jasni. Vsakič, ko se spletno mesto upravlja, je treba podatke obdelati. To ne velja le za oglaševalske namene založnika, ampak tudi za vsakodnevno poslovanje.

  • Dobre rešitve piškotkov za založnike je mogoče enostavno integrirati v spletno stran. Intuitivno delovanje je predpogoj za nastavitev vsebine piškotkov za založnike brez velikega tehničnega znanja.
  • Upravljanje privolitve v skladu z IAB

    Za pridobitev soglasja vaših obiskovalcev na pravno varen način je vzpostavljen standardiziran okvir . To je aprila 2018 predstavilo industrijsko združenje IAB Europe (International Advertising Bureau).

    Tako imenovano ogrodje IAB Transparency & Consent Framework (IAB TCF) je namenjeno zagotavljanju, da je soglasje standardizirano v celotni industriji. Transparentnost je bistvo in konec vsega.Vsi ukrepi profesionalnega oglaševanja in spletnega trženja vključujejo podatke različnih ponudnikov storitev.

  • Zaradi tega je naloga zapletena: informacije o privolitvi obiskovalcev morajo ostati sledljive v celotnem procesu spletnega trženja. Obvladujemo to zapletenost in vprašanje integracije podatkov prevedemo v uporabniku prijazno in pravno utemeljeno izkušnjo.
  • IAB GPP – novi tehnični standard

    IAB GPP (Global Privacy Platform) je nadaljnji razvoj IAB TCF v2. Razvoj je postal potreben tudi za prilagoditev sprememb mednarodnih zakonov o varstvu podatkov. Od leta 2023 bo to vključevalo zakonodajo ameriških zveznih držav Kalifornije (CCPA/CPRA), Virginije (VCDPA), Kolorada (CPA), Utaha (UCPA) in Connecticuta (CAPDP) ter nacionalno zasebnost ZDA.

    Brez zakonsko skladnih aplikacij za vključitev/izključitev na spletnih mestih ali v aplikacijah se tisti, ki so odgovorni za spletno mesto, soočajo s strogimi globami. CMP Consentmanager že ima tehnične zahteve za izvajanje potrebnih nastavitev.

  • Googlove zahteve za oglase v EGP in Združenem kraljestvu

    consentmanager je eno prvih podjetij , ki izpolnjuje Googlove zahteve za platforme za upravljanje privolitve (CMP) z integriranim ogrodjem TCF za prikazovanje oglasov v EGP in Združenem kraljestvu . Tukaj Consentmanager izstopa kot zaupanja vredno orodje, ki zagotavlja najvišje standarde skladnosti in upravljanja piškotkov. Izpolnjevanje teh zahtev je pomembno jamstvo za izdajatelje , da CMP, ki ga uporabljajo, izpolnjuje Googlova merila zasebnosti. Ta zahteva je še posebej pomembna za partnerje, ki uporabljajo Googlove izdelke za izdajatelje – Google AdSense, Ad Manager ali AdMob .

Privolitev naslednje stopnje in upravljanje piškotkov

funkcije upravitelja privolitve

A/B testiranje

Vgrajeno A/B testiranje in samodejna optimizacija pomagata prikazati najboljši dizajn za vaše obiskovalce.

Pajek piškotkov

Naš vgrajeni iskalnik piškotkov bo samodejno pregledal vaše spletno mesto in našel vse piškotke.

Optimizirano za namizje, mobilne naprave, AMP, inApp Android in iPhone/iOS

Kot ena redkih rešitev je naš CMP mogoče integrirati v vse naprave in deluje z vsemi velikostmi zaslona.

Varno v Evropi

Vse podatke hranimo v zaščitenih bazah podatkov in izključno na strežnikih v Evropi.

blokiranje oglasov

Naš CMP lahko samodejno blokira ali odloži vse oglase na vašem spletnem mestu, dokler obiskovalec ne da svojega soglasja.

Skladnost z zakoni ZDA o zasebnosti

Consentmanager s svojim CPM podpira trenutne spremembe (2023) v zakonih o varstvu podatkov ameriških zveznih držav Kalifornije, Virginije, Kolorada, Utaha in Connecticuta. Na novo razviti tehnični standard IAB GPP (Global Privacy Platform) zagotavlja pravno varno integracijo nastavitev za vključitev in zavrnitev na mednarodni ravni.

Naši paketi za založnike in založnike

Basic

0
Trajno brezplačno za
spletno stran
  • 5.000 ogledov / mesec vklj.
  • Skladno z GDPR
  • Pripravljeni dizajni
  • 1 plazenje/teden
  • Podpora: vstopnice
  • dodatno Ogledi, ki jih je mogoče rezervirati
  • CMP, združljiv s standardom IAB TCF
  • IAB GPP standard
  • A/B testiranje in optimizacija
  • dodatno uporabniških računov

Beginner

19
Mesečno za
spletno stran
  • 100.000 ogledov / mesec vklj.
  • dodatno Ogledi:0.1  / 1000
  • Skladno z GDPR
  • Prilagodljivi dizajni
  • 3 plazenja/dan
  • Podpora: vstopnice
  • A/B testiranje in optimizacija
  • CMP, združljiv s standardom IAB TCF
  • IAB GPP standard
  • dodatno uporabniških računov
Zelo priljubljena

Standard

49
Mesečno do
3 spletna mesta ali aplikacije
  • 1 milijon ogledov / mesec vklj.
  • dodatno Ogledi:0,05  / 1000
  • Skladno z GDPR
  • IAB TCF združljiv CMP
  • IAB GPP standard
  • Prilagodljivi dizajni
  • A/B testiranje in optimizacija
  • 10 plazov/dan
  • Podpora: vstopnice in e-pošta
  • dodatno uporabniških računov

Agency

195
Mesečno do
20 spletnih mest ali aplikacij
  • 10 milijonov ogledov / mesec vklj.
  • dodatno Ogledi:0,02  / 1000
  • Skladno z GDPR
  • IAB TCF združljiv CMP
  • IAB GPP standard
  • Prilagodljivi dizajni
  • A/B testiranje in optimizacija
  • 100 plazov/dan
  • 10 dodatnih uporabniških računov
  • Podpora: vstopnica, e-pošta in telefon
  • Osebni upravitelj računa

Enterprise

Na zahtevo
Mesečna cena po individualnem dogovoru
  • Kateri koli ogledi / mesec
  • dodatno Ogledi:0,02  / 1000
  • Skladno z GDPR
  • IAB TCF združljiv CMP
  • IAB GPP standard
  • Prilagodljivi dizajni
  • A/B testiranje in optimizacija
  • Vsako plazenje/dan
  • kakršen koli dodatek. uporabniških računov
  • Podpora: vstopnica, e-pošta in telefon
  • Osebni upravitelj računa

Priporočajo odvetniki in pooblaščenci za varstvo podatkov

Prednosti upraviteljev soglasja piškotkov za založnike

Z vsemi uporabniku prijaznimi pripravami: z našim upraviteljem za soglasje piškotkov za izdajatelje je seveda v ospredju skladnost z zakonodajo. Specifikacije IAB TCF v2 – spremenjene različice okvira za preglednost in soglasje GDPR (TCF) – so tukaj zavezujoče. Signali soglasja se prenašajo med založniki in tretjimi ponudniki, kot so Google, Taboola ali Xandr prek tega okvira. To zagotavlja osnovno zahtevo, da sploh lahko profesionalno izvajamo spletno trženje.

Ta standard nadaljuje nova globalna platforma za zasebnost (GPP) IAB. Založnikom in založniškim hišam na svetovni ravni pomaga pri spoštovanju zakonodaje pri izvajanju tam veljavnih zakonov o varstvu podatkov. To posebej velja za nove predpise o varstvu podatkov v nekaterih zveznih državah ZDA od leta 2023 naprej. consentmanager že ponuja nov standard, ki založnikom in založnikom omogoča boljši položaj na trgu.

Razmišljamo tudi o kreativnih rešitvah. Naročnine PUR, na primer. Tako kot pri spletnem portalu “Spiegel” ali avstrijskem “Standard” se lahko uporabniki odločijo, ali naj se zagotovi omejena različica brez oglaševanja ali plačljiv dostop.

Contentpass Cookie Banner und Consent-Lösung für Publisher und Verlagsgesellschaften

Seveda, consentmanager sodeluje tudi z …

CMP za založnike

Imate koristi od našega upravitelja soglasij za založnike. In v več pogledih. Kot tehnična platforma avtomatizirajo postopek pridobivanja soglasja na zakonsko skladen način. V skladu s smernicami GDPR in v skladu z najnovejšimi sodbami, kot na primer na pasicah s piškotki. Podpiramo tudi internacionalizacijo. S posebnimi rešitvami, ki upoštevajo skladnost z mednarodnimi smernicami , kot je CCPA.

Druga ključna prednost upraviteljev soglasij za izdajatelje je, da takšno orodje pomaga ohranjati in povečati prihodke od oglaševanja. Razlog je med drugim v tem, da pomembni oglaševalci svoje oglaševanje postavljajo le na spletna mesta , ki so skladna z GDPR .

Kaj nas loči

Usmerjenost k strankam s preglednostjo

  • Kar vam ponujamo, posredujete tudi svojim strankam. Naši upravljavci soglasij za piškotke za založnike predstavljajo najsodobnejše rešitve, s katerimi sporočate eno stvar: varnost in varstvo podatkov jemljemo resno. Kar želijo uporabniki pustiti za seboj na vašem spletnem mestu, ostaja pregledno. Od začetka. Posledično so naši sistemi za upravljanje privolitve piškotkov osrednjega pomena za vzpostavitev odnosov s strankami, ki temeljijo na zaupanju .
  • Odzivna, prilagodljiva oblika je samoumevna s sodobnimi rešitvami piškotkov za založnike. Videz pasice s privolitvijo se prilagaja posameznemu operacijskemu sistemu (npr. Windows, iOS ali Android) in se prilega različnim formatom zaslona. To je naš prispevek k optimalni uporabniški izkušnji na vseh standardnih napravah
  • Usmerjenost k strankam za nas pomeni tudi: rešitve za upravljanje privolitev je treba tudi oblikovno enostavno in nevsiljivo integrirati v obstoječa spletna mesta . Tako se ohranja harmoničen celoten videz in obiskovalci dobijo zaupanja vreden vtis na vsakem formatu. Ni pomembno, ali je na pametnem telefonu, iPadu ali tabličnem računalniku Android. To je naš prispevek k optimalni uporabniški izkušnji na različnih končnih napravah. In živela usmerjenost v stranke.

Pogosto zastavljena vprašanja

Niste prepričani, ali potrebujete CMP?

Da bi vam pomagali pri stvareh, kot so GDPR, CMP in privolitev, smo tukaj zbrali najpogostejša vprašanja.

Standard IAB GPP založnikom in založnikom ponuja tehnične zahteve, da bodo njihova spletna mesta ali aplikacije skladne z varstvom podatkov. Poudarek je na mednarodnem vidiku. IAB GPP se uporablja posebej v povezavi z novimi zakoni o varstvu podatkov, na primer v različnih zveznih državah ZDA. Podjetjem, ki ne bodo spoštovala zakona, grozijo visoke kazni, ki jih lahko naloži zvezni državni tožilec.
Poleg tega uporaba novega standarda založnikom in založnikom zagotavlja prihodnje prihodke od oglaševanja, saj brez novega standarda spletno oglaševanje v naslednjih mesecih ne bo več ponujeno in prodajano niti v Evropi niti v ZDA. In seveda imajo pomembno vlogo tudi posamezne stranke. Uporabnik postaja vse bolj restriktiven pri privolitvi svojih podatkov, če ni prepričan, da bodo podjetja z njimi ravnala na zakonsko skladen način.

Vsekakor strategija soglasja s piškotki vključuje uporabo pasice za soglasje. Dobro premišljen Cookie ConsentManager za založnike bo pomagal preprečiti pravno tveganje. Poleg tega morate zagotoviti, da se vaša izjava o varstvu podatkov redno posodablja v skladu z zahtevami Evropskega sodišča (ES). To vključuje tudi politiko piškotkov z vašimi podatki o delovanju piškotkov in pravicah dostopa.

Cookie ConsentManagers za založnike so programske rešitve za pravno varno privolitev za uporabo piškotkov. Obiskovalcem predvajajo transparent. Ta od obiskovalcev ob obisku spletne strani zahteva soglasje za uporabo piškotkov. To se zgodi, še preden stranke vidijo dejansko vsebino. Obiskovalci lahko privolitev zavrnejo ali do določene mere dovolijo.

Če uporabniki zavrnejo svojo privolitev, ne bodo posredovani ustrezni podatki. Poleg tega so potrebni piškotki, ki so tehnično potrebni za delovanje spletne strani. Vsi drugi piškotki morajo biti blokirani.

Od leta 2018 smernice EU o varstvu podatkov zahtevajo, da se obiskovalci spletnega mesta zaprosijo za njihovo soglasje, preden spletno mesto sploh nastavi piškotke in druge sledilnike. V preteklosti so številni ponudniki spletnih mest to zahtevo razlagali kot zavrnitev. Piškotki so bili običajno nastavljeni, medtem ko so morali uporabniki najprej ugovarjati. To se spremeni z možnostjo, ki je zdaj izrecno navedena: Piškotke je mogoče nastaviti le, če so uporabniki (npr. prek upravitelja soglasja piškotkov za izdajatelje) dali svoje soglasje.

Upoštevajte, da ne moremo nuditi pravnih nasvetov. Nekatere točke tega FAQ se lahko sčasoma spremenijo ali pa jih sodišča različno razlagajo. Zato se vedno posvetujte s svojim odvetnikom!