Prav

Nov mejnik na področju varstva podatkov: ameriški zakon o pravicah do zasebnosti iz leta 2024


Glava glasila ameriškega zakona o pravicah do zasebnosti iz leta 2024

V Združenih državah se zakoni o zasebnosti trenutno izvajajo na zvezni ravni, pri čemer ima takšne zakone v veljavi 19 držav. Vendar pa bi lahko predlagani ameriški zakon o pravicah do zasebnosti (APRA) , ki ga je 7. aprila 2024 uvedel Odbor predstavniškega doma za energijo in trgovino, kmalu vzpostavil standarde zasebnosti in varnosti po vsej državi. APRA, ki je še v fazi predloga, bo uvedla pravila za tehnologije avtomatiziranega odločanja (kot je AI) in vzpostavila dodatna pravila za “velike zbiralce podatkov” in “posrednike podatkov”. Zakon o varstvu podatkov bi začel veljati 180 dni po potrditvi.

Kaj to pomeni za podjetja? Po eni strani lahko to poenostavi notranje procese skladnosti. Po drugi strani pa zahteva pregled in po možnosti prilagoditev dosedanjih poslovnih praks. Obseg in definicije osebnih podatkov v skladu z APRA se lahko razlikujejo od veljavnih zakonov, kar zahteva podrobno analizo in prilagoditev.

Medtem ko še naprej spremljamo napredek tega zakona, spremljajte nadaljnje posodobitve o možnem vplivu ameriškega zakona o zasebnosti na vaše podjetje.


več komentarjev

General

Glasilo 09/2024

Nove funkcije: orodje za pravice subjekta podatkov (DSR). GDPR določa, da prizadeti (kot so obiskovalci spletnega mesta, stranke ali druge osebe, katerih podatki se obdelujejo) uživajo določene pravice. To zlasti vključuje, da lahko poizvedujejo o svojih pravicah in prejemajo informacije o obdelanih podatkih. Pravice med drugim vključujejo: Naše novo orodje DSR vam zdaj omogoča, da […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Novo

consentmanager pridobi zlati status Google CMP partnerja

consentmanager je bil certificiran kot Gold Tier CMP partner v partnerskem programu Google Consent Management Platform (CMP). Ta status smo dobili na podlagi naslednjih kriterijev: Najnovejši razvoj partnerskega programa Google CMP prinaša pomembne prednosti za naše stranke. Zdaj lahko svojo pasico za soglasje integrirate z Google Ads, Google Analytics in Google Tag Managerjem neposredno iz […]