IAB TCF 2.2: vsa dejstva, časovnica in kako to zdaj uporabiti
IAB je izdal svojo najnovejšo različico okvira za preglednost in soglasje (IAB TCF 2.2) in s seboj prinaša nekaj pomembnih sprememb za izdajatelje.
Kaj je IAB TCF?
IAB TCF je ogrodje smernic in tehničnih standardov, ki založnikom in ponudnikom omogoča zbiranje in izmenjavo informacij o soglasju, ali preprosto povedano: s TCF ponudnik (npr. oglaševalec na vašem spletnem mestu) razume , katere odločitve so sprejeli obiskovalci . TCF standardizira zbiranje, sporočanje in razumevanje informacij o soglasju. To omogoča ponudniku, da prilagodi svoje vedenje, npr. B. Za prikazovanje neprilagojenih oglasov namesto prilagojenih oglasov, ki temeljijo na podatkih.
Zakaj naj uporabljam IAB TCF na svojem spletnem mestu?
Načeloma vsa večja oglaševalska podjetja podpirajo IAB TCF kot standard in sodelujejo kot prodajalci na TCF Global Vendor List (GVL). Za prikazovanje svojih oglasov se ta podjetja zanašajo na signale, ki jih prejmejo prek IAB TCF. Če ti signali soglasja (tako imenovani “niz TC”) manjkajo, večina oglaševalcev zavrne prikaz kakršnega koli oglaševanja . Če kot založnik ne uporabljate TCF, boste verjetno izgubili prihodek od oglaševanja na svojem spletnem mestu.
Kaj ima IAB TCF opraviti z Googlom?
Google je eno največjih oglaševalskih podjetij na svetu. S storitvami, kot so Google AdWords, Google AdSense, Google Ad Manager, Google AdMob ali Google AdX, ima Google pomembno vlogo za večino spletnih mest, ko gre za oglaševanje na njihovem spletnem mestu. Nedavno je Google napovedal, da bo poostril svojo politiko oglaševanja in prikazoval oglase le, če obstaja veljaven signal IAB TCF 2.2 . To vpliva na njegove platforme AdSense, Ad Mob ali Ad Manager za uporabnike v EGP in Združenem kraljestvu. Ta nova politika bo začela veljati v četrtem četrtletju tega leta . Spletna mesta in aplikacije, ki želijo prikazovati Googlove oglase, morajo implementirati CMP, ki podpira IAB TCF 2.2 in ima Googlov certifikat .
Ali ima Consentmanager Google TCF 2.2 certifikat?
Da, Consentmanager je že opravil postopek certificiranja tako za IAB TCF kot za Google TCF.
Kakšna je razlika med TCF 2.0/2.1 in 2.2?
IAB TCF 2.0 je bil izdan leta 2019. Zaradi spora z belgijskim APD je IAB izdal novo različico IAB (različica 2.2), da bi obravnaval nekatera postavljena vprašanja. Glavne razlike so:
- Višje zahteve glede prikazanih informacij za ponudnike (npr. kategorije podatkov, obdobja hrambe, …)
- Višje zahteve glede zakonitega interesa in odstranitev zakonitega interesa za posebne namene
- Odstranitev nekaterih tehničnih funkcij (npr. IAB TCF CMP API getTCData ukaz)
Za lastnika spletnega mesta ali aplikacije večina teh sprememb ne bo imela vpliva razen manjše spremembe prikazanih informacij.
Časovnica: kdaj lahko začnem? Kdaj naj ga začnem uporabljati?
»Stari« TCF 2.0/2.1 je še vedno veljaven in ga je mogoče uporabljati do konca prehodnega obdobja, ki je bilo podaljšano do 20. novembra 2023 . Od te točke naprej je veljaven samo TCF 2.2. Consentmanager je že začel podpirati TCF 2.2 – spletna mesta lahko po potrebi že preklopijo iz 2.0 na 2.2 .
Toda: vsi ponudniki morajo posodobiti svojo registracijo pri IAB GVL. Poleg tega morajo ponudniki posodobiti svojo tehnologijo, da razumejo in podpirajo signale TCF 2.2. To zahteva ročni postopek pri večini ponudnikov in zato zahteva čas. Zato je pričakovati, da bodo številni ponudniki potrebovali čas za prilagoditev. Zato vam priporočamo, da ne preklopite na IAB TCF 2.2 pred novembrom , saj bi to lahko povzročilo izgubo prihodkov od oglaševanja za izdajatelje.
Kako lahko začnem?
Če želite preklopiti na TCF 2.2, lahko to storite v svojem računu Consentmanager na:
(star pogled) meni> CMP-ji> Uredi> Druge možnosti> IAB TCF:

(nov pogled) meni> CMP-ji> Druge možnosti> IAB TCF:

Ali bodo vsi uporabniki znova pozvani, ali nadgradim na TCF 2.2?
št. Stari signali soglasja so še vedno veljavni in jih bo CMP še naprej uporabljal po novembru 2023.
Zakaj so novi s-prodajalci z nadgradnjo? Je to v redu?
Vsi ponudniki, ki so bili registrirani pri IAB TCF 2.0, niso registrirani tudi pri 2.2. S prehodom na 2.2 so ti ponudniki zdaj izgubili status ponudnikov IAB. To pomeni, da je IAB ID izgubljen (ID brez “s” ali “c” spredaj) in samo sistemski ID (tisti s “s” spredaj) se lahko uporablja za ponudnika.
To pa žal pomeni tudi izgubo avtomatskega dodeljevanja namembnosti. To pomeni, da je treba ustrezne ponudnike zdaj ročno dodeliti namenu.