Novo

Glasilo 01/2024


Dobrodošlo 2024!

Prvi dnevi leta 2024 so že mimo. Upamo, da ste v novo leto vsi vstopili zdravi in ​​veseli. Pred vami je leto s številnimi spremembami in novostmi na področju varstva podatkov. V letu 2024 bo consentmanager ponovno z velikim navdušenjem upošteval vse te spremembe in nenehno razvijal platformo consentmanager. Pričakujte vznemirljivo leto 2024 z nami. Prva nova funkcija našega CMP-ja vas že čaka.


Nova funkcija: Generator pravilnika o zasebnosti

Z našo trenutno posodobitvijo vam je v našem CMP na voljo nova funkcija: generator izjave o varstvu podatkov. Generator vam omogoča preprosto ustvarjanje in upravljanje vaše politike zasebnosti. Vključuje vnaprej pripravljene besedilne predloge in med drugim vključuje informacije o ponudnikih v besedilih o varstvu podatkov. Besedilne predloge izpolnjujejo tudi zahteve mednarodne zakonodaje. Prepričajte se o prednostih.

Ste uporabnik Agencijskega ali Podjetniškega paketa? Nato boste novo funkcijo našli neposredno v vašem CMP v novem vmesniku pod Meni> CMP> Politika zasebnosti

Vsi drugi uporabniki lahko prilagodljivo dodajo generator izjave o varstvu podatkov kot dodatek v meniju> račun> Dodatki:


Googlov pravilnik o soglasju uporabnikov v EU: Kaj morajo podjetja vedeti zdaj

V novem članku preučujemo Googlov »Pravilnik o soglasju uporabnikov v EU« in kaj to pomeni za skladnost s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) in Direktivo o zasebnosti in elektronskih komunikacijah v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP) in Združenem kraljestvu (UK). . Še posebej pojasnjujemo, zakaj morajo uporabniki programa Google Ads upoštevati smernice, in nudimo kontrolni seznam, ki vam pomaga izbrati skladno orodje CMP, da boste vedno na varni strani. Preberite, če želite izvedeti več: https://www.consentmanager.de/wissen/google-eu-user-consent-policy/


Google Consent Mode v2 2024 za uporabnike Google Ads

Naš zadnji članek obravnava Google Consent Mode v2, ki je posebej namenjen uporabnikom Google Ads (prej Adwords), kot tudi uvedbo novega Consent Mode v2 konec leta 2023 in s tem povezane roke za oglaševalce, ki ciljajo na končne uporabnike v Evropi gospodarsko območje in Združeno kraljestvo. Bliža se rok za uvedbo marec 2024 in v tem članku razlagamo regulativni okvir za to nujnostjo, vključno z Zakonom o digitalnih trgih, ki glavne igralce, kot je Google, označuje za »vratarje«. Preberite naš članek zdaj in bodite proaktivni glede te spremembe z upraviteljem privolitve, da zagotovite nemoten prehod na Google Consent Mode v2 za spletna mesta in aplikacije. Na blog članek: https://www.consentmanager.de/wissen/google-consent-mode-v2-fuer-google-ads/


Posodobitve zakonov o varstvu podatkov po vsem svetu, ki ste jih morda zamudili v letu 2023

Ob začetku novega leta vam ponujamo osvežitev informacij o spremembah mednarodnega prava, ki ste jih morda zamudili v zadnjem letu. Če vaše podjetje deluje globalno ali celo v državah, kot so ZDA ali države, kot sta Južna Koreja ali Savdska Arabija, morate biti na tekočem z najnovejšimi posodobitvami varstva podatkov in zagotoviti, da je vaše spletno mesto ali aplikacija skladna.

Utah Consumer Privacy Act (UCPA) začne veljati decembra 2023

Utah Consumer Privacy Act (UCPA) je bil sprejet leta 2022, vendar je začel veljati šele decembra 2023. Podobno kot drugi zakoni o zasebnosti v Združenih državah določa pomembne zakone za zaščito osebnih podatkov prebivalcev. Ključne točke: UCPA potrošnikom zagotavlja določene pravice glede njihovih osebnih podatkov. Te pravice vključujejo dostop do osebnih podatkov in njihov izbris, nasprotovanje določenim praksam zbiranja in uporabe podatkov ter prejem kopije vaših podatkov v uporabni obliki.

Oregonski zakon o zasebnosti potrošnikov začne veljati 1. julija 2024

Oregonski zakon o zasebnosti podatkov potrošnikov (OCDPA), podpisan julija 2023, bo začel veljati 1. julija 2024. Nekaj ​​ključnih točk: OCDPA daje potrošnikom pravico do dostopa, popravka, izbrisa in pridobitve kopije svojih osebnih podatkov. Poleg tega morajo biti mehanizmi za izključitev uporabniku prijazni in morajo do 1. januarja 2026 uporabljati prednostni signal. Obdelovalci podatkov morajo sprejeti tudi ukrepe za zagotovitev, da “deidentificiranih” (anonimnih) podatkov ni mogoče povezati s posamezniki.

Posodobitev spremenjenega PIPA v Južni Koreji septembra 2023

Južnokorejska komisija za varstvo osebnih podatkov (PIPC) je septembra 2023 napovedala sprejetje sprememb zakona o varstvu osebnih podatkov (PIPA). Spremembe vključujejo razširjene zahteve, ki jih morajo podjetja izpolnjevati pri prenosu osebnih podatkov v tujino, ter pooblastilo PIPC, da začasno prekine prenose v tujino, če meni, da je to v določenih situacijah potrebno. Druga pomembna sprememba je izboljšano varstvo osebnih podatkov otrok. Upravljavec mora zagotoviti postopek za preverjanje zakonitega skrbnika ali zastopnika otroka, mlajšega od 14 let. Ta zastopnik bi moral imeti možnost, da privoli ali ugovarja obdelavi svojih osebnih podatkov v imenu otroka.

PDPL Savdske Arabije je začel veljati septembra 2023

Savdski zakon o varstvu osebnih podatkov (PDPL) je začel veljati 14. septembra 2023. Ta zakon o varstvu podatkov prav tako poudarja pomen jasne privolitve posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, zlasti pri obdelavi občutljivih podatkov ali za namene neposrednega trženja. PDPL tudi od organizacij zahteva, da v določenih situacijah, na primer pri uporabi novih tehnologij, izvedejo oceno učinka na varstvo podatkov. Pomembna zahteva za nekatere organizacije in industrije, ki jih zajema PDPL, je uporaba strožjih ukrepov pri obdelavi zdravstvenih in kreditnih podatkov.


Več popravkov in prilagoditev januarja

V januarju so bile med drugim narejene naslednje prilagoditve in odpravljene napake:
Izvedene so bile različne optimizacije, predvsem na področju uporabniške izkušnje. To med drugim vključuje izboljšave seznama ponudnikov, piškotkov in obračunskega seznama ter uporabnikov in skupin uporabnikov. Poleg tega je bilo omogočeno razvrščanje različnih tabel in nalaganje/nalaganje prevodnih besedil.
Dodatne inovacije in optimizacije najdete v celotnem dnevniku izdaj:

Dnevnik sprostitve

  • Novo: integracija generatorja politik zasebnosti
  • Dodajte privzeti opis namena
  • Izboljšave UX na strani namenov
  • Izboljšave UX seznama prodajalcev
  • Izboljšanje UX seznama piškotkov
  • Izboljšave UX računa
  • Računi navajajo izboljšave UX
  • Uporabniki / skupine uporabnikov Izboljšave UX
  • Varnostne izboljšave UX
  • Izboljšave CMP Modal UX
  • Design Modal UX izboljšave
  • Poročilo o optimizaciji Izboljšave UX
  • Dovoli razvrščanje tabel
  • Dodajte filter skupine v modal Design
  • Spustno iskanje v osnovnem elementu
  • Paginacija ni posodobljena ob brisanju
  • Dovoli prenos/nalaganje prevedenih besedil
  • Popravite preverjanje tveganja brez opisa namena
  • V novem dizajnu manjkajo pravice za objavo
  • Navodila za integracijo Izboljšave UX

več komentarjev

Digital Services Act
Prav

Ali Zakon o digitalnih storitvah (DSA) velja tudi za vaše podjetje? Spletne platforme imajo dodatne obveznosti

Zakon o digitalnih storitvah določa dodatne zahteve glede preglednosti za spletne platforme. Opredelitev spletne platforme v DSA lahko velja za vaše podjetje. Posledično boste morda morali izpolnjevati dodatne zahteve glede preglednosti DSA. Preberite, če želite izvedeti, ali vaše podjetje spada v to kategorijo in katere korake lahko naredite, da ostanete skladni. Kaj je cilj zakona […]
A picture of a cookies with a red circle in the middle and the caption 1st party cookies and 3rd party cookies
Novo

Odprava piškotkov tretjih oseb in prilagoditev vaših nastavitev obsega soglasja CMP

Prihajajoča ukinitev piškotkov tretjih oseb pomeni veliko spremembo pri uporabi obsegov soglasja ConsentManager . Od junija consentmanager ne bo več nastavljal piškotkov tretjih oseb pod domeno consentmanager.net . Zaradi te spremembe bodo odstranjene nekatere naše možnosti obsega soglasja, na primer soglasje za posamezen račun in soglasje za CMP, ki se uporabljajo s piškotki tretjih oseb. […]