Novo

Glasilo 05/2024


Nova integracija za Slack, MS Teams in drugo

S trenutno posodobitvijo vam je v sistemu zdaj na voljo nova integracijska funkcija za Slack, MS Teams, Zapier in n8n. Funkcija vas v Slacku, Teams ali katerem koli drugem orodju priročno obvešča o pomembnih spremembah in novicah (npr. o najdenih novih piškotkih) v vašem računu CMP. Za preverjanje posodobitev se vam ni treba več aktivno prijaviti v CMP. Sistem vam pošlje sporočilo neposredno iz ozadja na ustrezni kanal.
Nove integracijske funkcije najdete pod: Meni> račun> Integracije.

Preberite več o tem v našem članku tukaj: https://help.consentmanager.de/books/cmp/page/integrating-microsoft-teams-slack-zapier-n8n

IAB Europe na temo modelov ‘Consent or Pay’

IAB Europe se odzove na nedavno izjavo EDPB o modelu “Privoli ali plačaj”. Ta model, ki so ga uvedle glavne spletne platforme, kot je Meta, daje uporabnikom možnost izbire med soglasjem za obdelavo podatkov za prilagojeno oglaševanje ali plačilom storitve brez oglasov. Z izjavo z dne 23. aprila IAB Europe izraža zaskrbljenost, da bi lahko takšni modeli ustvarili pravno negotovost za podjetja. Bojijo se tudi, da EDPB napačno predstavlja model “Privoli ali plačaj” kot sistem, ki bi pravice do varstva podatkov lahko obravnaval kot razkošje, ki si ga lahko privoščijo le nekateri. Več o tej temi preberite tukaj: https://consentmanager.de/wissen/iab-europe-reagiert-auf-edsa-stellungnahme-zu-consent-or-pay-modellen/

Slika z naslovom »Odziv IAB na privolitev ali plačilo«, ki prikazuje ključavnico na levi, ki predstavlja zasebnost in privolitev, ter znak za dolar na desni, ki predstavlja plačilo, na belem ozadju.

Varstvo podatkov v Nemčiji: novosti in zahteve

Področje varstva podatkov v Nemčiji se razvija. Ta razvoj je posledica povečanega zanimanja prebivalstva in vlade ter pomembnih sodnih odločitev, kot je sodba višjega deželnega sodišča v Kölnu, ki zahteva preproste in uporabniku prijazne možnosti soglasja za piškotke. Regionalna poročila izpostavljajo pereča vprašanja, kot sta varstvo zdravstvenih podatkov in uporaba umetne inteligence, ter pozivajo k regulativnim inovacijam. Podjetja morajo zato ostati pozorna in se prilagoditi, da bodo izpolnila visoke zakonske zahteve in pričakovanja glede pravilnih mehanizmov soglasja. Preberite več o tem v našem podrobnem članku tukaj: https://www.consentmanager.de/wissen/aktuelle-entwicklungen-zum-datenschutz-in-deutschland/

Slika z naslovom »Nedavni razvoj zasebnosti podatkov v Nemčiji«, ki prikazuje ključavnico in nemško zastavo v ozadju.

Webinar: Google Consent Mode v2 z gostujočim govornikom iz Googla

Zaradi nenehnega povpraševanja po tem, kako ravnati z Googlovimi novimi zahtevami za Google Consent Mode v2, bo consentmanager skupaj z Googlom 12. junija gostil še en spletni seminar o tej temi. Dennis Gingele iz Googla in Jan Winkler iz consentmanagerja bosta skupaj pojasnila najpomembnejša dejstva in osnovne informacije o Google Consent Mode v2.

Webinar: Google Consent Mode v2 z Dennisom Gingele (Google) in Janom Winklerjem (consentmanager)
Kdaj? 12. junij 2024 | 11:00 CET

Pridruži se zdaj:
https://www.consentmanager.de/wissen/webinar-google-consent-mode-v2-mit-google

6 let GDPR: praznovanje njenega daljnosežnega vpliva

25. maja 2024 bomo praznovali šesto obletnico Splošne uredbe o varstvu podatkov. GDPR je od svoje uvedbe temeljito izboljšala varnost osebnih podatkov, okrepila pravice posameznikov in pojasnila odgovornosti organizacij. Ta članek ponuja pregled transformativnega učinka GDPR. Preberite več tukaj: https://www.consentmanager.de/wissen/6-jahre-dsgvo/

Slika za obletnico GDPR 25. maja z gumbom

Pooblaščenec za varstvo podatkov: Ali ga vaše podjetje potrebuje?

Kdaj je pooblaščena oseba za varstvo podatkov obvezna? Ali je bolje imenovati notranjega ali zunanjega DPO? Naš tokratni članek se ukvarja z najpomembnejšimi kriteriji za imenovanje pooblaščene osebe za varstvo podatkov (DPO) in odgovarja na vprašanje, ali je ta vloga obvezna za vaše podjetje v skladu z zahtevami GDPR. Preberite celoten članek tukaj in zagotovite, da vaše podjetje izpolnjuje zahteve GDPR: https://www.consentmanager.de/wissen/dsgvo-datenschutzanwalter-bedarf-ihr-unternehmen-einen/

Grafika za pooblaščeno osebo za varstvo podatkov GDPR:

To je bil OMR24!

Komaj se je OMR24 začel, že je konec. Za nami sta dva dneva intenzivnih razprav na temo piškotkov, zasebnosti podatkov in še česa. Vsem obiskovalcem, strankam in zainteresiranim se zahvaljujemo za spodbudne razprave na naši stojnici.
Ampak po dogodku je pred dogodkom … in naprej 18. & 19. septembra se veselimo, da vas lahko osebno pozdravimo v DMEXCO v Kölnu. Shrani Datum!

vodja soglasja pri OMR24 Hamburg

Google podpira IAB Global Privacy Platform (GPP) v dodatnih zveznih državah ZDA

Google je pred kratkim podprl globalno platformo zasebnosti (GPP) Interactive Advertising Bureau (IAB), da bi založnikom in platformam za upravljanje soglasja (CMP) pomagal pri zagotavljanju skladnosti z zakoni o varstvu podatkov prek standardiziranega okvira. Google zdaj začenja podpirati zvezne države ZDA prek GPP: Kalifornija, Virginia, Colorado in Connecticut. Ta poteza je del Googlove splošne strategije, saj se podpora za prejšnji standard (»niz zasebnosti v ZDA«) postopoma opušča. Sedaj zagotovite, da bo vaša platforma ostala skladna in učinkovita s consentmanager CMP: https://www.consentmanager.de/us-privacy/

Nove zahteve Google CMP za švicarske založnike

Založniki v Švici, ki uporabljajo spletna mesta ali aplikacije za monetizacijo prek Google AdSense, Google Ad Manager ali Google AdMob, se morajo seznaniti z novimi Googlovimi zahtevami. Do julija 2024 morajo spletna mesta ali aplikacije integrirati platformo za upravljanje privolitve (CMP), ki jo je potrdil Google. consentmanager je partner Googla in že izpolnjuje te zahteve ter podpira IAB TCF tako da lahko izdajatelji še naprej zagotavljajo prilagojeno oglaševanje. Založniki, ki ne izpolnjujejo pogojev, ne morejo oglaševati. Za zagotovitev skladnosti in zaščito vaših priložnosti za monetizacijo. Preberite več tukaj: https://www.consentmanager.de/dsg/

Opomba: posodobite svoj SDK za iOS

Kot je omenjeno v naših opombah ob izdaji, je Apple nedavno posodobil svoje zahteve za razvijalce aplikacij, da v aplikacije vključijo manifest o zasebnosti. Če uporabljate naš SDK za iOS, močno priporočamo posodobitev na različico 2.x, da bo vaša aplikacija vsebovala potrebne datoteke manifesta. Ta posodobitev je potrebna za zagotavljanje skladnosti z najnovejšimi Applovimi standardi zasebnosti.

Za podrobna navodila o izvajanju teh sprememb in prenosu najnovejše različice SDK glejte našo stran za pomoč: https://help.consentmanager.net/books/cmp/page/ios-4-apple-privacy-manifest

Nadaljnje optimizacije in prilagoditve v maju

V maju so bile med drugim narejene naslednje prilagoditve in odpravljene napake:
Manjkajoče skaliranje v grafikonu časovne osi je bilo dodano na nadzorno ploščo. V Generatorju pravilnika o zasebnosti so bile možnosti nastavitev izboljšane in težave z nastavitvijo jezika za poljščino so bile odpravljene. Nepopoln prikaz imen piškotkov v seznamu piškotkov, ki se je pojavljal predvsem pri novo najdenih piškotkih, se po trenutni posodobitvi ne pojavlja več.

Kot vedno lahko najdete nadaljnje inovacije in optimizacije v dnevniku izdaj:

Dnevnik sprostitve

  • Novo: dodajte povezavo z MS teams/Slack
  • Novo: dodajte možnost dodajanja opomb prodajalcu
  • Novo: dodajte konfiguracijo na strani odjemalca za prikaz kode QR integracije televizorja kot povezave
  • Novo: dodajte »izberi vse« za množično urejanje
  • Novo: dodajte možnost množične izbire s tipko Shift
  • Oblikovanje: Oblikovanje modalne izboljšave UX
  • Zasnova: Izboljšava uporabniškega vmesnika Checkout
  • Zasnova: izboljšava CMP Modal UX
  • Oblikovanje: Izboljšava UX kode
  • Popravek: manjkajo datumi grafikona nadzorne plošče
  • Popravek: Razvrščanje seznama prodajalcev
  • Popravek: Težave s prikazom seznama piškotkov
  • Popravek: obvestila so nepravilno prikazana
  • Popravek: Namig orodja ni pravilno poravnan
  • Popravek: poročanje je napačno, če so izbrani modeli
  • Popravek: Natančna nastavitev nastavitev PCP
  • Popravek: Težava PCP s poljščino

več komentarjev

Newsletter consentmanager Juni
Novo

Glasilo 06/2024

Nov dodatek: zasebnosti prijazna analitika spletnega mesta Z junijsko posodobitvijo vam je v vašem računu na voljo nov dodatek »Website Analytics«. Tukaj združujemo dve komponenti, v katerih smo še posebej dobri: resnično varstvo podatkov in odlično poročanje. Prednost naše nove zasebnosti prijazne spletne analitike je predvsem v zaščiti podatkov in preprostosti sistema: Z našo zasebnostjo […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Novo

Nizozemski DSB: Vodnik po pasicah za piškotke in povečanih inšpekcijah

Nizozemski organ za varstvo podatkov (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) je objavil nov vodnik , ki opisuje najboljše prakse za oblikovanje pasic za piškotke in čemu se je treba izogibati, da se izognete morebitnim kaznim. Kot je bilo napovedano februarja 2024 , bo organ za varstvo podatkov uvedel več nadzora, da bi zagotovil, da spletna mesta zakonito […]