Prav

Googlov pravilnik o soglasju uporabnikov v EU: Kaj morajo podjetja vedeti


Slika roke, ki drži telefon z zaslonom, ki prikazuje iskalno stran Google

Googlov pravilnik o soglasju uporabnikov v EU določa posebne zahteve, ki jih morajo založniki, oglaševalci, podjetja in druge strani upoštevati pri uporabi Googlovih storitev, kot je Google Ads. Politika odraža zahteve evropske zakonodaje o varstvu podatkov, zlasti GDPR in direktive o e-zasebnosti, in se zato uporablja za uporabnike, ki ciljajo na končne uporabnike v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP) in Združenem kraljestvu. Uporabniki, ki ne upoštevajo Googlovega pravilnika o soglasju uporabnikov v EU, zato ne bodo mogli uporabljati Googlovih storitev na svojem spletnem mestu. Spodaj si podrobneje ogledamo politiko in ukrepe, ki bi jih morala sprejeti podjetja.

Politika soglasja uporabnikov v EU, ki je bila uvedena leta 2015, je doživela pomembne spremembe, zlasti leta 2018, ko je začela veljati GDPR. Te spremembe je povzročila potreba po močnejših metodah soglasja uporabnikov, ki od uporabnikov zahtevajo informirano in izrecno soglasje, preden se piškotki in druge tehnologije sledenja lahko shranijo ali do njih dostopa v njihovih napravah. In z Googlovo posodobitvijo iz maja 2022 je podjetje izpolnilo to zahtevo tako, da je od svojih uporabnikov Google Ads in drugih storitev zahtevalo, da pridobijo veljavno privolitev uporabnikov v Evropski uniji (EU/EGP) in Združenem kraljestvu.

Natančneje, Googlov pravilnik o soglasju uporabnikov v EU od operaterjev spletnih mest in razvijalcev aplikacij zahteva, da končnim uporabnikom zagotovijo jasne in lahko dostopne informacije o zbiranju in obdelavi njihovih osebnih podatkov. Prav tako morajo identificirati vsako stranko, ki je od uporabnikov prejela osebne podatke, da pridobi njihovo privolitev za uporabo piškotkov ali mobilnih identifikatorjev.

Kdo mora upoštevati Googlov pravilnik o soglasju uporabnikov v EU?

Pravilnik o soglasju uporabnikov v EU velja predvsem za upravljavce spletnih mest, razvijalce aplikacij in oglaševalce, ki uporabljajo Googlove izdelke in ciljajo na končne uporabnike v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP) in Združenem kraljestvu (UK). To pomeni, da morajo oglaševalci in upravljavci spletnih mest, ki uporabljajo Googlove izdelke, kot sta Google Ads in Google AdSense, upoštevati ta pravilnik. V nasprotnem primeru tvegate, da bo vaš Google profil blokiran!
EGP vključuje države članice EU ter Islandijo, Lihtenštajn in Norveško. Če imate sedež v EGP ali Združenem kraljestvu in je vaše spletno mesto ali aplikacija namenjena uporabnikom v teh regijah, morate upoštevati ta pravilnik.

Kako je mogoče zagotoviti skladnost s Politiko soglasja uporabnikov EU?

Skladnost s Politiko soglasja uporabnikov EU lahko zagotovite s

  • Zagotavljanje uporabnikom jasnih in lahko dostopnih informacij o zbiranju in uporabi njihovih osebnih podatkov, npr. B. prek politike zasebnosti ali politike piškotkov, odvisno od dejavnosti vašega podjetja.
  • Pridobite izrecno soglasje uporabnikov prek mehanizmov, kot so gumbi »Strinjam se« ali »Sprejmem«, pasica s piškotki ali opozorilo o piškotkih.
  • Identificirajte vse strani (vključno z Googlom), pooblaščene za zbiranje osebnih podatkov uporabnikov in njihovo skupno rabo z uporabniki. Ta seznam lahko prikažete tudi v pasici s piškotki.
  • Povezava do Googlovega pravilnika o zasebnosti in pogojev storitve za obveščanje uporabnikov o tem, kako Google uporablja njihove osebne podatke.
  • In kar je najpomembnejše, uporabite platformo za upravljanje privolitve (CMP), kot je ConsentManager , da poenostavite vse zgornje korake.

Vaša merila za izbiro CMP za skladnost:

Obstaja več načinov za ustvarjanje mehanizmov za soglasje, vključno z notranjimi in zunanjimi platformami za upravljanje soglasja.

Google ponuja seznam certificiranih rešitev za soglasje (kot mi!) za Ad Manager in AdMob, ki pomagajo racionalizirati prizadevanja za skladnost. Sodelovanje s CMP in uporaba okvirov, kot je okvir preglednosti in soglasja IAB Europe (TCF), lahko dodatno zagotovi skladnost.

Pri izbiri CMP za skladnost s Politiko soglasja uporabnikov EU je treba upoštevati naslednja merila:

  • Rešitev naj bi omogočala jasno in informirano privolitev uporabnikov v uporabo piškotkov in osebnih podatkov.
  • Zagotoviti mora možnosti prilagajanja, ki odražajo vaše posebne okoliščine in možnosti, ki so ponujene uporabnikom.
  • Integrirati bi ga bilo treba z okvirom preglednosti in soglasja IAB Europe (TCF) , saj je Google napovedal, da morajo Googlovi CMP-ji sodelovati z TCF za prikazovanje oglasov v EGP in Združenem kraljestvu. Zaradi varnosti začnite zdaj s programom ConsentManager kot vašo Googlovo certificirano platformo.
  • Rešitev bi morala biti sposobna prepoznati vse strani, ki zbirajo uporabniške podatke, vključno z Googlom, in te informacije razkriti uporabnikom.
  • Zagotoviti bi moral mehanizem za hrambo evidenc soglasij uporabnikov.

S consentmanagerjem , Googlovo certificirano platformo za upravljanje soglasij, naredite pravo (in skladno) izbiro. Začnite še danes!


več komentarjev

General

Glasilo 09/2024

Nove funkcije: orodje za pravice subjekta podatkov (DSR). GDPR določa, da prizadeti (kot so obiskovalci spletnega mesta, stranke ali druge osebe, katerih podatki se obdelujejo) uživajo določene pravice. To zlasti vključuje, da lahko poizvedujejo o svojih pravicah in prejemajo informacije o obdelanih podatkih. Pravice med drugim vključujejo: Naše novo orodje DSR vam zdaj omogoča, da […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Novo

consentmanager pridobi zlati status Google CMP partnerja

consentmanager je bil certificiran kot Gold Tier CMP partner v partnerskem programu Google Consent Management Platform (CMP). Ta status smo dobili na podlagi naslednjih kriterijev: Najnovejši razvoj partnerskega programa Google CMP prinaša pomembne prednosti za naše stranke. Zdaj lahko svojo pasico za soglasje integrirate z Google Ads, Google Analytics in Google Tag Managerjem neposredno iz […]