Googlova najnovejša posodobitev za odpravo piškotkov tretjih oseb v brskalniku Chrome je zdaj podaljšana do leta 2025. Google je že tretjič odložil odstranitev piškotkov tretjih oseb.
Niste prepričani o ukinitvi piškotkov tretjih oseb? Potem vam priporočamo, da kliknete naslednjo povezavo, če želite izvedeti več o razlogih in kaj to pomeni za uporabnike, tržnike in oglaševalce: https://www.consentmanager.de/wissen/abschaffen-third-party-cookies
Ogledate si lahko tudi naš spletni seminar (v angleščini) o piškotkih tretjih oseb na naslednji povezavi: https://www.consentmanager.de/wissen/webinar-abschaffen-third-party-cookies
Ta zamuda, objavljena v torek , je v veliki meri posledica zapletene povratne verige, ki vključuje različne zainteresirane strani, vključno z Uradom Združenega kraljestva za konkurenco in trge (CMA), Uradom informacijskega pooblaščenca Združenega kraljestva (ICO), predstavniki industrije in razvijalci. Podaljšanje daje CMA tudi čas, da natančno preuči rezultate industrijskih testov, ki naj bi bili na voljo do konca junija.
Vendar bi lahko ta daljši časovni okvir za tržnike in oglaševalce prinesel nekaj negotovosti . Prilagajanje odloženi postopni opustitvi piškotkov tretjih oseb pomeni iskanje in izvajanje alternativnih strategij zbiranja podatkov, ki spoštujejo zasebnost uporabnikov. S prehodom na robustnejše metode, ki se ne zanašajo na piškotke tretjih oseb, kot je kontekstualno ciljanje, lastno sledenje ali lastno prikazovanje oglasov, lahko tržniki ali oglaševalci pridobijo konkurenčno prednost in bolje izpolnjujejo nove predpise o varstvu podatkov.
Obstoječi uporabniki programa consentmanager lahko prilagodijo svoje nastavitve CMP in se pripravijo na opustitev, tako da sledijo tem navodilom: https://www.consentmanager.de/wissen/third-party-cookies-und-cmp-consent-scope/
Če imate kakršna koli vprašanja ali potrebujete pomoč pri prilagajanju CMP naslednjim spremembam, se obrnite na našo skupino za podporo.