Novo

IAB Europe odgovarja na izjavo EDPB o modelih soglasja ali plačila


Slika z naslovom »Odziv IAB na privolitev ali plačilo«, ki prikazuje ključavnico na levi, ki predstavlja zasebnost in privolitev, ter znak za dolar na desni, ki predstavlja plačilo, na belem ozadju.

17. aprila 2024 je Evropski odbor za varstvo podatkov ( EDPB ) objavil mnenje o modelu privolitve ali plačila, ki so ga uvedle večje spletne platforme, kot je Meta. Za podroben povzetek te teme si oglejte našo nedavno objavo v blogu tukaj .

Po tem modelu imajo potrošniki izbiro, da privolijo v obdelavo svojih osebnih podatkov za prilagojeno oglaševanje ali da plačajo storitev, ki ne zbira in obdeluje njihovih podatkov.

23. aprila 2024 je IAB Europe objavil svoj odgovor na mnenje EDPB , v katerem je izrazil nekaj pomislekov:

  • IAB Europe je zaskrbljen, da mnenje EDPB odstopa od ustaljene sodne prakse Sodišča Evropskih skupnosti. Izjave o modelu »Soglasje ali plačilo« in prilagojenem oglaševanju so preveč abstraktne in bi lahko povzročile večjo pravno negotovost za podjetja.
  • IAB Europe tudi meni, da EDPB napačno predstavlja model soglasja ali plačila kot sistem, v katerem so pravice do varstva podatkov luksuz, saj veljajo le za tiste, ki si jih lahko privoščijo.
  • EDPB predlaga, da bi morala obstajati brezplačna alternativa brez oglaševanja, in namesto tega uporablja kontekstno oglaševanje kot alternativni vir dohodka. Vendar pa ni empiričnih dokazov, da je to finančno privlačna alternativa za podjetja. Poleg tega GDPR od podjetij ne zahteva, da na ta način spremenijo svoje poslovne modele. Zaradi tega IAB Europe meni, da to ravnovesje med pravicami do varstva podatkov in svobodo poslovanja ni upoštevano v predlogu EDPB .

Glede na ta vprašanja in namere EDPB IAB Europe poziva k javnemu posvetovanju, da bi zagotovili, da prihajajoče smernice natančno odražajo skrbi in interese vseh vpletenih deležnikov.

Bi radi bili obveščeni o najnovejših dogodkih na to temo? Potem se naročite na naše glasilo zdaj → https://www.consentmanager.de/newsletter/


več komentarjev

Newsletter consentmanager Juni
Novo

Glasilo 06/2024

Nov dodatek: zasebnosti prijazna analitika spletnega mesta Z junijsko posodobitvijo vam je v vašem računu na voljo nov dodatek »Website Analytics«. Tukaj združujemo dve komponenti, v katerih smo še posebej dobri: resnično varstvo podatkov in odlično poročanje. Prednost naše nove zasebnosti prijazne spletne analitike je predvsem v zaščiti podatkov in preprostosti sistema: Z našo zasebnostjo […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Novo

Nizozemski DSB: Vodnik po pasicah za piškotke in povečanih inšpekcijah

Nizozemski organ za varstvo podatkov (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) je objavil nov vodnik , ki opisuje najboljše prakse za oblikovanje pasic za piškotke in čemu se je treba izogibati, da se izognete morebitnim kaznim. Kot je bilo napovedano februarja 2024 , bo organ za varstvo podatkov uvedel več nadzora, da bi zagotovil, da spletna mesta zakonito […]