Novo, Prav

Microsoft je odgovoren za shranjevanje piškotkov brez soglasja


Microsoftova razsodba o shranjevanju piškotkov brez privolitve – upravitelj privolitve

Microsoft je odgovoren za shranjevanje piškotkov brez soglasja uporabnika. V nedavni sodbi z dne 23. julija 2024 je Višje deželno sodišče v Frankfurtu na Majni ugotovilo, da je Microsoft odgovoren za dokazovanje, da so končni uporabniki dali svoje izrecno soglasje, preden se piškotki shranijo v njihove naprave, tudi če so uporabljeni piškotki odvisni od operaterjev spletnega mesta.

Odločitev se nanaša na storitev »Microsoft Advertising«, oglaševalsko platformo, ki upravljavcem spletnih strani omogoča prikazovanje oglasov uporabnikom v rezultatih iskanja v »Microsoft Search Network«. Ti oglaševalci uporabljajo piškotke za merjenje učinkovitosti svojih oglaševalskih akcij.

Pogoji in določila Microsoft Advertising navajajo, da so upravljavci spletnih mest odgovorni za pridobitev soglasja za namestitev piškotkov pri uporabi Microsoftovih oglaševalskih storitev. Vendar je sodišče ugotovilo, da to Microsofta ne odvezuje njegove obveznosti, da zagotovi, da so končni uporabniki dali svoje soglasje, preden se piškotki namestijo na njihove naprave.

Ta odločitev ponovno potrjuje, da privolitve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, za uporabo piškotkov še vedno ni mogoče prezreti. V skladu z GDPR lahko celo manjše kršitve povzročijo globe do 10 milijonov evrov ali, v primeru podjetja, do 2 % njegovega svetovnega prometa v prejšnjem poslovnem letu, kar je večje. Ker se digitalna ureditev širi v EU in začnejo veljati novi zakoni, kot sta DSA in AI ​​Act , je uporaba jasnih praks privolitve le prvi korak.


več komentarjev

General

Glasilo 09/2024

Nove funkcije: orodje za pravice subjekta podatkov (DSR). GDPR določa, da prizadeti (kot so obiskovalci spletnega mesta, stranke ali druge osebe, katerih podatki se obdelujejo) uživajo določene pravice. To zlasti vključuje, da lahko poizvedujejo o svojih pravicah in prejemajo informacije o obdelanih podatkih. Pravice med drugim vključujejo: Naše novo orodje DSR vam zdaj omogoča, da […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Novo

consentmanager pridobi zlati status Google CMP partnerja

consentmanager je bil certificiran kot Gold Tier CMP partner v partnerskem programu Google Consent Management Platform (CMP). Ta status smo dobili na podlagi naslednjih kriterijev: Najnovejši razvoj partnerskega programa Google CMP prinaša pomembne prednosti za naše stranke. Zdaj lahko svojo pasico za soglasje integrirate z Google Ads, Google Analytics in Google Tag Managerjem neposredno iz […]