Novo

Glasilo: Google Consent Mode v2 bo obvezen od marca 2024


Google ima za vas obvestilo o veliki posodobitvi krajine digitalnega oglaševanja: Google Consent Mode v2 je tukaj .

Ta nova posodobitev prinaša pomembne spremembe, ki se jih morajo oglaševalci in založniki zavedati. Najpomembnejša stvar za začetek: uporaba Google Consent Mode v2 bo obvezna za vsa spletna mesta, ki uporabljajo Googlove storitve.

Rok za implementacijo Google Consent Mode v2 je marec 2024 . Zato se prepričajte, da ste preverili, ali morate izpolnjevati zahteve. Pomagali vam bomo pri spremembi.

Consent Mode – kaj je to?

Google Consent Mode v2 je mehanizem, ki deluje s pasico za soglasje vašega spletnega mesta in prilagaja vedenje vaših Googlovih oznak ali skriptov glede na to, ali končni uporabnik sprejme ali zavrne vašo pasico za soglasje. Novi Google Consent Mode v2 vam lahko zagotovi izboljšane podatke o konverzijah tudi pod omejenimi pogoji varstva podatkov.
Prej je bil Googlov način soglasja neobvezen in se je uporabljal za omogočanje modeliranja konverzij v programu Google AdWords. Izbirna je bila tudi uporaba Googlove certificirane platforme za upravljanje soglasij.

Zdaj se stvari spreminjajo: Google Consent Mode v2 je obvezen, da lahko karkoli sledimo. Zdaj je obvezna tudi uporaba platforme za upravljanje privolitve, ki jo je potrdil Google.

Dobra novica: Consentmanager je že Googlov CMP in že podpira Consent Mode v2 . Če Googlove storitve integrirate na svoje spletno mesto ali aplikacijo, se morate prepričati, da je Google Consent Mode aktiviran na vaši nadzorni plošči ConsentManager! Video z navodili za aktivacijo najdete na naši spletni strani: https://www.consentmanager.de/google-consent-mode-v2/

Še ne uporabljate Consentmanagerja?

Če še nimate v uporabi Googlovega CMP, je skrajni čas, da ga zamenjate. Naj vam svetuje naš strokovnjak in se dogovorite za sestanek: https://www.consentmanager.de/bookacall/

Ne pozabite na rok za izvedbo: marec 2024

Oglaševalci in založniki morajo do marca 2024 zagotoviti, da so izvedli vse Googlove zahteve za nov način privolitve. To vam daje dovolj časa, da prilagodite svoje strategije in kar najbolje izkoristite nove funkcije.

Ukrepajte zdaj! Obiščite našo namensko stran Googlovega načina privolitve v2, če želite izvedeti vse, kar morate vedeti o tej posodobitvi. Ne zamudite te priložnosti in se prepričajte, da so vaše oglaševalske akcije skladne ter nudijo izboljšano učinkovitost in zasebnost.

Kliknite tukaj, če želite izvedeti več o Google Consent Mode v2: https://www.consentmanager.de/google-consent-mode-v2/

Če imate kakršna koli vprašanja ali potrebujete pomoč pri prehodu, se obrnite na našo ekipo za podporo ( support@consentmanager.net ). Z veseljem vam pomagamo zagotoviti nemoten in uspešen prehod na Google Consent Mode v2.


več komentarjev

General

Glasilo 09/2024

Nove funkcije: orodje za pravice subjekta podatkov (DSR). GDPR določa, da prizadeti (kot so obiskovalci spletnega mesta, stranke ali druge osebe, katerih podatki se obdelujejo) uživajo določene pravice. To zlasti vključuje, da lahko poizvedujejo o svojih pravicah in prejemajo informacije o obdelanih podatkih. Pravice med drugim vključujejo: Naše novo orodje DSR vam zdaj omogoča, da […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Novo

consentmanager pridobi zlati status Google CMP partnerja

consentmanager je bil certificiran kot Gold Tier CMP partner v partnerskem programu Google Consent Management Platform (CMP). Ta status smo dobili na podlagi naslednjih kriterijev: Najnovejši razvoj partnerskega programa Google CMP prinaša pomembne prednosti za naše stranke. Zdaj lahko svojo pasico za soglasje integrirate z Google Ads, Google Analytics in Google Tag Managerjem neposredno iz […]