General

Nov zakon na Nizozemskem prepoveduje neciljano oglaševanje spletnih iger na srečo


Nov zakon na Nizozemskem prepoveduje neciljano oglaševanje spletnih iger na srečo

Nizozemski sektor spletnih iger na srečo je bil legaliziran od 1. oktobra 2021 z Zakonom o stavah in igrah na srečo na daljavo. Vendar se je ta zakon o igrah na srečo zdaj močno razvil z uvedbo nove prepovedi neciljanega oglaševanja spletnih iger na srečo, ki je začela veljati 1. julija 2023 . To pomeni, da je oglaševanje iger na srečo na internetu in na TV na zahtevo dovoljeno le pod strogimi pogoji. Nizozemska vlada je sprejela odločne ukrepe za zaščito ranljivih ljudi, zlasti mladih, pred možnimi tveganji spletnih iger na srečo.

Za podjetja, ki ponujajo platforme za spletne igre na srečo, je pomembno, da razumejo nove predpise in temu primerno prilagodijo svoje prakse glede spletne zasebnosti. Preberite, če želite izvedeti, kako to storiti.

Ozadje zakona o spletnih igrah na srečo na Nizozemskem

Minister Weerwind pravi:

»Oglaševanje je nujno za komuniciranje zakonite ponudbe spletnih iger na srečo, za preprečevanje nezakonitega igranja. Hkrati pa smo kot vlada dolžni zaščititi ranljive skupine pred tveganji spletnih iger na srečo.«

Prevedeno iz angleščine: Oglaševanje je potrebno za obveščanje o zakonitosti spletnih iger na srečo in za odvračanje ljudi od nezakonitih iger na srečo. Hkrati imamo kot vlada dolžnost zaščititi ranljive skupine pred tveganji spletnih iger na srečo.

Vir: https://www.government.nl/latest/news/2023/04/19/minister-weerwind-bans-untargeted-advertising-for-online-games-of-chance

Priljubljenost spletnih iger na srečo je na Nizozemskem močno narasla. Zato je treba najti ravnotežje med spodbujanjem zakonitih priložnosti za igre na srečo in zaščito ranljivih posameznikov. Prepoved neciljanega oglaševanja obravnava obstoječe izzive in skrbi glede oglaševalskih praks v panogi.

Kot del te prepovedi je pomembno vedeti, da bo pod strogimi pogoji še naprej dovoljeno naslednje:

  • Oglaševanje preko interneta, na primer v družbenih medijih,
  • ciljano oglaševanje
  • direktna pošta in
  • Oglaševanje prek TV-on-Demand ostaja pod strogimi pogoji dovoljeno.

Ker so zgornje oblike oglaševanja še vedno dovoljene, je treba upoštevati določena pravila, da lahko podjetja te formate uporabljajo.

Pod katerimi pogoji je dovoljeno oglaševanje spletnih iger na srečo?

S to prepovedjo želi nizozemska vlada omejiti skušnjavo potrošnikov, da bi sodelovali pri igrah na srečo z visokim tveganjem. Nizozemska prepoved neciljanega oglaševanja spletnih iger na srečo zato pomembno vpliva na oglaševalske strategije podjetij v tem sektorju. No, vendar lahko oglaševalci še vedno tržijo svoje storitve kot običajno, če izpolnjujejo spodnje tri pogoje. Cilj je zmanjšati izpostavljenost mladih in drugih ranljivih ljudi potencialno škodljivemu oglaševanju iger na srečo.

Oglaševanje spletnih iger na srečo torej ni prepovedano, vendar se lahko izvaja samo pod naslednjimi tremi pogoji :

  1. Prvič, aktivno moramo preprečiti, da bi oglaševanje doseglo mlade, mlajše od 24 let, ali druge ranljive skupine.
  2. Drugič, vsaj 95 odstotkov oglasov mora biti prikazanih osebam, starejšim od 24 let.
  3. in končno, vsaka oseba, ki se ji prikazujejo oglasi, mora imeti možnost, da se onemogoči in ne vidi oglasov.

Kako lahko podjetja spoštujejo predpise?

Da bi izpolnili zahteve nizozemske vlade za podjetja, ki ponujajo spletne igre na srečo, je treba sprejeti proaktivne ukrepe.

Spodaj je nekaj načinov, kako lahko zagotovite skladnost s to zakonodajo, pa tudi primeri, kako so stranke, ki uporabljajo CMP za upravljanje privolitve , spremenile svoje prakse zasebnosti v spletu, da ostanejo pred vsemi. Ker temu zakonu sledimo že od njegove prve objave, smo za naše obstoječe stranke pripravili številne možnosti, kot je prikazano v spodnjih primerih.

1. Aktivno preprečite doseg oglaševanja

Aktivno preprečite, da bi vaše oglaševanje doseglo mlade, mlajše od 24 let, ali druge ranljive skupine. To je mogoče doseči na več načinov. Mehanizme za preverjanje starosti lahko vključite v pasico s piškotki ali v pravilnik o zasebnosti svojega spletnega mesta.

Primer: od uporabnikov lahko zahtevate, da potrdijo svojo starost, tako da izpolnijo določeno polje v pasici s piškotki. Vaša pasica lahko vključuje možnost prikaza gumbov »star sem 24 let ali več« ali »star sem 23 let ali manj«.

S CMP-ji, kot je consentmanager , lahko preprosto aktivirate funkcijo preverjanja starosti v pasici s piškotki v območju z nastavitvami.

Funkcija preverjanja starosti Posnetek zaslona nadzorne plošče ConsentManager

In če želite preizkusiti vašo pasico za piškotke z različnimi dizajni in funkcijami, lahko uporabite našo inovativno funkcijo uprizarjanja, da preizkusite vašo pasico za piškotke po meri, preden se objavi.

2. Nagovorite pravo ciljno skupino

Vsaj 95 odstotkov oglasov mora biti prikazanih osebam, starejšim od 24 let. Da bi to dosegli, lahko uporabite ciljno usmerjene oglaševalske strategije. To pomeni, da morate svoje oglase prilagoditi tako, da bodo dosegli želeno občinstvo z uporabo natančnih parametrov ciljanja, kot so starost, lokacija in zanimanja. Ko to storite, zagotovite, da se vaše orodje za upravljanje privolitve prilagodi vašemu specifičnemu ciljanju in prikaže ustrezno pasico za piškotke ali obvestilo o zasebnosti za ustrezno starostno skupino.

3. Ponudite možnosti zavrnitve

Ko se vaši oglasi prikazujejo, morajo imeti uporabniki možnost zavrnitve. Prepričajte se, da uporabnikom prek pasice s piškotki ponudite jasne in lahko dostopne možnosti za zavrnitev. S tem, ko uporabnikom omogočite, da se odpovejo oglaševanju, pokažete, da spoštujete individualne nastavitve in spodbujate oglaševalsko izkušnjo, osredotočeno na uporabnika.

Primer: Primer tega bi bil, če imate na pasici s piškotki 3 gumbe, npr. gumb »Zavrni«, gumb »Sprejmi, starejši sem od 24 let« in gumb »Sprejmi, mlajši sem od 24 let«.

Prilagodite svoj CMP in ne skrbite več!

To je le polovica poti – naslednji korak so potrebne spremembe v skladu z zakonodajo, ki velja za vaše podjetje. Ker pa smo našim obstoječim strankam že svetovali o različnih načinih, kako se lahko uskladijo z novo nizozemsko vladno uredbo, se lahko zanesete na nas, da vas bomo rešili ugibanja.

Stopite v stik z enim od naših strokovnjakov in z veseljem vam bomo pomagali ali pa zdaj brezplačno ustvarite lastno pasico za piškotke !


več komentarjev

New regulations US 2024
Prav

Nova ameriška zakonodaja o zasebnosti stopi v veljavo leta 2024: posodobite svoje nastavitve zasebnosti za ZDA

V Združenih državah bodo novi zakoni o varstvu podatkov začeli veljati v drugi polovici leta 2024 – na Floridi, v Teksasu, Oregonu in Montani . Podjetja, ki delujejo v teh državah ali imajo stranke v teh državah, morajo pregledati svoje prakse varstva podatkov, da zagotovijo skladnost z novimi zakoni o varstvu podatkov. Da bi vam […]
General, Novo

Orodje consentmanager Spotlight: možnosti integracije na nadzorni plošči CMP

V tem mesecu Tool Spotlight si podrobneje ogledamo integracijske funkcije , ki jih boste našli na nadzorni plošči CMP Consentmanager . Ti so rezultat razširjenega razvojnega dela med consentmanagerjem in ustreznimi orodji, kar pomeni, da lahko našim uporabnikom ponudimo možnost, da aktivirajo integracijo s preprostim klikom neposredno na njihovi nadzorni plošči CMP. Najnovejše možnosti vključujejo […]