Novo

consentmanager pridobi zlati status Google CMP partnerja


logotip consentmanager z besedilom

consentmanager je bil certificiran kot Gold Tier CMP partner v partnerskem programu Google Consent Management Platform (CMP). Ta status smo dobili na podlagi naslednjih kriterijev:

  • Brezhibna tehnična integracija našega CMP z Googlovimi oznakami prek Consent Mode
  • Naše jamstvo za vedno skladnost z najnovejšimi standardi varstva podatkov
  • Integracija naših pasic za soglasje ročno in neposredno prek vmesnika Upravitelja oznak

Najnovejši razvoj partnerskega programa Google CMP prinaša pomembne prednosti za naše stranke. Zdaj lahko svojo pasico za soglasje integrirate z Google Ads, Google Analytics in Google Tag Managerjem neposredno iz vmesnika Google Tag v vašem računu .

Nove ravni v partnerskem programu Google CMP

Googlov partnerski program CMP razvršča CMP na tri ravni – bronasto, srebrno in zlato.

consentmanager CMP pokriva vsa merila stopenjskega sistema , vključno s kategorijami, kot so podprti jeziki, države in podprti sistemi. Stranke programa consentmanager bodo v naslednjih sistemih našle popolno podporo za Transparency and Consent Framework (TCF) in Google Consent Mode v2 :

  • Splet (namizni in mobilni)
  • iOS
  • Android
  • Povezan TV

Uvedba različnih ravni partnerjev v partnerskem programu Google CMP je zasnovana za poenostavitev in racionalizacijo postopka zbiranja soglasij. Kot zlati partner vam ponujamo rešitev, skladno s CMP, ki vam pomaga pridobiti natančnejši vpogled v vaše konverzije . Ko je omogočen Consent Mode , vaša pasica piškotkov Consentmanager zbira natančnejše podatke tako, da zapolni vrzeli med interakcijami z oglasi in konverzijami prek modeliranja konverzij .

Koristne povezave na temo Google Consent Mode :

  1. Google Consent Mode – obvezno za spletna mesta in aplikacije
  2. Delo z Google Consent Mode – razdelek za pomoč
  3. Uradni Google Onepager – upravitelj privolitve

več komentarjev

General

Glasilo 09/2024

Nove funkcije: orodje za pravice subjekta podatkov (DSR). GDPR določa, da prizadeti (kot so obiskovalci spletnega mesta, stranke ali druge osebe, katerih podatki se obdelujejo) uživajo določene pravice. To zlasti vključuje, da lahko poizvedujejo o svojih pravicah in prejemajo informacije o obdelanih podatkih. Pravice med drugim vključujejo: Naše novo orodje DSR vam zdaj omogoča, da […]
Polnische Flagge mit Text “Polnische DSB gibt Hinweise zur Whistleblower-Richtlinie”
Novo, Prav

Poljska DPO o skladnosti s politiko prijaviteljev nepravilnosti

7. avgusta je predsednik poljskega urada za varstvo podatkov (UODO) skupaj z drugimi člani organa in zunanjimi strokovnjaki organiziral seminar za podporo podjetjem pri implementaciji tega v njihove poslovne procese. Najpomembnejše točke razprave so povzete tukaj: Razširitev definicije žvižgača Na seminarju je bilo pojasnjeno, da identiteta žvižgača ni omejena na njegovo ime in priimek . […]