Novo, videi

Webinar: Odprava piškotkov tretjih oseb: kaj bomo zdaj?


5. decembra 2023 je v sodelovanju z Refinery89 potekal webinar na temo “Brisanje piškotkov tretjih oseb: Kaj naredimo zdaj?”. namesto.

Obravnavane so bile naslednje teme:

  • Kaj se bo zgodilo s piškotki?
  • Ali še vedno potrebujem pasico za piškotke?
  • Kaj odstranitev piškotkov tretjih oseb pomeni za spletna mesta?
  • Kaj ukinitev piškotkov tretjih oseb pomeni za prihodnost?
  • Uporaba podatkov prve osebe
  • Priložnosti za lastnike spletnih mest

pregled

Ena od glavnih tem, o katerih se je razpravljalo med spletnim seminarjem, je bila prihodnja odprava piškotkov tretjih oseb po Googlovih nedavnih posodobitvah. Zaradi skorajšnje postopne opustitve piškotkov tretjih oseb morajo oglaševalci in drugi akterji v industriji upoštevati vpliv na sledenje uporabnikom, ciljanje in dostavo prilagojene vsebine. Na spletnem seminarju so razpravljali o negotovostih za tržnike in oglaševalce, ki jih predstavljajo različni scenariji, ter o možnih alternativah, ki bi jih morali upoštevati.

Webinar je obravnaval tudi pereče vprašanje, ali spletna mesta še vedno potrebujejo pasice s piškotki tudi brez piškotkov tretjih oseb. Kratek odgovor je: Da, spletna mesta bodo še vedno potrebovala pasice s piškotki, ker vsaka oblika zbiranja podatkov zahteva soglasje, ne glede na to, ali spletna mesta preklopijo s piškotkov tretjih oseb na piškotke prve osebe ali druge rešitve, kot je upravljanje oznak na strani strežnika.

Glede na izzive, ki jih prinaša konec piškotkov tretjih oseb, je spletni seminar ponudil nekaj dragocenih vpogledov, kot je uporaba podatkov prvih oseb kot izvedljive alternative.

Webinar se je zaključil s pogledom na priložnosti, ki so na voljo upravljavcem spletnih mest v dobi piškotkov tretjih oseb. Od alternativ tehnologij sledenja do različnih pristopov k zbiranju in analizi podatkov so bile predstavljene učinkovite strategije za boljše upravljanje piškotkov in skladnost z varstvom podatkov.


več komentarjev

General

Glasilo 09/2024

Nove funkcije: orodje za pravice subjekta podatkov (DSR). GDPR določa, da prizadeti (kot so obiskovalci spletnega mesta, stranke ali druge osebe, katerih podatki se obdelujejo) uživajo določene pravice. To zlasti vključuje, da lahko poizvedujejo o svojih pravicah in prejemajo informacije o obdelanih podatkih. Pravice med drugim vključujejo: Naše novo orodje DSR vam zdaj omogoča, da […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Novo

consentmanager pridobi zlati status Google CMP partnerja

consentmanager je bil certificiran kot Gold Tier CMP partner v partnerskem programu Google Consent Management Platform (CMP). Ta status smo dobili na podlagi naslednjih kriterijev: Najnovejši razvoj partnerskega programa Google CMP prinaša pomembne prednosti za naše stranke. Zdaj lahko svojo pasico za soglasje integrirate z Google Ads, Google Analytics in Google Tag Managerjem neposredno iz […]