Google Consent Mode v2
Obvezno za spletna mesta in aplikacije
Google od marca 2024 zahteva, da vsa spletna mesta in aplikacije uporabljajo Google Consent Mode v2 . Pomemben je CMP, ki ga je potrdil Google. Upravitelj privolitve pomaga oglaševalcem z integriranim Consent Mode v2, da beležijo podatke o konverzijah svojih strank in hkrati ščitijo zasebnost. Consentmanager vam med drugim ponuja:
- Googlov certificiran CMP partner z zlatim statusom
- Popolna podpora za Google Consent Mode v2
- Popolna podpora za IAB TCF 2.2
- Za spletna mesta, aplikacije in CTV
- +30 jezikov in prilagodljiv dizajn
- Integriran pajek in več
🥇Najnovejša posodobitev: consentmanager je zdaj certificiran Google CMP partner z zlatim statusom
Kot eden prvih partnerjev Google CMP Gold lahko zdaj integrirate svojo pasico za piškotke neposredno iz svojega računa Google Ads.
Pogosta vprašanja o Google Consent Mode v2
Da bi vam pomagali bolje razumeti Google Consent Mode, piškotke, GDPR in zakonsko skladno uporabo Googlovih storitev, smo tukaj za vas povzeli najpogostejša vprašanja.
Kaj je Google Consent Mode?
Google Consent Mode je Googlova funkcija, ki deluje s pasico za piškotke ali pripomočkom za zasebnost na vašem spletnem mestu. Ta tehnologija samodejno pošilja signale iz pasice s piškotki v Googlova orodja, ki so integrirana na vašem spletnem mestu. Zato lahko zagotovi podatke, ki pomagajo Googlu razumeti konverzije vašega spletnega mesta, tudi pod omejenimi pogoji varstva podatkov. Signali, ki jih pasica s piškotki pošlje Googlu, vsebujejo informacije o analitiki, oglasih, prilagajanju in skupni rabi podatkov. Brez teh signalov Google ne more slediti uporabniškim ali e-trgovinskim podatkom ali izvesti personalizacije. Da bi lahko pošiljali te signale, je pomembna uporaba Googlovega CMP.
Kako natančno deluje Consent Mode?
Ko uporabnik poda svoje soglasje, pasica s piškotki consentmanager pošlje signal Google Consent Mode Googlovim oznakam na vašem spletnem mestu in vse deluje kot običajno. Če uporabnik ne da soglasja, Google omeji zbiranje podatkov za to kategorijo uporabnikov in ne šteje več. Z Google Consent Mode pasica s piškotki pošlje signal Googlu, tako da Google razume odločitev uporabnika. Google nato med drugim uporabi modeliranje konverzij s strojnim učenjem, da vzpostavi povezave med določenimi interakcijami in dogodki konverzije. Za oglaševalce to pomeni, da bodo lahko bolje razumeli, kako se sledi njihovim ciljem konverzije – zahvaljujoč modeliranju bo to veljalo tudi, če obiskovalec ni privolil.
Kaj je posodobitev Google Consent Mode v2? In kaj je EUUCP?
Za vse izdajatelje in oglaševalce, ki objavljajo oglase v Evropskem gospodarskem prostoru in uporabljajo Googlove storitve, bo v prihodnje veljal »Google Evropski pravilnik o soglasju uporabnikov« ali EUUCP. Google tako narekuje upravljavcem spletnih strani, kako se smejo uporabljati Googlove storitve z vidika varstva podatkov. Najpomembnejša uredba: od marca 2024 morajo spletna mesta prikazovati pasico za soglasje iz Googlove certificirane platforme za upravljanje soglasja (CMP) in uporabljati Google Consent Mode v2. Poleg tega se spreminja vedenje Googla pri štetju oglaševalskih kampanj (npr. sledenje naročilom): štetje se zgodi le, če je uporabnik dal soglasje in je bil ustrezen signal poslan nazaj Googlu prek Google Consent Mode v2. Če želite v prihodnosti meriti konverzije, je pomemben certificiran CMP z Google Consent Mode v2.
- Da ne boste zamudili nobenih pomembnih novic, se naročite na naše glasilo.
Google Consent Mode privolitve
Najpomembnejše razlike med starim in novim Google Consent Mode v2 na kratko:
Stari Google Consent Mode v2
🔴 Google Consent Mode ni obvezen in se uporablja za omogočanje modeliranja
🔴 Uporaba platforme za upravljanje soglasij s certifikatom Google ni obvezna
🔴 Štetje se zgodi, ko je uporabnik dal svoje soglasje prek Googlovih storitev ali drugih storitev tretjih oseb
Google Consent Mode v2
✅ Za sledenje je potreben Google Consent Mode
✅ Uporaba platforme za upravljanje soglasja, ki jo je potrdil Google , je zdaj obvezna .
✅ Štetje poteka le, če je uporabnik dal svoje soglasje in je bil ustrezen signal poslan nazaj Googlu prek Google Consent Mode
Priporočajo odvetniki in pooblaščenci za varstvo podatkov
Za koga je Google Consent Mode (GCM) primeren?
Google Consent Mode je primeren za založnike, oglaševalce, marketinške agencije, spletne agencije in podjetja, ki implementirajo pasice za soglasje in uporabljajo Google Analytics ali Google Ads.
Oglaševalci
Oglaševalci lahko učinkovito spremljajo uspešnost svojih oglasov. Izvedite več o porabi oglaševalskih akcij in optimizirajte svoje strategije ponudb za oglase.
Digitalni tržniki, agencije
Spletni tržniki, ki morajo pridobiti privolitev uporabnika za oglaševanje in analitiko, lahko uporabljajo Consent Mode in nadaljujejo z zbiranjem pomembnih podatkov. To vodi do boljših rezultatov trženja uspešnosti.
Upravljavci spletnih mest, ki na svojem spletnem mestu nastavijo Google Ads ali Analytics
Za lastnike spletnih mest to pomeni boljše razumevanje uporabniške poti z več združenimi podatki o konverzijah na njihovem spletnem mestu.
Kako deluje to modeliranje pretvorbe?
Google Consent Mode v2 ponuja številne nove optimizacije, da kar najbolje izkoristite svoje oglaševalske akcije. Ti vključujejo zlasti:
- Vedenjsko modeliranje v storitvi Google Analytics 4 Google uporablja AI za poustvarjanje vedenja uporabnikov, ki niso privolili v piškotke Analytics, in to primerja z uporabniki, ki so privolili v piškotke Analytics. Tako je v GA4 na voljo več podatkov.
- Modeliranje konverzij v Google Analytics 4 in Google Ads Konverzije (npr. naročila ali registracije na glasila) uporabnikov, ki niso privolili, se modelirajo na podlagi izkušenj z drugimi uporabniki. To pomeni, da bo v GA4 in Google Ads vidnih več konverzij.
V povprečju se z Consent Mode obnovi okoli 65 % konverzij , ki bi bile izgubljene brez Consent Mode, če uporabnik ne bi privolil. Ta podatkovna točka poudarja učinkovitost pristopa modeliranja pretvorb pri povrnitvi izgubljenih pretvorb brez izrecnega soglasja. Vendar se morajo oglaševalci zavedati, da je za uporabo modeliranja potrebno najmanj 100 klikov oglasov na dan. Zato bi morali oglaševalci zagotoviti, da njihove oglaševalske akcije dosegajo ta prag.
Uporabniki Google Consent Mode v2 imajo tudi možnost izbire med možnostma »Napredno« (brez blokiranja) in »Osnovno« (s »trdim« blokiranjem) v Googlovem načinu privolitve. Z izbiro med temi možnostmi lahko oglaševalci prilagodijo svojo uporabniško privolitev in nastavitve sledenja svojim posebnim potrebam glede zasebnosti.
Prenos PDF-ja: Google Consent Mode v2
Zagotovite si brezplačen povzetek zdaj – kliknite tukaj!
Prednosti za oglaševalce
Višja kakovost podatkov
Samo z Google Consent Mode lahko sledite in merite vse svoje podatke. Vgrajeno modeliranje pretvorb vam omogoča dodatno sledenje izgubljenim podatkom zaradi izbire soglasja uporabnika. Za zapolnitev teh podatkovnih vrzeli se uporablja modeliranje pretvorb.
Boljša skladnost
Google Consent Mode v2 lahko pomaga spletnim mestom, da bolje izpolnjujejo GDPR in ePrivacy . Ker je bil Google izbran za enega od “vratarjev” za novi Zakon o digitalnih trgih, ki ga uveljavlja Evropska komisija, je treba tukaj uvesti višje zahteve glede varstva podatkov. Google Consent Mode v2 zato zahteva Google za vse obiskovalce/uporabnike aplikacije iz EGP + ZK (ne glede na državo lastnika spletne strani ali aplikacije).
Enostavna integracija
Google Consent Mode je mogoče uporabljati z naslednjimi Googlovimi storitvami.
- Google Ads (vključno s sledenjem konverzijam in ponovnim trženjem Google Ads)
- Google Analytics
- Google Floodlight
- Google Conversion Linker
- Uporabite Google Certified CMP Upoštevajte, da je glede na Googlove zahteve pomembno, da uporabite Googlov CMP, ki podpira Google Consent Mode v2.
Kako omogočiti Google Consent Mode v2
To je zelo enostavno s programom Consentmanager. Preprosto sledite temu videoposnetku korak za korakom skozi nadzorno ploščo Consentmanager. Z le nekaj nastavitvami ste že aktivirali Google Consent Mode in naredili svojo spletno stran ali aplikacijo popolnoma zakonsko skladno. Kliknite tukaj za podroben opis vsakega koraka.
PRAVNI OKVIR
Kateri pravni okvir je pomemben za Google Consent Mode?
Vsi zakoni o varstvu podatkov po vsem svetu niso pomembni za uporabo Google Consent Mode, vendar so na splošno zakoni o varstvu podatkov, ki nalagajo pomembne zahteve spletnim mestom in podjetjem glede tega, kako zbirajo, obdelujejo in obravnavajo uporabniške podatke, pomembni za Googlov Google Consent Mode v2. Zato morajo podjetja, ki so v skladu s temi predpisi, nujno pregledati svojo uporabo Google Consent Mode:
Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) in uredba ePrivacy
Ta zakon o varstvu podatkov velja po vsej Evropski uniji, tudi če podjetja nimajo nujno sedeža v EU, vendar imajo stranke ali obiskovalce v EU. GDPR ali njena »sestra«, uredba o zasebnosti in elektronskih komunikacijah, od uporabnikov spletne strani zahteva, da v določenih primerih podajo izrecno informirano privolitev v obdelavo podatkov.
Direktiva EU o soglasju uporabnikov (EUUCP)
Politika soglasja uporabnikov EU (EUUCP) je Googlova politika, ki od uporabnikov Googlovih storitev zahteva, da razkrijejo uporabo piškotkov na svojem spletnem mestu ali v aplikaciji ter pridobijo soglasje končnih uporabnikov v Evropskem gospodarskem prostoru in Združenem kraljestvu. Ta politika odraža zahteve dveh glavnih evropskih zakonov o varstvu podatkov, Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) in Direktive o e-zasebnosti, ter ustrezne zakone Združenega kraljestva o varstvu podatkov.
- Google Consent Mode pomaga pri zagotavljanju skladnosti s tem pravilnikom, tako da založnikom in oglaševalcem omogoča dinamično prilagajanje vedenja Googlovih oznak glede na nastavitve soglasja uporabnikov, hkrati pa zagotavlja, da se Googlu ne pošljejo nobeni prepoznavni podatki, če soglasje ni bilo dano.
Upoštevajte, da uporaba Google Consent Mode ne pomeni, da je vaše spletno mesto/aplikacija skladna z GDPR. Če želite ugotoviti, ali ste skladni z GDPR, lahko tukaj zaženete hiter pregled z našim skenerjem skladnosti z GDPR.
.
Kaj je consentmanager in kako lahko consentmanager pomaga vašemu podjetju?
consentmanager je Googlovo certificirano orodje CMP – preprosto povedano »pasica s piškotki«. Pomaga vam pri izpolnjevanju vseh pomembnih predpisov o varstvu podatkov po vsem svetu. Zlasti je consentmanager tesno sodeloval z Googlom, da bi zagotovil skladnost z novimi zahtevami Consent Mode v2 in zagotovil podporo za Consent Mode za svoje stranke. S strežniki, ki se nahajajo izključno v EU, vas je consentmanager kot oglaševalca pripravljen podpreti pri vaših oglaševalskih dejavnostih. S programom Cookie Website Scanner bo vaše spletno mesto obveščeno o vseh spremembah politike zasebnosti. consentmanager CMP je na voljo v več kot 30 jezikih in je primeren za podjetja vseh vrst in velikosti, od založnikov in oglaševalcev do marketinških agencij, tržnikov in operaterjev e-trgovine. Obsežne funkcije našega CMP segajo od zelo prilagodljivih pasic, poročil v živo ali integriranega pajka do funkcij, ki vam pomagajo povečati stopnjo sprejemanja piškotkov. Zahvaljujoč integriranemu testiranju A/B in optimizaciji s strojnim učenjem naše stranke običajno dosežejo do 15 % višje stopnje sprejemljivosti.
consentmanager , Googlov partner in Google certificiran CMP
Kot platforma za upravljanje soglasja (CMP), ki jo je certificiral Google , vam lahko consentmanager kot upravljavcu spletnega mesta ali razvijalcu aplikacij veliko ponudi. Naše orodje se neopazno integrira v Googlove storitve. Zagotavljamo vam uporabniku prijazen vmesnik, ki vam omogoča natančen nadzor nad soglasjem uporabnikov in omogoča skladnost z globalnimi predpisi o varstvu podatkov. Zahvaljujoč dolgoletnim izkušnjam v industriji oglasne tehnologije, z regulativnimi organi ali organi za standardizacijo, kot je IAB, nudimo prilagajanje, skladno beleženje podatkov in sledimo spreminjajočim se zakonskim zahtevam. Našim strankam ponujamo različne možnosti integracije, vključno z vtičniki za WordPress, Magento in Shopify, kot tudi celovita orodja za spremljanje in poročanje z več kot 12 dimenzijami in več kot 30 meritvami v našem orodju za poročanje. Naj bo Consentmanager vaš zaupanja vreden Google CMP, ki vam bo pomagal doseči oglaševalske cilje in čim bolj povečati stopnjo sprejemanja piškotkov.
Več kot 25.000 spletnim mestom smo že pomagali uskladiti z GDPR, TDDDG in ePrivacy
Naše stranke vključujejo nekaj največjih spletnih mest in najbolj znanih blagovnih znamk na svetu.
… in še veliko več.
Videoposnetek spletnega seminarja: Google Consent Mode
Naučite se podrobno in s pomočjo “živih” razlag našega strokovnjaka za področje, kako deluje Google Consent Mode v2 in kako lahko z njim zagotovite svoj prihodek od oglaševanja. Skupaj se boste podali skozi pravne osnove in ugotovili, kako jih lahko prilagodite procesom in velikosti vašega podjetja.
Pogosto zastavljena vprašanja
Niste prepričani, ali potrebujete CMP?
Da bi vam pomagali pri stvareh, kot so GDPR, CMP in privolitev, smo tukaj zbrali najpogostejša vprašanja.
Novi Google Consent Mode v2 je tehnologija za pošiljanje odločitve obiskovalca Googlovim kodam, vgrajenim v vaše spletno mesto. Omogoča boljše zbiranje podatkov, kot je tako imenovano konverzijsko modeliranje.
Implementacijo Googlovega načina privolitve lahko izvedete z nekaj vrsticami kode nad globalno oznako spletnega mesta ali vsebnikom upravitelja oznak. Če iščete načine za izpolnjevanje predpisov o zasebnosti in merjenje konverzij, ste prišli na pravo mesto. Pridobite natančnejša poročila in zagotovite, da boste čim bolj povečali svoje naložbe v oglaševanje. Za navodila po korakih obiščite našo stran za implementacijo.
Da, če zbirate in obdelujete uporabniške podatke ter prikazujete Googlove oglase uporabnikom v Evropskem gospodarskem prostoru, morate omogočiti način privolitve, da nadaljujete z zbiranjem podatkov o občinstvu.
Če želite preveriti, ali je Googlov način soglasja aktiviran, lahko uporabite naš brezplačen pajek spletnega mesta. Tu preprosto vnesite URL svojega spletnega mesta in se pomaknite na dno rezultatov iskalnika po vsebini, kjer lahko vidite, ali je omogočen Googlov način soglasja.
Google Consent Mode je skladen z GDPR, vendar morate vedeti, da to ni edino dejanje, ki ga morate izvesti, da boste popolnoma skladni z GDPR. Če želite izvedeti, katere zahteve morate izpolnjevati in ali vaše spletno mesto uspešno opravi test skladnosti, preizkusite naš brezplačni skener.
V skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) za določene obdelave podatkov ni potrebna izrecna privolitev uporabnika. To vključuje obdelavo podatkov za zakonite interese, pogodbene potrebe, pravne obveznosti, vitalne interese, javne naloge in zgodovinske, statistične ali znanstvene raziskave. Čeprav te pravne podlage ne zahtevajo soglasja, je treba upoštevati načela GDPR, kot sta zmanjšanje podatkov in preglednost, podjetja pa morajo voditi evidence, da dokažejo skladnost.
Upoštevajte, da ne moremo nuditi pravnih nasvetov. Nekatere točke tega FAQ se lahko sčasoma spremenijo ali pa jih sodišča različno razlagajo. Zato se vedno posvetujte s svojim odvetnikom!