Upravitelj soglasja za piškotke za maloprodajo/ e-trgovino
Vzpon mobilnih aplikacij je povečal količino podatkov, zbranih od potrošnikov. To je sprožilo pomisleke glede zasebnosti in varnosti maloprodaje. Da bi lahko ponudila boljše maloprodajne storitve, morajo podjetja zbirati in vrednotiti podatke o strankah na svojih spletnih straneh. Kako lahko torej trgovci na drobno dosežejo svoje stranke, da privolijo v sledenje in piškotke? S Consentmanagerjem lahko to storite vedno učinkovito in v skladu z zakonodajo.
Priporočajo ga številna spletna mesta za e-trgovino
GDPR Maloprodaja: Kako pridobim veljavno soglasje?
Zagotoviti morate, da ljudje razumejo, s čim se strinjajo, ko vam dajo svoje osebne podatke. V skladu z GDPR mora biti privolitev svobodna, specifična, informirana in nedvoumna .
Privolitev je brezplačna , če lahko stran uporablja tudi stranka brez analitičnih piškotkov (logično je, da tehnično potrebnih piškotkov ni mogoče preklicati). Consentmanager samodejno blokira vse piškotke brez soglasja . To zagotavlja, da ste na varni strani.
Privolitev je specifična , če so posamezni piškotki dovoljeni in ni nujno, da je privolitev splošna. To tudi pomeni, da mora imeti uporabnik možnost kadar koli spremeniti določen izbor. S pasicami za soglasje piškotkov iz Consentmanagerja so ločena soglasja enostavno mogoča in upravljalna. Stranke imajo po GDPR tudi pravico do informacij in izbrisa. To pomeni, da morate imeti možnost poiskati ali izbrisati posamezne piškotke na zahtevo. Upoštevajte čas in delovna sredstva, potrebna samo za to zakonodajno zahtevo. Consentmanager ta proces poenostavi in pospeši.
Privolitev je informirana , če stranko popolnoma in transparentno poučite o točnih podatkih in njihovi uporabi (obdelava/posredovanje tretjim osebam). Obvestila o piškotkih Consentmanagerja so vedno zakonsko skladna in na voljo v več kot 30 jezikih.
Privolitev je nedvoumna, če gre za opt-in postopek in stranka aktivno izraža svojo voljo z odkljukanjem možnosti. Vnaprej izbrane možnosti potrditvenega polja niso dovoljene. Pasice piškotkov Consentmanager sledijo mednarodnemu standardu TCF 2.0 (Transparency Consent Framework).
Številne pasice s piškotki niso zasnovane tako, da bi bile skladne z zakonodajo in predstavljajo veliko tveganje za opozorila. Če imate spletno trgovino v maloprodaji ali ste v času koronske pandemije popolnoma odvisni od svoje spletne strani, morate s Consentmanagerjem zagotoviti visoko stopnjo pravne in podatkovne zaščite v e-poslovanju.
Priporočajo odvetniki in pooblaščenci za varstvo podatkov
Kje te lahko poberemo?
Vodje marketinga, vodje CRM in trgovci so zaradi številnih predpisov GDPR pogosto skeptični glede zbiranja podatkov. Zbiranje podatkov mora potekati pravilno, sicer lahko pride do izgube zasebnosti in s tem do glob. Nezbiranje podatkov ni možnost, ker morajo biti marketinške kampanje prilagojene ciljnemu občinstvu.
Maloprodajni izzivi pri upravljanju soglasij
Spoznavanje in analiziranje ciljne skupine je zaradi količine podatkov in obdelave podatkov veliko boljše za trgovce v e-trgovini kot v stacionarni trgovini. Tam stranke prihajajo in odhajajo anonimno, ne da bi pustile sledi.
Zahvaljujoč Google Analytics, cookies & Co., imate celovitejši vpogled v vašo spletno trgovino in tako lahko učinkoviteje nastavite svoje kampanje in strategije. Hkrati so kupci veseli pravih izdelkov oziroma ponudbe. S personaliziranimi akcijami, ki se ujemajo s preferencami kupcev, boste dosegli veliko boljše rezultate, svoje znanje pa lahko uporabite tudi za lokalno trgovino.
Celoten izziv upravljanja privolitve je v personalizaciji . Prilagajate se izbiram svojih strank in jih prosite, naj izberejo, kako želijo komunicirati z vami. To jim daje nadzor nad svojimi preferencami. Na stranko osredotočeno trženje je pomemben del vsakega podjetja.
Podjetje mora razumeti, kako uporabiti prava orodja za doseganje svojih ciljev. Podjetje mora tudi vedeti, kakšne podatke mora zbirati od svojih strank.
Ustvarite zaupanje z upravljanjem privolitve
Obdelava osebnih podatkov na spletu je eno najbolj občutljivih vprašanj z vidika varstva podatkov v maloprodaji. Zato predpisov na področju varstva podatkov ne sodite kot nujno zlo, ampak jih uporabite kot konkurenčno prednost: Pokažite svojim strankam, da varujete osebne podatke in v celoti podpirate potrebe vaše ciljne skupine. Zgradite zaupanje.
Seveda se to začne s skladnostjo s predpisi GDPR o piškotkih. S Consentmanagerjem pa greste še dlje: dizajn oblikujete po svojih željah in ob prvem stiku pokažete nastavitve celostne grafične podobe. Naj bo pasica za piškotke del vaše blagovne znamke. To zagotavlja prepoznavno vrednost za vašo blagovno znamko.
Poleg tega je obdelava podatkov dovoljena samo z izrecnim soglasjem. Stranke lahko to soglasje kadar koli prekličejo. Za to zadostuje preprosto elektronsko sporočilo. Pravice do obdelave podatkov ostanejo tudi po preklicu privolitve. Zahteva se lahko tudi za omejitev obdelave podatkov.
Zahvaljujoč enostavni administraciji soglasja za piškotke lahko hitro in zanesljivo obdelate povpraševanje strank. Tudi če je soglasje trenutno preklicano, ste izkoristili priložnost za odličen in profesionalen vtis. To je sodobna zvestoba strank.
Prepustite stranki nadzor
Varstvo podatkov je več kot le varstvo osebnih podatkov. Gre za to, da strankam omogočimo nadzor nad tem, kako se njihovi podatki uporabljajo. Zberite povratne informacije uporabnikov in jih uporabite za izboljšanje svojega izdelka . Vaši uporabniki bi morali biti zadovoljni z vašim izdelkom, in če niso, naredite spremembe, da odpravite težavo
Uporabnost in zadovoljstvo strank zahvaljujoč Consentmanagerju
S Consentmanagerjem izboljšate povratne informacije strank in uporabniško izkušnjo na več načinov. Imamo dolgoletne izkušnje z optimalnim oblikovanjem, postavitvijo ipd. oglasnih pasic za piškotke. A/B testi z avtomatsko optimizacijo in ocenjevanjem povečajo stopnjo odobritve in zmanjšajo stopnjo obiskov ene strani.
Tako kot lahko v fizični trgovini na drobno prodajate le, ko stranke stopijo skozi vrata in vstopijo v vašo trgovino, je treba vnesti tudi vaše spletno mesto. S Consentmanagerjem povečate število potencialnih strank, ki prestopijo prag.
Večje sprejemanje piškotkov in daljše bivanje vam omogočata podroben vpogled v obnašanje uporabnikov na vaši spletni strani. Na ta način lahko izboljšate svojo spletno stran in pridobite znanje o interesih in preferencah vaše ciljne skupine.
Boljša uporabniška izkušnja vodi do višje stopnje konverzije, tj. več prodaje, in v kombinaciji z dolžino bivanja in nizko stopnjo obiskov ene strani pošilja pomembne signale iskalnikom, kot sta Google ali Bing. Dobro upravljanje privolitve tako postane del optimizacije za iskalnike (SEO). Pozitivna izkušnja z vašo spletno stranjo je potem opazna v stacionarni trgovini, saj je vaša blagovna znamka povezana z zaupanjem, uporabnostjo, varnostjo in razpoložljivostjo.
Mimogrede: Consentmanager je mogoče hitro in enostavno integrirati
Za uporabo Consentmanagerja ni potrebna nobena sprememba v sistemu vaše trgovine: Naše orodje za piškotke je združljivo z vsemi pogostimi sistemi: od WordPressa do Typo3, WooCommerce in Shopware do Drupala, Joomle in mnogih drugih. Consentmanager prav tako zlahka komunicira z vsemi pomembnimi orodji za analizo, kot so Google Tag Manager, Google Analytics in številnimi drugimi.
Pogosto zastavljena vprašanja
Niste prepričani, ali potrebujete CMP?
Da bi vam pomagali pri stvareh, kot so GDPR, CMP in privolitev, smo tukaj zbrali najpogostejša vprašanja.
Upravljanje privolitve je proces, ki trgovcem na drobno pomaga razumeti , kaj kupci želijo od njih in kako z njimi komunicirajo . Te informacije se uporabljajo za ustvarjanje boljših uporabniških izkušenj, kar na koncu vodi do večje prodaje.
Pri soglasju s piškotki gre za soglasje uporabnika k nastavitvi in obdelavi tehnično nepotrebnih piškotkov in osebnih podatkov. Stranke lahko na primer preprečijo ali posebej omejijo sledenje tretjim osebam. Obvestilo o piškotkih daje uporabnikom vedeti, kaj točno se zbira, kako se obdeluje in njihove pravice.
S Consentmanager je ponudnik upravljanja soglasja (CMP) , imate pravno varnost v zvezi s soglasjem za piškotke in GDPR. Povečali boste tudi zadovoljstvo strank in stopnjo odobravanja. To vam omogoča globlji vpogled v vašo ciljno skupino, vam omogoča optimizacijo vaše spletne strani in izdelkov ali storitev ter doseganje boljših stopenj konverzije.
Upoštevajte, da ne moremo nuditi pravnih nasvetov. Nekatere točke tega FAQ se lahko sčasoma spremenijo ali pa jih sodišča različno razlagajo. Zato se vedno posvetujte s svojim odvetnikom!