Rešitev za soglasje za uradne osebe za varstvo podatkov
Rešitev vse v enem za GDPR, CCPA, LGPD, PIPEDA in še več
Kot pooblaščenec za varstvo podatkov je vaša dolžnost zagotoviti, da je spletna stran vašega podjetja skladna z najnovejšo zakonodajo. Consent Manager vam lahko pri tem preprosto pomaga: preprosto ga namestite na svoje spletno mesto in obiskovalce bomo samodejno prosili za soglasje in blokirali kodo in piškotke tretjih oseb, če privolitev ne bo dana.
Več kot 25.000 spletnim mestom smo že pomagali uskladiti z GDPR, TDDDG in ePrivacy
Naše stranke vključujejo nekaj največjih spletnih mest in najbolj znanih blagovnih znamk na svetu.
… in še veliko več.
Vrhunsko orodje za vrhunske DPO
10 najpomembnejših razlogov, zakaj vaše spletno mesto (še) ni skladno z GDPR
Analizirali smo več kot 100.000 spletnih mest in vedno najdemo enake napake, ko gre za skladnost z GDPR. Več kot 70 % spletnih mest ni skladnih z GDPR . Prav tako večina spletnih mest, ki uporabljajo “pasico s piškotki”, ni skladna z GDPR. Tukaj je 10 najboljših razlogov, zakaj vsak dan vidimo, zakaj vaše spletno mesto ni skladno z GDPR:
#10 – Noben upravljavec podatkov ni imenovan
Pasica s piškotki je veljavna le, če lahko obiskovalec ve, kdo je upravljavec (tako rekoč »lastnik« podatkov), preden obiskovalec poda svoje soglasje. Če na pasici s piškotki ni izrecno navedeno vaše podjetje kot upravljavec podatkov – potem vaše spletno mesto ni skladno z GDPR!
#9 – Ni dostopa do tiska in politike zasebnosti
Čeprav bi morala biti raven soglasja prikazana na vsaki strani (dokumentu), je pomembno, da je NE prikažete na strani s pogoji storitve, pravno obvestilo / pravno obvestilo ali strani z obvestilom o zasebnosti. Te strani morajo biti dostopne brez interakcije s pasico za soglasje.
#8 – Napačno pozdravno besedilo
Tolikokrat smo jih videli: enovrstična besedila piškotkov z malo informacij. O čem morda sanja vaša marketinška ekipa – preprosto ni dovolj, da ste skladni z GDPR. Besedilo dobrodošlice bi moralo vsaj povedati obiskovalcu a) da poteka obdelava podatkov, b) da so vpletene tretje osebe, c) za katere namene poteka obdelava in kakšna vrsta podatkov se obdeluje.
#7 – Napačen naslov
Ker raven soglasja obiskovalca prosi za dovoljenje za obdelavo osebnih podatkov, je pomembno, da naslov to odraža vašim obiskovalcem. Naslov, kot je »Nastavljamo piškotke«, je tako pogosto viden, vendar ni skladen. Boljši naslov bi bil “Sovolitev za obdelavo podatkov in piškotke”.
#6 – Brez možnosti odjave
Zelo pogosto videno tudi: raven soglasja brez možnosti zavrnitve. Obiskovalec mora imeti možnost reči “Ne, ne želim piškotkov in ne želim, da se moji osebni podatki obdelujejo” – če vaša pasica s piškotki tega ne ponuja – potem vaše spletno mesto ni skladno s predpisi. (Dodatno: “Toda obiskovalec lahko preprosto zapusti spletno mesto, namesto da bi sprejel.” Da, vendar vaše spletno mesto še vedno ni skladno s predpisi, saj odhod po GDPR ni veljavna izbira!)
#5 – Manjkajo podrobnosti o piškotkih
To je zelo preprosto in logično, a pogosto tako napačno: če svoje obiskovalce vprašam za njihovo soglasje, bi morali vedeti, v kaj soglašajo. Zato mora pasica s piškotki prepoznati, zakaj so določene vrste piškotkov, kateri ponudniki in kako dolgo so shranjeni. Brez teh informacij: Ni skladno.
#4 – Nepravilna konfiguracija gumbov
Ta tema se je v zadnjih mesecih le povečala z dodajanjem novih smernic organov za varstvo podatkov, kot sta CNIL ali ICO: da je skladen z GDPR, mora imeti sloj privolitve dva gumba z enakim dizajnom. za Sprejmi in Zavrni (lahko uporabite tretji gumb ali povezavo »Nastavitve«). Ni dovoljeno imeti samo enega gumba “Sprejmi” in “Prilagodi”.
#3 – Manjkajo podatki o prodajalcu
To vidimo tudi pri najdražjih orodjih GDPR: pri oblikovanju plasti privolitve MORATE identificirati vse ponudnike , ki obdelujejo osebne podatke ali nastavljajo piškotke na vašem spletnem mestu. To mora vključevati ime, naslov, pravno podlago, namen in drugo. Če vaša pasica s piškotki ne vsebuje teh informacij, niste skladni!
#2 – Brez soglasja
Čeprav je GDPR star že več kot 3 leta, je še vedno veliko spletnih mest, ki še vedno nimajo ravni soglasja za obveščanje obiskovalcev in zaprosilo za soglasje za sledenje, trženje in druge stvari, ki zahtevajo soglasje. Naša najnovejša študija je pokazala, da več kot 40 % evropskih spletnih mest še vedno nima ravni soglasja ali pa še vedno uporablja zelo staro enovrstično polje »Nastavljamo piškotke«, ki ni skladno s predpisi.
#1 – Sledenje brez/pred privolitvijo
To je vsekakor in daleč glavni razlog, zakaj večina spletnih mest ni skladna z GDPR: nastavijo piškotke ali obdelujejo osebne podatke brez privolitve. To je osupljivo, še posebej, ker ga je tako enostavno opaziti z orodji, kot je naš pajek, in tako enostavno preprečiti z orodji, kot je samodejno blokiranje.
Priporočajo odvetniki in pooblaščenci za varstvo podatkov
Seveda, consentmanager sodeluje tudi z …