Shopware: pasica s piškotki za vašo spletno stran

Več kot četrtina vseh ponudb e-trgovine v Nemčiji je leta 2020 uporabljala Shopware . Vsi imajo težko rešljivo težavo zaradi Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) in Uredbe EU o e-zasebnosti: obiskovalci se morajo zakonsko strinjati z uporabo piškotkov in biti o njih obveščeni.

Naš upravitelj soglasij ponuja zmogljivo rešitev, ki jo je mogoče preprosto integrirati v trgovino Shopware in izpolnjuje vse zakonske zahteve – ne le GDPR in zahteve EU, temveč tudi kalifornijski zakon o zasebnosti potrošnikov (CCPA) . Naš upravitelj soglasij tudi samodejno blokira nepooblaščene piškotke.

Pasice s piškotki Shopware

  • GDPR, Shopware in piškotki

    Piškotki so majhni pripomočki, ki spremljajo uporabnike in beležijo njihovo vedenje. V bistvu je to potrebno iz funkcionalnih razlogov. Kot primer: Da bi omogočili hitre čase nalaganja vseh podstrani, mora program shraniti in omogočiti dostop do določenih informacij (velikost zaslona, pogled brez ovir – da ali ne? itd.). Ta zmožnost piškotkom omogoča tudi več: spremljanje uporabnikov na več spletnih mestih in ustvarjanje profilov. Če se uporabljajo v ta namen, se imenujejo marketinški piškotki .

    Vendar GDPR , ki je začel veljati leta 2018, določa, da podatkov o uporabnikih ni dovoljeno zbirati brez dovoljenja. Lastniki podatkov morajo biti obveščeni tudi o tem, kaj se hranijo in za kakšen namen. Po vsej Evropi je potreben aktivni postopek prijave . V Nemčiji so nekateri upravljavci trgovin videli stvari drugače, vendar je uredba o e-zasebnosti odpravila takšne dvome. Preprosto povedano, aktiven postopek prijave pomeni, da obiskovalec ni pozvan le, da izbere, ali dovoli piškotke ali ne. Mora biti sposoben podrobno izbrati.

    Spletne strani ne morejo preprosto brez piškotkov, saj so nekatere funkcionalno potrebne, kot je navedeno. To še posebej velja za upravljavce trgovin Shopware (in seveda tudi za podobne sisteme). Funkcionalni piškotki morajo narediti še več v ponudbah e-trgovine. Na primer, iskanja je treba shraniti. Trgovine želijo ponuditi tudi priporočila izdelkov. Vse to deluje samo prek pripomočkov, poimenovanih po sladkem pecivu. Vendar že te razlage kažejo, kako zapleteno je vzpostaviti pravno varen postopek soglasja .

  • Consentmanager ponuja samodejno iskanje po piškotkih Shopware

    Piškotki so majhni pripomočki, ki spremljajo uporabnike in beležijo njihovo vedenje. V bistvu je to potrebno iz funkcionalnih razlogov. Kot primer: Da bi omogočili hitre čase nalaganja vseh podstrani, mora program shraniti in omogočiti dostop do določenih informacij (velikost zaslona, pogled brez ovir – da ali ne? itd.). Ta zmožnost piškotkom omogoča tudi več: spremljanje uporabnikov na več spletnih mestih in ustvarjanje profilov. Če se uporabljajo v ta namen, se imenujejo marketinški piškotki .

    Vendar GDPR , ki je začel veljati leta 2018, določa, da podatkov o uporabnikih ni dovoljeno zbirati brez dovoljenja. Lastniki podatkov morajo biti obveščeni tudi o tem, kaj se hranijo in za kakšen namen. Po vsej Evropi je potreben aktivni postopek prijave . V Nemčiji so nekateri upravljavci trgovin videli stvari drugače, vendar je uredba o e-zasebnosti odpravila takšne dvome. Preprosto povedano, aktiven postopek prijave pomeni, da obiskovalec ni pozvan le, da izbere, ali dovoli piškotke ali ne. Mora biti sposoben podrobno izbrati.

    Spletne strani ne morejo preprosto brez piškotkov, saj so nekatere funkcionalno potrebne, kot je navedeno. To še posebej velja za upravljavce trgovin Shopware (in seveda tudi za podobne sisteme).

    Funkcionalni piškotki morajo narediti še več v ponudbah e-trgovine. Na primer, iskanja je treba shraniti. Trgovine želijo ponuditi tudi priporočila izdelkov. Vse to deluje samo prek pripomočkov, poimenovanih po sladkem pecivu. Vendar že te razlage kažejo, kako zapleteno je vzpostaviti pravno varen postopek soglasja .

Več kot 25.000 spletnim mestom smo že pomagali uskladiti z GDPR, TDDDG in ePrivacy

Naše stranke vključujejo nekaj največjih spletnih mest in najbolj znanih blagovnih znamk na svetu.

… in še veliko več.

Sistem za Shopware Cookie Consent Manager: prek CMS

  • pregled

    Shopware je sistem za upravljanje vsebin (CMS) za spletne trgovine, ki izvira iz Nemčije in je bil prvič izdan leta 2004. Ima modularno strukturo . To pomeni, da se njegov obseg funkcij lahko razširi z razširitvami. Za sistem je na voljo več kot 3500 vtičnikov . V skladu s tem se prisila pridobivanja soglasja za uporabo piškotkov Shopware hitro povečuje. Razširitve delujejo tudi s programi.

    Shopware obstaja v različnih različicah – od brezplačne Community Edition do Enterprise Edition, ki je namenjen zelo velikim trgovinam. Nakupovalna programska oprema je marsikje zelo priljubljena, saj so uporabniki aktivni in ustrežljivi . Na forumu se pogosto razpravlja o pomembnih vprašanjih – na primer Obvestilo o piškotkih Shopware.

  • Besedila v različnih jezikih za Shopware Cookie Consent Manager

    Če želite pridobiti zakonsko skladno soglasje za uporabo piškotkov Shopware, potrebujete ustrezna besedila. Naš upravitelj soglasij jih ponuja kot predloge. Kot vaš ponudnik upravljanja privolitve (CMP) zagotavljamo, da so pasice piškotkov Shopware vedno ustrezno oblikovane . Na voljo so tudi v 26 jezikih. Seveda imate tudi možnost individualnih prilagoditev besedil.

  • Vedenje: Tako deluje naš upravitelj za soglasje piškotkov Shopware

    Naša pasica s piškotki Shopware ponuja dva načina za podajanje soglasja. Prvič, gumb “Sprejmi” je primeren za to. Drugič, ta učinek ima tudi gumb “Zapri”. To vas pravno ščiti. Mnogi uporabniki želijo preprosto klikniti stran od obvestil o piškotkih Shopware in zato izberejo “Zapri”. Seveda še vedno potrebujete soglasje, da dovolite obiskovalca na spletno mesto. Naš Shopware Cookie Consent Manager deluje tudi z odštevanjem in omogoča pomikanje in navigacijo po vaši trgovini.

    Integracija Shopware Cookie Consent Manager je hitra in enostavna

    Naše namige za piškotke Shopware je mogoče integrirati z upraviteljem oznak. Za Android in iOS nudimo tudi komplet za razvoj programske opreme inApp, ki omogoča ta postopek za domače aplikacije . Integracija je torej možna na naslednjih spletnih mestih:

    • Spletna trgovina ali spletna stran
    • mobilna spletna mesta (z odzivnim dizajnom)
    • AMP spletna mesta

Shopware, e-trgovina in varstvo podatkov – kaj velja za obvestila o piškotkih Shopware?

Nekaj razlag o interakciji e-trgovine Shopware, varstva podatkov in informacij o piškotkih je bilo podanih v drugih informacijskih poljih, vendar ne vseh. Najprej se pojavi odgovornost . Organom morate biti sposobni dokazati, da spoštujete zakonske predpise. Pri tem vam pomaga naš upravitelj soglasja za piškotke s programsko opremo Shopware. Drugič, obstaja pravica do pozabe . Podatke je treba na zahtevo izbrisati.

IAB konformes CMP, DSGVO, TTDSP, CCPA und mehr

Pogosto zastavljena vprašanja

Niste prepričani, ali potrebujete CMP?

Da bi vam pomagali pri stvareh, kot so GDPR, CMP in privolitev, smo tukaj zbrali najpogostejša vprašanja.

Dosežete nas lahko po telefonu na 040/228544660. Lahko pa tudi napišete e-pošto na info@consentmanager.net. Obe možnosti nista namenjeni podpori. Prosimo, upoštevajte to. Za to vam ponudimo lastne možnosti za stik, takoj ko uporabite našega upravitelja soglasij.

Imamo preprosto shemo dodatkov za reševanje te težave in pošteno obravnavanje. Če presežete omejitev, ki ste jo rezervirali, boste morali plačati dva centa na 1000 ogledov strani.

Z veseljem vam pomagamo z besedami in dejanji. Če imate kakršna koli vprašanja, nas lahko vedno kontaktirate. Vendar pa je integracija tako preprosta, da običajno ne potrebujete naše podpore zanjo.

Da, nudimo brezplačen preizkus, še posebej za manjše trgovine. Kot je navedeno zgoraj, prav tako ne zaračunavamo ničesar za do 10.000 mesečnih ogledov strani.

Upoštevajte, da ne moremo nuditi pravnih nasvetov. Nekatere točke tega FAQ se lahko sčasoma spremenijo ali pa jih sodišča različno razlagajo. Zato se vedno posvetujte s svojim odvetnikom!