Pasica s piškotki HubSpot

Zaščita podatkov v skladu z GDPR z upraviteljem privolitve

S storitvijo consentmanager naredite svoje spletno mesto HubSpot skladno z GDPR:

  • Enostaven za integracijo
  • V skladu z GDPR in e-zasebnostjo
  • Uradni IAB TCF v2 CMP
  • Združljivo z vsemi oglasnimi strežniki (vključno z GAM/AdSense)
  • Popolnoma prilagodljiv vašemu dizajnu
  • integrirani iskalnik piškotkov
  • Prikaz v več kot 30 jezikih
Cookie Banner

Zakonsko skladno trženje s Hubspotom

Piškotki HubSpot in GDPR

HubSpot je podjetje za tržno programsko opremo s sedežem v Bostonu, MA. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1999 in je od takrat preraslo v globalnega vodilnega na področju avtomatizacije trženja . Leta 2015 je imel HubSpot več kot 1 milijardo dolarjev letnega prihodka in več kot 50.000 strank po vsem svetu.

Tržna platforma pomaga podjetjem graditi boljše odnose s svojimi strankami. Zagotavlja orodja za prodajo, trženje, storitve za stranke in podporo ekipe za avtomatizacijo ponavljajočih se nalog, spremljanje uspešnosti in ustvarjanje prilagojenih izkušenj. Izdelki podjetja vključujejo:

  • Avtomatizacija trženja : zbirka marketinških orodij, ki podjetjem pomagajo pri upravljanju vseh vidikov trženjskih kampanj. Ta orodja so zasnovana tako, da tržnikom olajšajo življenje z avtomatizacijo številnih ročnih procesov, da se lahko osredotočijo na delo višje vrednosti.
  • CRM (Upravljanje odnosov s strankami): orodje za sledenje potencialnim strankam, potencialnim strankam in drugim pomembnim poslovnim informacijam. To vključuje točkovanje potencialnih strank, negovanje, segmentacijo in analitiko.
  • Integracija Salesforce : Integracija med HubSpotovim CRM in Salesforce, ki uporabnikom omogoča uvoz stikov iz enega sistema v drugega.
  • Strategija vsebine : orodje, ki vam pomaga načrtovati, načrtovati in objavljati vsebino na več kanalih.

HubSpot je pomagal na tisoče podjetij rasti, saj jim je zagotovil zelo dobro programsko opremo za trženje. Kako pa orodje obravnava osebne podatke?

Pomagali smo že več kot 25.000 spletnim mestom uskladiti z GDPR, TTDSG in e-zasebnostjo

Naše stranke vključujejo nekaj največjih spletnih mest in najbolj znanih blagovnih znamk na svetu.

… in še veliko več.

Hubspot in osebni podatki

  • Ali HubSpot zbira osebne podatke?

    HubSpot zbira informacije od svojih uporabnikov, vključno z e-poštnimi naslovi, telefonskimi številkami, imeni, nazivi delovnih mest, imeni podjetij in naslovi IP. Te podatke uporablja za pošiljanje ciljno usmerjenih e-poštnih sporočil in besedilnih sporočil ter za pošiljanje ciljno usmerjenih oglasov na svojem spletnem mestu. Podjetje deli uporabniške podatke tudi s tretjimi osebami , vključno s Facebookom , Twitterjem , Googlom in LinkedInom.

  • Orodje uporablja piškotke za sledenje obiskovalcem na spletnih mestih. Če želijo stranke blokirati piškotke HubSpot, si za več informacij preberite Hubspotovo politiko zasebnosti. Upoštevajte, da deli spletnega mesta morda ne bodo delovali pravilno, če obiskovalci izklopijo vse piškotke HubSpot.

  • Kaj pravi politika zasebnosti o piškotkih HubSpot?

    Piškotki HubSpot se uporabljajo za dva namena:

    1. za zagotavljanje funkcionalnosti spletne strani
    2. analizirati , kako obiskovalci uporabljajo spletno stran
  • Podjetje je razvilo številna orodja, ki svojim uporabnikom pomagajo slediti konverzijam iz različnih virov. To vključuje na primer Google Analytics , ki omogoča ogled, katere strani ljudje obiskujejo in ali izvajajo konverzije. Nato lahko na podlagi teh informacij ustvari poročila.

Kdo ureja ravnanje z osebnimi podatki?

Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) , sprejeta leta 2016, daje posameznikom večji nadzor nad tem, kako se ravna z njihovimi osebnimi podatki . Ta uredba velja za vse države članice EU in države nečlanice EU, ki zagotavljajo blago in storitve državljanom Evropske unije. GDPR od organizacij zahteva tudi, da obveščajo uporabnike o spremembah svoje politike zasebnosti.

Novi zakon ima za podjetja daljnosežne posledice. V skladu s tem morajo podjetja imenovati pooblaščeno osebo za varstvo podatkov, ki mora v 72 urah prijaviti kršitve zakona. Podjetja, za katera se ugotovi, da kršijo pravila, se soočajo z globami v višini 20 milijonov evrov ali 4 % letnega svetovnega prometa, kar je večje.

CMP Consent Management

Pravni položaj v zvezi z GDPR

Kaj pravi GDPR o piškotkih?

Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR), ki je začela veljati 25. maja 2018, od vseh podjetij, ki zbira podatke od državljanov EU, zahteva, da morajo biti pregledni glede tega, kaj počnejo s temi podatki. Organizacije morajo zagotoviti tudi jasna navodila, kako lahko uporabniki izbrišejo zbrane osebne podatke. To vključuje piškotke. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki se namestijo na vaš računalnik, ko obiščete določena spletna mesta.

Spletnemu mestu omogočajo, da prepozna vašo napravo. Piškotki se uporabljajo za shranjevanje vaših nastavitev, kot so jezikovne nastavitve, vsebina nakupovalnega vozička in druge podobne informacije. Za pravilno delovanje spletnih strani pa so potrebni nekateri piškotki, npr. B. tiste, ki pomagajo identificirati vaš račun, shranijo vaše podatke za prijavo in spremljajo vašo dejavnost brskanja.

GDPR organizacijam nalaga dodatne obveznosti v zvezi z varnostjo podatkov strank. Poleg zgoraj navedenih splošnih zahtev morajo organizacije sprejeti ustrezne tehnične ukrepe za zaščito podatkov strank pred naključno izgubo ali nepooblaščenim dostopom, spremembo ali razkritjem. Poleg tega morajo organizacije sprejeti razumne ukrepe za zagotovitev, da njihovi zaposleni uporabljajo podatke samo za pooblaščene namene.

Na primer, če poslovni proces vključuje pošiljanje občutljivih podatkov izven EGP, mora podjetje zagotoviti, da prejemnik spoštuje enake zakone o varstvu podatkov kot organizacija sama. To pomeni: če uporabljate HubSpot, imate kot podjetje obveznost.

HubSpot in GDPR

Da bi bil HubSpot skladen z GDPR, je podjetje razvilo novo različico svoje programske opreme, ki vključuje številne funkcije za zagotavljanje skladnosti z uredbo. Ti vključujejo naslednje:

  • Nova stran o zasebnosti , kjer lahko uporabniki najdejo vse pomembne informacije o tem, kako HubSpot ravna z osebnimi podatki. To vključuje informacije o tem, katere podatke podjetje zbira, zakaj jih obdeluje, kako dolgo jih hrani, ali jih razkrije tretjim osebam in kako jih varuje.
  • Novo obvestilo o piškotkih HubSpot, ki uporabnikom nudi informacije o tem, kako HubSpot uporablja piškotke in kako jih onemogočiti.
  • Povezava do posodobljene politike zasebnosti je zdaj vidna na dnu vsake strani.
  • Piškotki HubSpot, ki se uporabljajo za analitiko , so shranjeni le 30 dni.

Za razliko od večine ameriških podjetij za programsko opremo je HubSpot že leta močno zavezan evropskim strankam. V skladu s tem podjetje pripisuje velik pomen spoštovanju predpisov EU, kot je GDPR (Splošna uredba o varstvu podatkov). Hubspot je certificirala delovna skupina EU iz člena 29 v skladu z okvirom zasebnostnega ščita za zaščito posameznikov, katerih osebne podatke hrani.

Piškotki HubSpot

Piškotki HubSpot se uporabljajo za spremljanje vedenja obiskovalcev in izboljšanje njegovih storitev. To vključuje shranjevanje osebnih podatkov, kot so e-poštni naslovi, naslovi IP in vrste brskalnikov. Prav tako shranjuje ID-je sej, tako da se uporabnikom ni treba prijaviti vsakič, ko obiščejo spletno mesto. Uporabniki lahko kadar koli onemogočijo sledenje prek svojih nastavitev zasebnosti. Kot operater ste odgovorni za uporabo HubSpota v skladu z GDPR. Zato je bistveno, da svojim obiskovalcem prikažete jasne informacije o piškotkih in pridobite soglasje za obdelavo osebnih podatkov.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

Pasica s piškotki HubSpot

Za uskladitev z novimi predpisi je HubSpot uvedel pasico s piškotki, ki uporabnike obvešča o zbiranju osebnih podatkov in njihovih pravicah po GDPR.

To vključuje pravico do obveščanja, popravka, izbrisa, omejitve obdelave, prenosljivosti in ugovora obdelavi osebnih podatkov. Podjetje tudi pravi, da bo zagotovilo več podrobnosti o tem, kako njegovi izdelki uporabljajo piškotke HubSpot v prihodnosti.

Pasice s piškotki so (z nekaj izjemami) obvezne za upravljavce spletnih mest in morajo izpolnjevati stroge zahteve. Da bi bili na varni strani, te naloge prevzamejo ponudniki upravljanja privolitve (CMP).

Consentmanager pomaga organizacijam ustvariti in vzdrževati obrazce za privolitev za različne vrste zbiranja podatkov. Nudimo predloge, vodnike in druga orodja, ki uporabnikom pomagajo pri spoštovanju predpisov, kot je GDPR.

HubSpot lahko preprosto povežete z našim upraviteljem soglasij, da ponudite napredno funkcijo upravljanja privolitve: to vašim strankam HubSpot omogoča enostavno upravljanje privolitve uporabnikov v več spletnih znamkah. Consentmanager vam omogoča, da pridobite soglasje uporabnika, preden se prijavite za storitve. Tako vam ni več treba skrbeti za ročno pridobivanje soglasja.

Naš fleksibilen cenovni model

Basic

0
Trajno brezplačno za
spletno stran
  • 5.000 ogledov / mesec vklj.
  • Skladno z GDPR
  • Pripravljeni dizajni
  • 1 plazenje/teden
  • Podpora: vstopnice
  • dodatno Ogledi, ki jih je mogoče rezervirati
  • CMP, združljiv s standardom IAB TCF
  • IAB GPP standard
  • A/B testiranje in optimizacija
  • dodatno uporabniških računov

Beginner

19
Mesečno za
spletno stran
  • 100.000 ogledov / mesec vklj.
  • dodatno Ogledi:0.1  / 1000
  • Skladno z GDPR
  • Prilagodljivi dizajni
  • 3 plazenja/dan
  • Podpora: vstopnice
  • A/B testiranje in optimizacija
  • CMP, združljiv s standardom IAB TCF
  • IAB GPP standard
  • dodatno uporabniških računov
Zelo priljubljena

Standard

49
Mesečno do
3 spletna mesta ali aplikacije
  • 1 milijon ogledov / mesec vklj.
  • dodatno Ogledi:0,05  / 1000
  • Skladno z GDPR
  • IAB TCF združljiv CMP
  • IAB GPP standard
  • Prilagodljivi dizajni
  • A/B testiranje in optimizacija
  • 10 plazov/dan
  • Podpora: vstopnice in e-pošta
  • dodatno uporabniških računov

Agency

195
Mesečno do
20 spletnih mest ali aplikacij
  • 10 milijonov ogledov / mesec vklj.
  • dodatno Ogledi:0,02  / 1000
  • Skladno z GDPR
  • IAB TCF združljiv CMP
  • IAB GPP standard
  • Prilagodljivi dizajni
  • A/B testiranje in optimizacija
  • 100 plazov/dan
  • 10 dodatnih uporabniških računov
  • Podpora: vstopnica, e-pošta in telefon
  • Osebni upravitelj računa

Enterprise

Na zahtevo
Mesečna cena po individualnem dogovoru
  • Kateri koli ogledi / mesec
  • dodatno Ogledi:0,02  / 1000
  • Skladno z GDPR
  • IAB TCF združljiv CMP
  • IAB GPP standard
  • Prilagodljivi dizajni
  • A/B testiranje in optimizacija
  • Vsako plazenje/dan
  • kakršen koli dodatek. uporabniških računov
  • Podpora: vstopnica, e-pošta in telefon
  • Osebni upravitelj računa

Upravitelj privolitve kot rešitev za piškotke HubSpot

S Consentmanagerjem lahko preprosto uporabljate HubSpot in vedno v skladu z GDPR. Z avtomatskimi posodobitvami in zakonsko skladnimi besedili v več kot 30 jezikih ste vedno na varni strani.

Ne gre le za izpolnjevanje vseh zakonskih zahtev GDPR, ampak tudi za to, da iz nuje naredite vrlino: pasica s piškotki HubSpot prispeva k pozitivni uporabniški izkušnji. Vaši obiskovalci bodo o uporabi piškotkov HubSpot nemudoma in izčrpno obveščeni in zaprošeni za soglasje. Varovanje podatkov jemljete resno – in vaše stranke bodo to pozitivno opazile in ustvarile zaupanje.

To ni samoumevno, saj je HubSpot ameriško podjetje in dejansko temelji na drugih strukturah za varstvo podatkov. S svojimi strankami lahko pridobite še več točk, če dosledno upoštevate specifikacije GDPR in zagotavljate varnost.

Consentmanager samodejno optimizira tudi individualizirano pasico piškotkov HubSpot: s testi A/B in sistemsko nadzorovanimi prilagoditvami obvestila o piškotkih HubSpot izboljšate stopnjo sprejemanja obiskovalcev in zmanjšate stopnjo obiskov ene strani.

Na ta način ne pridobite le bolj zadovoljnih strank, ki se intenzivneje ukvarjajo z vašimi izdelki ali storitvami, temveč tudi več podatkov za nadaljnjo optimizacijo konverzij.

HubSpot kot priložnost

  • Poglejte HubSpot in GDPR kot priložnost

    Ponudbe za nove stranke so drage. Znižanje stroškov pridobivanja in zadrževanja strank je torej konkurenčna prednost , ki je ne gre podcenjevati. Zberite svoje obiskovalce s samodejno optimizirano pasico piškotkov HubSpot, individualno oblikovano za vašo celostno identiteto in dosegli boste še globlje učinke: že omenjeni parametri, kot sta stopnja obiskov ene strani in dolžina bivanja, so tudi dejavniki razvrščanja za glavne iskalnike, kot je npr. Google, Bing & Co.

  • To pomeni, da hkrati izboljšate svoje vrednosti SEO in izkoristite boljšo umestitev v organske rezultate iskanja. To pa vam prinese več brezplačnih strank – in srečnejših.

  • Hkrati vam je na voljo bistveno več in boljših podatkov, ki jih lahko uporabite na primer za optimizacijo vaše spletne trgovine ali za oglaševalske partnerje. Tako lahko natančneje nagovorite svojo ciljno skupino in se izognete slabim naložbam. Ker podatke vidite v realnem času, lahko sklepe naredite kadar koli.

  • Pasica s piškotki HubSpot: mednarodna in sodobna

    Consentmanager zagotavlja, da ne le ravnate v skladu z zakonodajo, ampak jo uporabite v svojo korist: pasica s piškotki HubSpot je lahko prikazana v več kot 30 jezikih in se prilagaja širokemu naboru maternih jezikov vaših obiskovalcev. Dosežete bolj oseben pristop in znova poskrbite, da stranke prejmejo vse možnosti in informacije.

  • Poleg tega Consentmanager poveča stopnjo sprejemanja tako, da prikaže obvestilo o piškotkih HubSpot na odziven način: to pomeni, da obiskovalci prejmejo pasice, optimizirane za njihove naprave in brskalnike. To izjemno poenostavi in pospeši soglasje za piškotke HubSpot. To, kar je v optimizaciji za iskalnike znano kot “najprej mobilni telefon”, še ni standard za številne ponudnike upravljanja privolitve.

  • Samodejno blokiranje piškotkov HubSpot

    HubSpot velja za eno najmočnejših orodij za avtomatizacijo trženja. In kjer koli se izvaja trženje, so podatki bistvenega pomena. To pomeni, da močnejše ko je orodje in več informacij zbira, obdeluje in shranjuje, bolj je nagnjeno k napakam ali ranljivostim. In več dela bi zahtevalo ročno upravljanje ali zagotavljanje politik GDPR.

  • Zato ne samo avtomatizirajte svojih trženjskih procesov, temveč tudi upravljanje privolitve. Z našim upraviteljem soglasij imate ves čas pravno varnost: Zlasti samodejno blokiranje vseh piškotkov in kod HubSpot, za katere ni privolitve, je bistveno. V skladu z GDPR mora najprej obstajati soglasje za piškotke, preden se lahko nastavi prvi nebistveni piškotek. Nujni piškotki so tisti, ki so bistveni za delovanje spletne strani iz tehničnih razlogov.

  • Pri uporabi HubSpota je pomembno razumeti, kaj predpisi GDPR pomenijo za vaše podjetje. Če imate spletno mesto, e-poštno storitev, mobilno aplikacijo ali storitev za shranjevanje v oblaku, morate sprejeti ukrepe za zagotovitev, da ste skladni z GDPR. S Consentmanagerjem dobite celovito, prilagodljivo rešitev s pravno varnostjo za vaše avtomatizirano trženje.

Pogosto zastavljena vprašanja

Niste prepričani, ali potrebujete CMP?

Da bi vam pomagali pri stvareh, kot so GDPR, CMP in privolitev, smo tukaj zbrali najpogostejša vprašanja.

Splošna uredba o varstvu podatkov velja za vse, ki zbirajo, hranijo, obdelujejo in uporabljajo osebne podatke zainteresiranih strank ali potencialnih strank. Tipični primeri so vse spletne dejavnosti, povezane s spletnimi mesti, spletnimi trgovinami in družbenimi mediji, kot so registracija računa, naročanje na glasilo, sodelovanje na natečaju, raziskovanje izdelkov ali uporaba obrazcev.

HubSpot je programski sistem za trženje in prodajo, ki podjetjem pomaga privabiti več obiskovalcev na svoje spletno mesto in jih pretvoriti v potencialne stranke. Zaščita podatkov v prodaji in trženju ima seveda pomembno vlogo pri uporabi orodij za avtomatizacijo trženja. Za individualno nagovarjanje potencialnih strank so potrebne velike količine osebnih podatkov. Tako kot druga orodja za avtomatizacijo trženja tudi HubSpot hrani različne uporabniške podatke, kot so ime, IP naslov, e-poštni naslov, kontaktni naslov in podobno. Ravnanje s temi podatki in njihovo shranjevanje je zato še posebej občutljivo in je predmet določb evropske splošne uredbe o varstvu podatkov in drugih nacionalnih predpisov.

Piškotki HubSpot in drugi sledilci tretjih oseb se uporabljajo za zbiranje podatkov o uporabnikih. Uporabnike je treba o tem obvestiti in jim dati možnost, da privolijo ali umaknejo svojo privolitev. Za to je potrebna pasica s piškotki HubSpot .

Upoštevajte, da ne moremo nuditi pravnih nasvetov. Nekatere točke tega FAQ se lahko sčasoma spremenijo ali pa jih sodišča različno razlagajo. Zato se vedno posvetujte s svojim odvetnikom!