Cookiebot alternativa iz ConsentManager
Alternativa Cookiebot podjetja consentmanager vam omogoča, da na svojem spletnem mestu preverite zakonsko skladne piškotke. Naš iskalnik piškotkov je brskalnik, ki vsakodnevno preverja vaše spletno mesto. Ko se na vašem spletnem mestu pojavijo novi piškotki ali ponudniki, boste obveščeni po e-pošti. Poleg tega ima pajek za piškotke kot alternativa Cookiebot dodatne prednosti : enostaven za integracijo, samodejno blokira piškotke in je seveda skladen z GDPR in zdaj tudi s CCPA.
Kaj so piškotki spletnega mesta?
- Piškotki: Če med brskanjem po internetu naletite na ta izraz, je malo verjetno, da gre za okusne piškotke. Piškotki so datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik, ko obiščete določeno spletno mesto. Pravzaprav se piškotki uporabljajo za lažje deskanje. Zahvaljujoč piškotkom vam ni treba vnašati podatkov za prijavo vsakič, ko obiščete določeno spletno mesto. Piškotki igrajo pomembno vlogo, zlasti za spletne trgovine . Omogočajo shranjevanje nakupovalnega vozička stranke. To vpliva na nakupno vedenje kupca. Če se vrne na spletno stran in vidi nakupovalni voziček, je večja verjetnost, da bo dokončal nakup.
Piškotki shranjujejo podatke za prijavo, vedenje brskanja in druge informacije o določenem uporabniku. Na splošno piškotki podjetju omogočajo, da analizira podatke, ki jih zbira, in iz njih sklepa. Te so nepogrešljive, predvsem na področju trženja. Zaradi možnosti kršitve podatkov so piškotki tudi potencialna ranljivost . Pri nas od leta 2018 velja GDPR, ki jasno določa, kako je treba ravnati z osebnimi podatki. Uporabniki imajo možnost upravljati piškotke in se odločiti, katere piškotke želijo dovoliti.
Alternativa Cookiebot: avtomatsko iskanje piškotkov
Naš integrirani Cookie Robot je alternativa Cookiebot in vsakodnevno izvaja samodejne pajke na vašem spletnem mestu. Vsak piškotek je predmet avtomatskega preverjanja skladnosti z GDPR. O novo najdenih ponudnikih boste obveščeni. Piškotki so samodejno razvrščeni. Pajek piškotkov zagotavlja podrobno poročilo o vsakem piškotku. To vam pove, ali gre za funkcionalni piškotek ali je bil nastavljen za namene trženja in analize. Seznam piškotkov lahko izvozite prek CSV, JSON, XML ali API.
Kaj GDPR pomeni za uporabo piškotkov?
GDPR predpisuje, kako naj podjetnik nastavi piškotke. Uporabnik mora torej dati svoje soglasje za piškotke. Uporabniki morajo imeti možnost sprejeti ali zavrniti posamezne piškotke. Prav tako pasica s piškotki ne sme imeti vnaprej označenih potrditvenih polj.
Seveda, consentmanager sodeluje tudi z …
Teme in prilagoditve
Pasica za soglasje piškotkov se mora zagotovo ujemati z vašim spletnim mestom. Mnogim uporabnikom je pasica s piškotki vseeno moteča, a kot podjetnik se ji ne morete izogniti. Zato je vredno prilagoditi pasico . Lahko ga označite z logotipom vašega podjetja ali pa takoj začnete z enim od naših že pripravljenih dizajnov. Seveda pa imate tudi možnost izdelave lastnih dizajnov. Ti lahko
- velikost pisave
- barva
- slogu
- gumbi
- ozadje
- razdalje
- okvir
Spremenite glede na vaš korporativni dizajn. Na voljo so vam različni položaji škatle. Pasico piškotkov lahko konfigurirate tako, da lahko uporabniki kliknejo gumb »sprejmi + zavrni« ali samo gumb za sprejem. Poleg tega se lahko odločite za izbirni gumb za zapiranje.
Visoka združljivost
Naš Cookie Crawler, alternativa Cookiebot, ima visoko raven združljivosti z Googlovimi izdelki , kot so Google AdSense, Google DFP, Google Analytics in Google Tag Manager. Prav tako je združljiv s Tealium Tag Management in skoraj vsemi platformami za upravljanje podatkov (DMP) in oglasnimi strežniki. Soglasje se pošlje SSP, DSP, AdExchanges in Trading Desk. Združljivost vključuje tudi podporo za Googlov seznam ATP (Google Approved Third Party Vendors, kot tudi podporo za Facebook Pixel/Remarketing.
Jasna poročila
Filtri vam omogočajo, da vidite, kdo obiskuje vaše spletno mesto. Vidite oglede strani in stopnjo obiskov ene strani. To je število obiskovalcev, ki zapustijo vaše spletno mesto. Seveda lahko izvozite vse podatke, da dobite jasno sliko vaših uporabnikov. To omogoča pomembne spremembe za čim nižjo stopnjo obiskov ene strani.
Alternativa Cookiebot: GDPR in CCPA
Poleg GDPR je od leta 2020 v veljavi tudi CCPA . To je kalifornijski zakon o zasebnosti potrošnikov, ki je bil oblikovan po vzoru GDPR. Vendar za razliko od Evropske unije v Združenih državah ni enotnega zakona o varstvu podatkov. CCPA je pomemben samo za podjetja ali druge organizacije, ki poslujejo v Kaliforniji ali zbirajo osebne podatke prebivalcev Kalifornije.
Pogosto zastavljena vprašanja
Niste prepričani, ali potrebujete CMP?
Da bi vam pomagali pri stvareh, kot so GDPR, CMP in privolitev, smo tukaj zbrali najpogostejša vprašanja.
Leta 2023 bodo v petih ameriških zveznih državah začele veljati spremembe zakonov o varstvu podatkov. To vpliva na naslednja stanja:
- CCPA/CPRA (Kalifornija)
- VCDPA (Virginija)
- CPA (Colorado)
- UCPA (Utah)
- CAPDP (Connecticut) kot tudi
- Državna zasebnost ZDA
Če je vaše podjetje dejavno v eni od teh regij, ste na varni strani z uporabo consentmanager CMP. Kot eno prvih rešitev za upravljanje soglasij smo v naš CMP že integrirali nov tehnični standard IAB GPP (Global Privacy Platform). GPP je nadaljnji razvoj IAB TCF v2. Novi standard vas podpira na poti do skladnosti s spremenjeno zakonodajo ZDA o varstvu podatkov.
CMP je okrajšava za Consent Management Provider ali sinonim Consent Management Platform. V nekaterih primerih se uporablja tudi Choice Management Platform ali Choice Management Provider. V vseh primerih je enako: Gre za programsko opremo ali storitev, ki obiskovalcem spletnega mesta ponuja preglednost glede obdelave podatkov in ponuja možnost dajanja soglasja za določene namene, kot so piškotki, trženje, analize ali personalizacija.
Ko bo v mesecu doseženo 5000 ogledov strani, bo CMP samodejno prenehal služiti sloju soglasja in vaši obiskovalci ne bodo mogli več dati soglasja. NE bomo vam samodejno zaračunali ali nadgradili na višji paket – Osnovni paket bo vedno brezplačen.
Naš osnovni paket je brezplačen z do 10.000 ogledi strani na mesec. Naš standardni paket se začne pri 50 EUR na mesec in vključuje 2,5 milijona ogledov strani. Od 2,5 milijona ogledov strani zaračunamo 0,02 EUR za 1000 dodatnih ogledov strani.
da. Našo rešitev za soglasje je mogoče integrirati v vse CMS (sisteme za upravljanje vsebine) in sisteme trgovin. Podprti CMS in nakupovalni sistemi vključujejo WordPress, Joomla, Typo3, Dupal, eZ Publish, Magento, phpWiki, PrestaShop, osCommerce, OXID eShop, WooCommerece in še veliko več.
da. Naša rešitev GDPR pošilja spremenljivke JavaScript in tako imenovane podatkovne plasti, ki jih je mogoče uporabiti z večino programske opreme za upravljanje oznak. Za številne upravitelje oznak imamo tudi posebne podatkovne plasti in strukture, ki še olajšajo interakcijo. Podprti upravljalniki oznak in analitična programska oprema vključujejo AT Tasty, Adbobe Anyyltics, Adometry, Chartbeat, CXsense, Google Analytics, Eulerian, Hitjar, Hubspot, Salesforce, LinkedIn, Mouseflow, Nielsen, Parse.ly ali Webtrekk.
da. Naša rešitev za pridobitev soglasja je v skladu s specifikacijo IAB TCF in je certificirana s strani IAB. To omogoča ponudnikom, da samodejno prejmejo informacije o privolitvi iz našega API-ja in jih ustrezno uporabijo. Zagotavljamo tudi mehanizem samodejnega blokiranja za blokiranje kod, razen če je dano soglasje uporabnika. To deluje s številnimi ponudniki, kot so Google Analytics, Piwik, DFP/Google Ads ali SSP, kot so Google Adsense, Pubmatic, Rubicon, OpenX ali Appnexus.
Ne! V najpreprostejšem primeru samo vstavite našo kodo na svojo spletno stran – to je vse!
Z vdelavo CMP na vaše spletno mesto 😉 Naš CMP bo vašim obiskovalcem prikazal sporočilo, v katerem jih bo pozval, naj dajo svoje soglasje. Odločitev obiskovalca bomo shranili in jo omogočili vašim oglaševalcem in njihovim drugim partnerjem, da bodo vedeli, ali/kako smejo obdelovati osebne podatke.
Večina spletnih mest in aplikacij deluje z aplikacijami, ki spadajo v področje uporabe kalifornijskega zakona o zasebnosti potrošnikov (CCPA). To že vključuje Googlove storitve. Upoštevanje ustreznih pravnih zahtev je zato bistvenega pomena pri Borlabsovi alternativi iz ConsentManager.
Če se obiskovalec ne strinja z zbiranjem in uporabo piškotkov, ni mogoče zbirati ustreznih piškotkov ali ustvarjati podatkov. To velja zlasti za podatke o sledenju, ki zagotavljajo informacije o vedenju uporabnikov. Takšni podatki upravljavcem poslovnih strani ponujajo zlasti pomembne namige za optimizacijo spletne strani. Tako imate koristi od pravno varnega soglasja prek consentmanagerja.
Soglasje za piškotke je običajno potrebno takoj, ko se na strani uporabljajo tehnično nebistveni piškotki. To se začne z uporabo preprostih orodij za sledenje in analizo. Ti vedno delujejo s piškotki za sledenje. Za poslovna spletna mesta in trgovine so zelo pomembni, saj zagotavljajo informacije o vedenju uporabnikov. S pasico za piškotke consentmanager imajo uporabniki možnost pravno varne privolitve.
Z alternativo piškotkov Borlabs Consentmanager imate zmogljivo rešitev za povpraševanje po soglasju vaših uporabnikov za uporabo piškotkov. Obvestilo o piškotkih se samodejno prikaže, ko obiščete spletno mesto. Ponovno se prikaže vsakič, ko obiščete vaše spletno mesto. Obiskovalci so obveščeni o uporabi piškotkov in imajo možnost, da jih sprejmejo ali zavrnejo. To omogoča privolitev v skladu z GDPR z dvojno privolitvijo.
Soglasje za piškotke je soglasje vaših obiskovalcev za obdelavo določenih piškotkov. To soglasje je treba dati izrecno in prostovoljno najkasneje od odločitve Sodišča Evropskih skupnosti o piškotkih. Nastavitev prvega tehnično nebistvenega piškotka je dovoljena le po podani privolitvi. Piškotki, ki tehnično niso potrebni za delovanje, so izključeni iz tega pravila.
Upoštevajte, da ne moremo nuditi pravnih nasvetov. Nekatere točke tega FAQ se lahko sčasoma spremenijo ali pa jih sodišča različno razlagajo. Zato se vedno posvetujte s svojim odvetnikom!