V Združenih državah bodo novi zakoni o varstvu podatkov začeli veljati v drugi polovici leta 2024 – na Floridi, v Teksasu, Oregonu in Montani . Podjetja, ki delujejo v teh državah ali imajo stranke v teh državah, morajo pregledati svoje prakse varstva podatkov, da zagotovijo skladnost z novimi zakoni o varstvu podatkov.
Da bi vam ta postopek olajšali, vam bomo v tem članku najprej pojasnili, kje na vaši nadzorni plošči najdete nastavitve varstva podatkov, specifične za ZDA, za zakone, ki so že začeli veljati v ameriških zveznih državah Kolorado, Utah, Connecticut, Kalifornija , Virginia in Washington . V drugem delu si bomo ogledali nove zakone o varstvu podatkov, ki bodo začeli veljati v prihodnosti, in ključne zahteve, ki jih prinašajo.
Kako poiskati nastavitve za zaščito podatkov v ZDA na nadzorni plošči CMP consentmanager
Sledite tem preprostim korakom za prilagoditev nastavitev skladnosti vašega spletnega mesta z zakoni ZDA o zasebnosti:
- Prijavite se v svojo nadzorno ploščo CMP na https://app.consentmanager.net .
- Pomaknite se do razdelka »CMP« in izberite »Pravno«.
- Pomaknite se navzdol in poiščite razdelek z nastavitvami zasebnosti v ZDA, kjer boste našli konfiguracije za naslednje:
- Kalifornijski zakon o zasebnosti potrošnikov (CCPA)
- Colorado Privacy Act (CPA)
- Connecticutski zakon o zasebnosti osebnih podatkov (CAPDP)
- Floridska listina o digitalnih pravicah (FDBR)
- Montana Zakon o zasebnosti podatkov potrošnikov (MTCDPA)
- Oregonski zakon o zasebnosti podatkov potrošnikov (OCDPA)
- Teksaški zakon o zasebnosti in varnosti podatkov (TDPSA)
- Utah Zakon o zasebnosti potrošnikov (UCPA)
- Virginia Consumer Data Protection Act (VCDPA)
- Washington My Health My Data Act (WADA)
Tako enostavno je! Zdaj preprosto kliknite ameriško zakonodajo, ki jo želite aktivirati.
Napredne možnosti z logiko plasti za vašo pasico s piškotki
Poleg skladnosti s predpisi ZDA vam naša nadzorna plošča CMP ponuja tudi napredne možnosti. Tukaj nastopi Layer Logic, ki določa, kako je vaša pasica prikazana posameznemu obiskovalcu, ko prvič obišče vaše spletno mesto.
Tukaj je pet možnosti Layer Logic, ki jih lahko izberete na nadzorni plošči:
- Vprašaj za privolitev (prikaži obvestilo): Ta nastavitev aktivno zahteva od obiskovalcev, da dajo soglasje, preden se uporabijo nebistveni piškotki.
- Dovoli privolitev (brez obvestila): to pomeni, da čeprav imajo uporabniki možnost, da zavrnejo uporabo nebistvenih piškotkov, o tej možnosti ne bodo obveščeni s pojavnim oknom ali pasico, ko prvič obiščejo spletno mesto.
- Vprašaj za zavrnitev (pokaži obvestilo): Ta možnost obvesti obiskovalca o uporabi piškotkov in mu ponudi možnost, da jih zavrne.
- Dovoli zavrnitev (brez obvestila): Čeprav imajo uporabniki možnost zavrniti nebistvene piškotke, niso izrecno obveščeni o tej možnosti prek proaktivnega pojavnega okna ali pasice, ko prvič obiščejo spletno mesto.
- Ne dovoli priglasitve ali odjave: Upoštevajte, da tukaj ni prikazana pasica. To se običajno uporablja za spletna mesta, ki uporabljajo samo potrebne piškotke, ki so potrebni za delovanje spletnega mesta.
Kakšne so prednosti Layer Logic za vaše podjetje?
Vsaka zvezna država ZDA ima svoje posebne zahteve, nekatere so strožje od drugih in se med seboj lahko razlikujejo. Zaradi tega je še toliko bolj pomembno, da imate možnost prilagoditi svojo logiko plasti, da bo izpolnjevala posebne zakonske zahteve in poslovne preference vašega podjetja. V skladu s predpisi o zasebnosti lahko izvedete tudi testiranje A/B, da določite najučinkovitejše nastavitve, ki jih bodo sprejele vaše različne ciljne skupine v ZDA. S pametnim upravljanjem teh nastavitev lahko izboljšate svoje strategije zbiranja privolitev in na koncu povečate stopnjo privolitve.
Ameriški zakoni o zasebnosti, ki bodo začeli veljati leta 2024
Naslednji zakoni o varstvu podatkov bodo začeli veljati leta 2024. Če vaše podjetje deluje v eni od navedenih držav ali se tam nahajajo vaše stranke, morate biti pripravljeni na dodatne zahteve glede varstva podatkov:
Florida Digital Bill of Rights (FDBR) – Velja od 1. julija 2024
Zakon o digitalnih pravicah Floride (FDBR) je bil podpisan 6. junija 2023 in bo začel veljati 1. julija 2024. Zakon se nanaša predvsem na velika podjetja z bruto letno prodajo več kot 1 milijardo dolarjev, z določenimi pragovi, ki veljajo za podjetja, ki se močno ukvarjajo z digitalnim oglaševanjem ali upravljajo velike digitalne platforme. FDBR zagotavlja široke pravice do zavrnitve zbiranja podatkov s tehnologijami za prepoznavanje glasu in obraza, določa stroge omejitve pri zbiranju podatkov o nadzoru brez aktivne privolitve uporabnika in zahteva jasna obvestila za prodajo občutljivih in biometričnih podatkov . Poleg tega zakon predvideva posebno varstvo podatkov otrok in z nekaterimi izjemami oblastem prepoveduje moderiranje vsebin družbenih medijev.
Teksaški zakon o zasebnosti in varnosti podatkov (TDPSA) – velja od 1. julija 2024
TDPSA vzpostavlja podobne okvire kot GDPR za podjetja, ki delujejo v Teksasu ali zagotavljajo storitve prebivalcem Teksasa. Zakon zahteva jasna obvestila o varstvu podatkov in ocene učinka na varstvo podatkov za dejavnosti obdelave z visokim tveganjem . Potrošnikom so podeljene tudi velike pravice, kot so: B. pravica do obveščanja, popravka in izbrisa vaših podatkov ter pravica do ugovora zoper prenos podatkov in ciljano oglaševanje. Zlasti TDPSA predpisuje stroge smernice za ravnanje z anonimiziranimi in psevdonimiziranimi podatki, da se zagotovi skrbno ravnanje tudi s podatki, ki niso neposredno prepoznavni. Teksaški državni tožilec je izključno odgovoren za uveljavljanje zakona.
Oregonski zakon o zasebnosti podatkov potrošnikov (OCDPA) – velja od 1. julija 2024
OCDPA velja za podjetja, ki delujejo v Oregonu ali poslujejo z rezidenti Oregona. Zakon velja tudi za neprofitne organizacije in določa določene pragove za upravljavce in obdelovalce podatkov. Poudarja potrebo po celovitih obvestilih o zasebnosti in ocenah tveganja za dejavnosti, ki materialno ogrožajo zasebnost potrošnikov. OCDPA daje potrošnikom pravico do dostopa, popravka in izbrisa svojih podatkov ter do zavrnitve prodaje osebnih podatkov in ciljanega oglaševanja. Za obdelavo občutljivih podatkov je potrebno izrecno soglasje . Poleg tega so anonimizirani podatki izvzeti iz varstva osebnih podatkov po tem zakonu. Za izvrševanje skrbi državni tožilec Oregona, ki lahko naloži civilne kazni za kršitve.
Montanski zakon o zasebnosti podatkov potrošnikov (MTCDPA) – velja od 1. oktobra 2024
MTCDPA velja za podjetja, ki poslujejo z rezidenti zvezne države Montana ali poslujejo v Montani. MTCDPA določa pragove glede na količino obdelanih osebnih podatkov in prihodke, ustvarjene s prodajo teh podatkov. Zakon daje potrošnikom pravico do dostopa do svojih podatkov, spreminjanja in izbrisa, kot tudi do zavrnitve prodaje ali uporabe njihovih podatkov za profiliranje in ciljno oglaševanje. Upravljavci podatkov so dolžni omejiti zbiranje podatkov, zavarovati zbrane podatke in hkrati zagotoviti transparentnost svojih praks varstva podatkov. Obdelovalci podatkov so zadolženi za podporo upravljavcem podatkov pri izpolnjevanju teh zahtev.
Vsak od teh zakonov bo prisilil podjetja, da pregledajo in morebiti revidirajo svoje trenutne prakse zasebnosti. Ko se bližajo zadevni roki, lahko uporabniki programa Consentmanager kadar koli dostopajo do svojih nadzornih plošč, da aktivirajo skladnost z naslednjimi zakoni.
Registrirajte svoje spletno mesto zdaj in bodite pripravljeni, ko bodo začeli veljati novi zakoni o varstvu podatkov.