General, Novo

Orodje consentmanager Spotlight: možnosti integracije na nadzorni plošči CMP


V tem mesecu Tool Spotlight si podrobneje ogledamo integracijske funkcije , ki jih boste našli na nadzorni plošči CMP Consentmanager . Ti so rezultat razširjenega razvojnega dela med consentmanagerjem in ustreznimi orodji, kar pomeni, da lahko našim uporabnikom ponudimo možnost, da aktivirajo integracijo s preprostim klikom neposredno na njihovi nadzorni plošči CMP.

Najnovejše možnosti vključujejo integracijo Google Consent Mode v2, novo možnost Transparency Layer za Zakon o digitalnih storitvah in druge možnosti integracije, kot je IAB TCF 2.2. Vendar pa naša platforma podpira različna orodja in platforme, ki niso omenjene v tej objavi. Za ogled vseh podprtih orodij in platform sledite tej povezavi:
platforme in orodja, ki jih podpira consentmanager

→ Podrobna navodila za integracijo ConsentManager z različnimi sistemi za upravljanje vsebin (CMS), platformami za e-trgovino, programsko opremo za upravljanje oznak in integracijami aplikacij najdete tukaj:
Integracija preko CMS ali shop sistema
Integracija prek programske opreme za upravljanje oznak
Integracija v vašo aplikacijo

Predstavili vam bomo tudi napredne možnosti prilagajanja, ki vam omogočajo izboljšanje nastavitev zasebnosti za vaše spletno mesto.

Kje lahko najdete območje integracije

Za dostop do območja integracije najprej pojdite na nadzorno ploščo CMP. Ko se prijavite v svoj račun, se pomaknite do menija ‘CMP’, ki se nahaja na levi strani vaše nadzorne plošče. Od tam izberite ‘Integracije’ in našli boste obsežen seznam nastavljivih možnosti.

Ponujamo naslednje integracije z različnimi orodji za Consent Mode :

  • Adobe
  • etracker
  • Facebook Meta
  • Giosg
  • Google Consent Mode v2
  • Googlovi omejeni oglasi
  • Hubspot sledenje
  • Matomo sledenje
  • Piwik sledenje
  • Sledenje klavirju
  • Shopify soglasje

Z enim klikom aktivirate konfiguracijo, tako da vsako orodje obdeluje uporabniške podatke v skladu z nastavitvami, ki so jih obiskovalci vašega spletnega mesta navedli prek pasice s piškotki ali obvestila o piškotkih. To zagotavlja, da vaše spletno mesto upravlja in spreminja funkcije storitev tretjih oseb, da se ujemajo s posebnimi preferencami soglasja vaših uporabnikov.

Integracija z IAB TCF v2.2

Za založnike in oglaševalce v Evropski uniji (EU) in po svetu je okvir preglednosti in soglasja (TCF) Interactive Advertising Bureau (IAB) pomemben okvir za učinkovito umeščanje prilagojenega oglaševanja v skladu s soglasjem uporabnikov in s tem zavarovanje njihovih virov dohodek. Okvir nenehno posodablja usmerjevalna skupina Transparency & Consent Framework (TCF). Najpomembnejše spremembe lahko spremljate tukaj .

Z našo platformo za upravljanje soglasij (CMP) lahko aktivirate najnovejšo različico IAB TCF 2.2 s samo enim klikom v razdelku za integracijo na naši nadzorni plošči. Poleg tega lahko uporabniki programa Consentmanager izberejo podporo za okvir IAB TCF za različne regije, vključno z evropsko regijo, kanadsko različico, nacionalno različico zasebnosti ZDA in različicami globalne platforme zasebnosti (GPP) za Kalifornijo, Kolorado in Connecticut. Virginia in IAB Limited Service Provider Agreement (LSPA).

Več integracij

Za izpolnjevanje zahtev zakona o digitalnih storitvah (DSA), o katerem lahko izveste več tukaj , naš CMP zdaj ponuja sloj preglednosti DSA , ki ga lahko aktivirate na nadzorni plošči.

Druga dodatna integracija, ki je pomembna v digitalnem oglaševalskem okolju, je možnost aktiviranja AdChoices . Ikona AdChoices je del samoregulativnega programa, ki je zasnovan tako, da uporabnikom omogoči boljše razumevanje in nadzor nad oglaševanjem, prilagojenim njihovemu spletnemu vedenju. S klikom na ikono se uporabniku pojasni, zakaj vidi določen oglas, nato pa ima možnost, da se od tega ciljanega oglasa odjavi. Ta program je začelo Digital Advertising Alliance (DAA) predvsem v ZDA in Kanadi. V Evropi obstajajo podobne pobude v okviru Evropske zveze za interaktivno digitalno oglaševanje (EDAA).

Naše obsežne možnosti integracije zagotavljajo, da vaše spletno mesto ali aplikacija izpolnjuje najvišje standarde varstva podatkov. Brezplačno se registrirajte in preverite piškotke na svojem spletnem mestu z našim iskalnikom piškotkov !


več komentarjev

Webinar-GCM-v2-with-Google-and-consentmanager
General, Novo, videi

Webinar: Google Consent Mode v2 z Googlom in upraviteljem privolitve

Pridružite se našemu ekskluzivnemu spletnemu seminarju, ki ga gosti consentmanager v sodelovanju z Googlom 12. junija 2024 ob 11.00 po srednjeevropskem času. Zaradi velikega povpraševanja po informacijah o najnovejših Googlovih zahtevah vam bo ta spletni seminar pomagal bolje razumeti Google Consent Mode v2. Dennis Gingele iz Googla in Jan Winkler iz consentmanagerja bosta predstavila bistvena […]
Image for the anniversary of the GDPR on 25 May with
Prav

6 let GDPR: praznovanje njenega daljnosežnega vpliva

Bližamo se šesti obletnici 25. maja 2024 Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) , ki je vplivala na standarde varstva podatkov po vsem svetu od začetka veljavnosti 25. maja 2018. GDPR ni le temeljito spremenila varnosti in upravljanja osebnih podatkov, temveč je okrepila pravice posameznikov in jasno opredelila odgovornosti organizacij. Pokrajina varstva podatkov pred GDPR […]