Novo

Francija: Kazni proti Googlu, Amazonu in Carrefourju za napačne piškotke


Francoski organ za varstvo podatkov CNIL je bil v zadnjih tednih zelo aktiven in je izrekel različne kazni za nepravilen opis piškotkov in obdelavo podatkov na spletnih straneh velikih podjetij. Tukaj je kratek pregled.

logotip cnil je prikazan v modri in rdeči barvi

Google – 100 milijonov evrov kazni

V začetku decembra 2020 je bila za “kršitve piškotkov” izrečena največja kazen doslej – tukaj proti Googlu. Skupaj je CNIL naložil globo v višini 100 milijonov evrov – 60 milijonov proti podjetju Google LLC in 40 milijonov proti podjetju Google Ireland Ltd. V obeh primerih gre za to, da obiskovalci iskalnika google.fr niso bili dovolj obveščeni o oglasnih piškotkih s pasico, ki jo je ustvaril Google.

Posebnost tega primera je, da bi bil po GDPR v resnici odgovoren irski organ za varstvo podatkov DPC. Da bi lahko še vedno naložil kazen, se CNIL zanaša na direktivo o zasebnosti in elektronskih komunikacijah in ne na GDPR.

Pojasnila kazni CNIL na Googlu (angleščina).

Amazon – 35 milijonov evrov kazni

Ob zgoraj omenjeni kazni Googlu so v Franciji napovedali tudi kazen Amazonu zaradi kršitve varstva podatkov: 35 milijonov evrov. Tudi v tem primeru gre za to, da so bili oglaševalski piškotki nastavljeni brez soglasja obiskovalcev (tukaj na amazon.fr). Tudi tu je bila kot osnova uporabljena e-zasebnost in ne GDPR.

Pojasnila CNIL France o kaznih za Amazon (angleščina).

Carrefour – 3 milijone evrov kazni

Dober teden pred Googlom in Amazonom je CNIL konec novembra Carrefourju (eni največjih spletnih trgovin v Franciji) naložil okoli 3 milijone evrov kazni. Globa znaša 2,25 milijona Carrefour in nadaljnjih 800.000 EUR Carrefour Banque. V obeh primerih gre tudi za napačno nastavljene piškotke in manjkajoče soglasje.

Več informacij na CNIL (francoski).


več komentarjev

General

Glasilo 09/2024

Nove funkcije: orodje za pravice subjekta podatkov (DSR). GDPR določa, da prizadeti (kot so obiskovalci spletnega mesta, stranke ali druge osebe, katerih podatki se obdelujejo) uživajo določene pravice. To zlasti vključuje, da lahko poizvedujejo o svojih pravicah in prejemajo informacije o obdelanih podatkih. Pravice med drugim vključujejo: Naše novo orodje DSR vam zdaj omogoča, da […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Novo

consentmanager pridobi zlati status Google CMP partnerja

consentmanager je bil certificiran kot Gold Tier CMP partner v partnerskem programu Google Consent Management Platform (CMP). Ta status smo dobili na podlagi naslednjih kriterijev: Najnovejši razvoj partnerskega programa Google CMP prinaša pomembne prednosti za naše stranke. Zdaj lahko svojo pasico za soglasje integrirate z Google Ads, Google Analytics in Google Tag Managerjem neposredno iz […]