Z veseljem objavljamo najnovejšo posodobitev, ki je objavljena! Med številnimi novimi stvarmi so to glavne funkcije, ki so na voljo z novo posodobitvijo:
Nezakonito #1: Google Pisave so nezakonite?
Konec januarja se je moralo münchensko deželno sodišče ukvarjati s temo Google Fonts (integracija pisav v spletno stran). Sodišče je odločilo, da je vdelava Google Fonts prek Googlovega strežnika brez privolitve nezakonita, in tožniku prisodilo odškodnino. Kot ste navajeni pri upravitelju soglasij, smo se odzvali neposredno in v letošnji posodobitvi ustvarili možnost blokiranja Googlovih pisav in drugih zunanjih elementov pisave in sloga (samodejno blokiranje: meni> CMP-ji> Za urejanje> Druge možnosti> Blokirajte slogovne liste ali jih blokirajte ročno s prilagoditvijo kode, glejte pomoč).
Naše priporočilo: Aktivirajte blokiranje ali, kar je najboljše, preprosto prenesite pisave in jih postavite na svoj strežnik.
Nezakonito #2: Google Analytics je nezakonit?
Poleg Google Fonts je bil pred kratkim “ujet” tudi Google Analytics: v Avstriji je tamkajšnji organ za varstvo podatkov v primeru odločil, da Google Analytics ni združljiv z načeli GDPR, ker se podatki pošiljajo v ZDA in tam ni ustrezna raven zaščite. Upravljavcu spletne strani je bilo zato prepovedano uporabljati Google Analytics (še posebej, ker je bila v tem primeru uporabljena nezadostna pasica privolitve). Malo kasneje so se nizozemski in francoski organi za varstvo podatkov strinjali in tudi razsodili, da (nezaščitena) integracija Google Analytics ni skladna z GDPR. Predvidevamo lahko, da bodo temu sledili tudi drugi državni organi.
Naše priporočilo: Google Analytics uporabljajte samo z vašim soglasjem ali poiščite alternative, ki so prijazne do zaščite podatkov (npr. etracker ali Matomo).
Nezakonito št. 3: IAB TCF je nezakonito?
Razburjenje je povzročil tudi belgijski organ za varstvo podatkov. To se je moralo odločiti za standard IAB TCF . Organ je ugotovil, da v trenutnih okoliščinah IAB Transparency and Consent Framework ter IAB Europe kot upravni organ, ki stoji za standardom, ne izpolnjujejo različnih pogojev GDPR. IAB je zdaj dobil dvomesečno obdobje za pripravo “akcijskega načrta” s predlaganimi spremembami. Predlagane spremembe so namenjene prikazu, kako je mogoče TCF preoblikovati tako, da bo skladen z GDPR. IAB Europe se je od takrat pritožil na odločitev. Več podrobnosti smo zbrali v naših pogostih vprašanjih .
Naše priporočilo: Če nimate nič s spletnim oglaševanjem (npr. e-trgovina ali spletna mesta podjetij), ne uporabljajte standarda IAB TCF . Če brez tega ne morete, ne smete zdaj paničariti, ampak počakajte in poglejte, kako se bo situacija razvijala.
Nameni in drsniki
Novost v tem mesecu je tudi možnost preurejanja in razvrščanja namenov: preprosto “tapnite” vnos in ga premaknite tja, kjer bi se moral pojaviti.
Nova je tudi naša funkcija drsnika: namesto da bi na prvi strani sloja soglasja prikazali namene z več potrditvenimi polji, lahko zdaj uporabite drsnik. Obiskovalec lahko nato izbira med več položaji in tako vklopi in izklopi več namenov hkrati. Nastavitve za drsnik najdete pod Meni > Nameni pod seznamom namenov.
Več novih funkcij in sprememb
Kot vedno smo tudi ta mesec naredili veliko manjših prilagoditev funkcij. Obstajajo prilagoditve pri kopiranju CMP in modelov, nove možnosti za shranjevanje pravnih podlag in več možnosti besedila za predogled slik.