videi

Video: GDPR in spletno sledenje – Kako lahko to rešim na način, ki je primeren za prihodnost?


Webinar 1. junija 2021

V dveh letih se je svet spletnih tržnikov in podatkovnih analitikov obrnil na glavo. GDPR in nacionalni telekomunikacijski zakoni z direktivo o zasebnosti in elektronskih komunikacijah so karte razdelili na nov način – in tako povzročili veliko negotovost v panogi. Poiščite odgovore na spletnem seminarju o tem, kako rešiti spletno sledenje na način, ki je primeren za prihodnost.

Ali lahko res sprejemam prave odločitve na podlagi podatkov, ki so bili zbrani le zakonito? Na katere podatke se lahko zanesem?
Konvencionalne rešitve še ne obljubljajo pravno varnih odgovorov. Ne temeljijo le na GDPR, temveč tudi na posameznih nacionalnih implementacijah direktive o zasebnosti in elektronskih komunikacijah.

So-izvršni direktor Thomas Tauchner iz JENTIS-a razlaga, kako pravilno pridobiti soglasje za obdelavo podatkov, kaj to pomeni za zbiranje podatkov in kako pravilno ravnati s podatki, ki se pretakajo ameriškim podjetjem, kot je Google.

Na kratko: kaj je sledilnik?

Če imate spletno mesto, lahko analizirate dejavnosti svojih uporabnikov z orodji za sledenje, ki se izvajajo v ozadju vašega spletnega mesta. Ti sledilniki vam lahko prikažejo različne podatke, npr. Na primer, katere strani so uporabniki obiskali, kako dolgo so bili na posamezni strani, kako so komunicirali s posamezno stranjo in celo katere izdelke so kupili. Ti mehanizmi za sledenje so lahko zelo koristni pri boljšem razumevanju vedenja in preferenc vaših strank ter ustrezno optimiziranju vašega spletnega mesta in tržnih dejavnosti. Z boljšim razumevanjem občinstva s pomočjo tehnologije lahko lastniki spletnih mest ponudijo prilagojene izkušnje, ki vodijo do večjega zadrževanja strank in zadovoljstva na spletni strani.


več komentarjev

Webinar-GCM-v2-with-Google-and-consentmanager
General, Novo, videi

Webinar: Google Consent Mode v2 z Googlom in upraviteljem privolitve

Pridružite se našemu ekskluzivnemu spletnemu seminarju, ki ga gosti consentmanager v sodelovanju z Googlom 12. junija 2024 ob 11.00 po srednjeevropskem času. Zaradi velikega povpraševanja po informacijah o najnovejših Googlovih zahtevah vam bo ta spletni seminar pomagal bolje razumeti Google Consent Mode v2. Dennis Gingele iz Googla in Jan Winkler iz consentmanagerja bosta predstavila bistvena […]
Image for the anniversary of the GDPR on 25 May with
Prav

6 let GDPR: praznovanje njenega daljnosežnega vpliva

Bližamo se šesti obletnici 25. maja 2024 Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) , ki je vplivala na standarde varstva podatkov po vsem svetu od začetka veljavnosti 25. maja 2018. GDPR ni le temeljito spremenila varnosti in upravljanja osebnih podatkov, temveč je okrepila pravice posameznikov in jasno opredelila odgovornosti organizacij. Pokrajina varstva podatkov pred GDPR […]