videi

Video: GDPR in spletno sledenje – Kako lahko to rešim na način, ki je primeren za prihodnost?


Webinar 1. junija 2021

V dveh letih se je svet spletnih tržnikov in podatkovnih analitikov obrnil na glavo. GDPR in nacionalni telekomunikacijski zakoni z direktivo o zasebnosti in elektronskih komunikacijah so karte razdelili na nov način – in tako povzročili veliko negotovost v panogi. Poiščite odgovore na spletnem seminarju o tem, kako rešiti spletno sledenje na način, ki je primeren za prihodnost.

Ali lahko res sprejemam prave odločitve na podlagi podatkov, ki so bili zbrani le zakonito? Na katere podatke se lahko zanesem?
Konvencionalne rešitve še ne obljubljajo pravno varnih odgovorov. Ne temeljijo le na GDPR, temveč tudi na posameznih nacionalnih implementacijah direktive o zasebnosti in elektronskih komunikacijah.

So-izvršni direktor Thomas Tauchner iz JENTIS-a razlaga, kako pravilno pridobiti soglasje za obdelavo podatkov, kaj to pomeni za zbiranje podatkov in kako pravilno ravnati s podatki, ki se pretakajo ameriškim podjetjem, kot je Google.

Na kratko: kaj je sledilnik?

Če imate spletno mesto, lahko analizirate dejavnosti svojih uporabnikov z orodji za sledenje, ki se izvajajo v ozadju vašega spletnega mesta. Ti sledilniki vam lahko prikažejo različne podatke, npr. Na primer, katere strani so uporabniki obiskali, kako dolgo so bili na posamezni strani, kako so komunicirali s posamezno stranjo in celo katere izdelke so kupili. Ti mehanizmi za sledenje so lahko zelo koristni pri boljšem razumevanju vedenja in preferenc vaših strank ter ustrezno optimiziranju vašega spletnega mesta in tržnih dejavnosti. Z boljšim razumevanjem občinstva s pomočjo tehnologije lahko lastniki spletnih mest ponudijo prilagojene izkušnje, ki vodijo do večjega zadrževanja strank in zadovoljstva na spletni strani.


več komentarjev

New regulations US 2024
Prav

Nova ameriška zakonodaja o zasebnosti stopi v veljavo leta 2024: posodobite svoje nastavitve zasebnosti za ZDA

V Združenih državah bodo novi zakoni o varstvu podatkov začeli veljati v drugi polovici leta 2024 – na Floridi, v Teksasu, Oregonu in Montani . Podjetja, ki delujejo v teh državah ali imajo stranke v teh državah, morajo pregledati svoje prakse varstva podatkov, da zagotovijo skladnost z novimi zakoni o varstvu podatkov. Da bi vam […]
General, Novo

Orodje consentmanager Spotlight: možnosti integracije na nadzorni plošči CMP

V tem mesecu Tool Spotlight si podrobneje ogledamo integracijske funkcije , ki jih boste našli na nadzorni plošči CMP Consentmanager . Ti so rezultat razširjenega razvojnega dela med consentmanagerjem in ustreznimi orodji, kar pomeni, da lahko našim uporabnikom ponudimo možnost, da aktivirajo integracijo s preprostim klikom neposredno na njihovi nadzorni plošči CMP. Najnovejše možnosti vključujejo […]