Webinar 1. junija 2021
V dveh letih se je svet spletnih tržnikov in podatkovnih analitikov obrnil na glavo. GDPR in nacionalni telekomunikacijski zakoni z direktivo o zasebnosti in elektronskih komunikacijah so karte razdelili na nov način – in tako povzročili veliko negotovost v panogi. Poiščite odgovore na spletnem seminarju o tem, kako rešiti spletno sledenje na način, ki je primeren za prihodnost.
Ali lahko res sprejemam prave odločitve na podlagi podatkov, ki so bili zbrani le zakonito? Na katere podatke se lahko zanesem?
Konvencionalne rešitve še ne obljubljajo pravno varnih odgovorov. Ne temeljijo le na GDPR, temveč tudi na posameznih nacionalnih implementacijah direktive o zasebnosti in elektronskih komunikacijah.
So-izvršni direktor Thomas Tauchner iz JENTIS-a razlaga, kako pravilno pridobiti soglasje za obdelavo podatkov, kaj to pomeni za zbiranje podatkov in kako pravilno ravnati s podatki, ki se pretakajo ameriškim podjetjem, kot je Google.
Na kratko: kaj je sledilnik?
Če imate spletno mesto, lahko analizirate dejavnosti svojih uporabnikov z orodji za sledenje, ki se izvajajo v ozadju vašega spletnega mesta. Ti sledilniki vam lahko prikažejo različne podatke, npr. Na primer, katere strani so uporabniki obiskali, kako dolgo so bili na posamezni strani, kako so komunicirali s posamezno stranjo in celo katere izdelke so kupili. Ti mehanizmi za sledenje so lahko zelo koristni pri boljšem razumevanju vedenja in preferenc vaših strank ter ustrezno optimiziranju vašega spletnega mesta in tržnih dejavnosti. Z boljšim razumevanjem občinstva s pomočjo tehnologije lahko lastniki spletnih mest ponudijo prilagojene izkušnje, ki vodijo do večjega zadrževanja strank in zadovoljstva na spletni strani.