videi

Video: GDPR in spletno sledenje – Kako lahko to rešim na način, ki je primeren za prihodnost?


Webinar 1. junija 2021

V dveh letih se je svet spletnih tržnikov in podatkovnih analitikov obrnil na glavo. GDPR in nacionalni telekomunikacijski zakoni z direktivo o zasebnosti in elektronskih komunikacijah so karte razdelili na nov način – in tako povzročili veliko negotovost v panogi. Poiščite odgovore na spletnem seminarju o tem, kako rešiti spletno sledenje na način, ki je primeren za prihodnost.

Ali lahko res sprejemam prave odločitve na podlagi podatkov, ki so bili zbrani le zakonito? Na katere podatke se lahko zanesem?
Konvencionalne rešitve še ne obljubljajo pravno varnih odgovorov. Ne temeljijo le na GDPR, temveč tudi na posameznih nacionalnih implementacijah direktive o zasebnosti in elektronskih komunikacijah.

So-izvršni direktor Thomas Tauchner iz JENTIS-a razlaga, kako pravilno pridobiti soglasje za obdelavo podatkov, kaj to pomeni za zbiranje podatkov in kako pravilno ravnati s podatki, ki se pretakajo ameriškim podjetjem, kot je Google.

Na kratko: kaj je sledilnik?

Če imate spletno mesto, lahko analizirate dejavnosti svojih uporabnikov z orodji za sledenje, ki se izvajajo v ozadju vašega spletnega mesta. Ti sledilniki vam lahko prikažejo različne podatke, npr. Na primer, katere strani so uporabniki obiskali, kako dolgo so bili na posamezni strani, kako so komunicirali s posamezno stranjo in celo katere izdelke so kupili. Ti mehanizmi za sledenje so lahko zelo koristni pri boljšem razumevanju vedenja in preferenc vaših strank ter ustrezno optimiziranju vašega spletnega mesta in tržnih dejavnosti. Z boljšim razumevanjem občinstva s pomočjo tehnologije lahko lastniki spletnih mest ponudijo prilagojene izkušnje, ki vodijo do večjega zadrževanja strank in zadovoljstva na spletni strani.


več komentarjev

General

Glasilo 09/2024

Nove funkcije: orodje za pravice subjekta podatkov (DSR). GDPR določa, da prizadeti (kot so obiskovalci spletnega mesta, stranke ali druge osebe, katerih podatki se obdelujejo) uživajo določene pravice. To zlasti vključuje, da lahko poizvedujejo o svojih pravicah in prejemajo informacije o obdelanih podatkih. Pravice med drugim vključujejo: Naše novo orodje DSR vam zdaj omogoča, da […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Novo

consentmanager pridobi zlati status Google CMP partnerja

consentmanager je bil certificiran kot Gold Tier CMP partner v partnerskem programu Google Consent Management Platform (CMP). Ta status smo dobili na podlagi naslednjih kriterijev: Najnovejši razvoj partnerskega programa Google CMP prinaša pomembne prednosti za naše stranke. Zdaj lahko svojo pasico za soglasje integrirate z Google Ads, Google Analytics in Google Tag Managerjem neposredno iz […]